Og³oszenie z dnia 2024-12-03
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Siemionkach w 2025 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: DOM POMOCY SPO£ECZNEJ W SIEMIONKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000880120
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Siemionki
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Siemionki
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-324
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowroc³awski
1.5.7.) Numer telefonu: 523187623
1.5.8.) Numer faksu: 52 5228321
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dom@dpssiemionki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.dpssiemionki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Pomoc spo³eczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opa³owego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Siemionkach w 2025 roku.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-396d535d-cfb2-4b5e-a903-fbf85624213f
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00629770
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00531915/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa oleju opa³owego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-396d535d-cfb2-4b5e-a903-fbf85624213f3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia na https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz e-Puap /275k4iehfo/SkrytkaESP
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy u¿yciu platformy, opisane zosta³y w Instrukcji dla wykonawcy pod adresem:
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): godnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych). informujê, i¿:
1) administratorem danych osobowych jest Dom Pomocy Spo³ecznej w Siemionkach, Siemionki 13,88-324 Jeziora Wielkie
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – Marcin Hankiewicz marcin.h@dpssiemionki.pl
3) dane osobowe przetwarzane bêd± w celu realizacji obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, c - ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. w zwi±zku z ustaw± z dnia 12 marca 2004 r.
o pomocy spo³ecznej (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2268 z pó¼n. zm. ) oraz rozporz±dzenia Ministra Pracy i Polityki Spo³ecznej z dnia 23 sierpnia 2012 r. w sprawie domów pomocy spo³ecznej (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 734 z pó¼n. zm.);
4) dane osobowe przechowywane bêd± w czasie okre¶lonym przepisami prawa;
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± wy³±cznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
6) dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego ani organizacji miêdzynarodowej;
7) posiada Pani/Pan prawo dostêpu do tre¶ci danych oraz prawo ich sprostowania, usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu;
8) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Panu/Pani, i¿ przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
9) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak¿e odmowa podania danych mo¿e skutkowaæ odmow± zawarcia umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OZ.261.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprzeda¿ i sukcesywne dostawy oleju opa³owego spe³niaj±cego wymagania okre¶lone w normie PN-C-96024:2020-12 dla L-1,
z przeznaczeniem na cele grzewcze, zwanego dalej „olejem opa³owym” do Domu Pomocy Spo³ecznej w Siemionkach, Siemionki 13 o szacunkowej ilo¶ci ok. 38 000l.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09211810-2 - Oleje lekkie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny wa¿nych ofert na podstawie nastêpuj±cego kryterium: £±czna cena oferty brutto - 100 %
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cym zakresie:1) zwiêkszenia ilo¶ci zamawianego towaru do 10% przy zachowaniu zaoferowanej ceny,
2) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ zmiany w sytuacjach:
1) zmiany terminu wykonania zamówienia, w razie wyst±pienia si³y wy¿szej maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ dostawy. Si³a wy¿sza, o której mowa to zdarzenie niezale¿ne od Wykonawcy, nie stanowi±ce jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mog³y przewidzieæ, któremu nie mog³y zapobiec, ani któremu nie mog³y przeciwdzia³aæ, a które uniemo¿liwiaj± Wykonawcy wykonanie w czê¶ci lub w ca³o¶ci jego zobowi±zania wynikaj±cego z niniejszej umowy albo maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ dostawy (ryzyko gospodarcze Wykonawcy, ani rentowno¶æ zlecenia dla Wykonawcy nie stanowi± si³y wy¿szej). Strony za okoliczno¶ci si³y wy¿szej uznaj± m. in.: og³oszone stany klêski ¿ywio³owe, w tym powód¼ i trzêsienie ziemi, strajki generalne lub lokalne uniemo¿liwiaj±ce wykonanie przedmiotu umowy; dzia³ania wojenne lub og³oszenie stanu wojennego, atak terrorystyczny - uniemo¿liwiaj±ce wykonanie przedmiotu umowy.
2) zmiany warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbêdne do prawid³owej realizacji zamówienia zwi±zane z zaistnieniem niemo¿liwych do wcze¶niejszego przewidzenia i niezale¿nych od stron umowy okoliczno¶ci powoduj±cych rezygnacjê lub wy³±czenie z realizacji okre¶lonego zakresu przedmiotu zamówienia z punktu widzenia Zamawiaj±cego, przy jednoczesnym obni¿eniu wynagrodzenia umownego o warto¶æ niezrealizowanych elementów przedmiotu zamówienia,
3) zmiany terminu wykonania zamówienia wskutek wyst±pienia okoliczno¶ci le¿±cych wy³±cznie po stronie Zamawiaj±cego, w tym w szczególno¶ci wstrzymanie dostawy przez Zamawiaj±cego,
4) w przypadku zmiany stawki podatku VAT na produkt bêd±cy przedmiotem zamówienia, cena ulegnie zmianie z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego okre¶laj±cego zmianê stawki VAT z zastrze¿eniem, ¿e zmianie ulegnie wówczas wy³±cznie cena brutto. Cena netto pozostanie bez zmian. Zmiany w umowie w tym przypadku nast±pi± automatycznie i nie wymagaj± formy aneksu.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-11 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://media.ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-11 12:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI SIEMIONKI
wiêcej: przetargi SIEMIONKI »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.