eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów"Inwestycje w samorządowe jednostki kultury w Gminie Miejskiej Głogów" Część I, II i III



Ogłoszenie z dnia 2024-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Inwestycje w samorządowe jednostki kultury w Gminie Miejskiej Głogów”
Część I, II i III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Głogów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647297

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 10

1.5.2.) Miejscowość: Głogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 7265 527

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@glogow.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://glogow-um.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Inwestycje w samorządowe jednostki kultury w Gminie Miejskiej Głogów”
Część I, II i III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f79fb8a1-39a2-472b-a176-e61146b9c07d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00629806

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00073965/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Inwestycje w samorządowe jednostki kultury w Gminie Miejskiej Głogów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409597

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.25.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6105809,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zadania obejmuje m.in. wykonanie następujących robót:
Robot wewnętrzne
- Docieplenie stropodachu,
- Docieplenie elewacji,
- Wymiana wszystkich okien (piwnica + parter + piętro) z parapetami zewn. + wewn.;
- Demontaż krat okiennych parter + piętro (w piwnicach ponowny montaż);
- Wymiana wszystkich drzwi zewnętrznych;
- Demontaż studni okiennych i montaż doświetlaczy okiennych piwnicznych;
- Docieplenie ścian piwnicznych do głębokości min. 80 cm poniżej terenu (izolacja bitumiczna ścian + styropian 10cm + siatka z klejem + folia kubełkowa/tynk mozaikowy);
- Lastryko schodów zewn. całkowicie do skucia, nowe pod i przedstopnice z płyt granitowych płomieniowanych. Policzki schodów po zerwanym lastriko do otynkowania.
- Malowanie biegów schodowych od dołu wraz z policzkami;
- Całkowita wymiana balustrad;
- Demontaż balustrad murowanych z donicami i montaż balustrad stalowych;
- Nowa nawierzchnia pochylni i podestu elewacji południowej z kostki ułożonej na membranie nieprzepuszczalnej i podsypki cementowo piaskowej (kolor kostki nawiązujący do chodnika - kontynuacja);
- Oświetlenie zewnętrzne awaryjne, monitoring i alarm;
- Montaż drabiny włazowej;
- Rozbiórka terenowej czerpni powietrza;
- Hydroizolacja zadaszenia wejściowego i malowanie attyki dachu;
- Remont stalowych słupów pod dachem;
- Wykonanie dylatacji między schodami zewnętrznymi a ścianą piętra (el. południowa) wraz z zabezpieczeniem przeciw dostawaniu się wód;
- Montaż wycieraczek zewn. w gniazdach z krat WEMA
Roboty zewnętrzne
- Wymiana drzwi wewnętrznych (parter i piętro)
- Nowy biały montaż (piwnica, parter, piętro)
- Nowe oprawy oświetlenia z żarówkami LED (parter i piętro)
- Skucie płytek posadzkowych i położenie nowych
- Skucie płytek ściennych i położenie nowych
- Przebudowa podestów w sali koncertowej i balustrady;
- Demontaż schodów na scenę - wykonanie nowych stalowych przy ścianie
- Demontaż szachtów wentylacyjnych wraz z zaślepieniem otworu w stropie;
- Malowanie ścian i sufitów pomieszczeń (parter i piętro)
- Wymiana starej instalacji rozprowadzającej c.o. tylko w piwnicy pod sufitem + izolacja rur
- Wymiana starej instalacji rozprowadzającej c.w.u. i z.w.u. tylko w piwnicy pod sufitem i izolacja rur
- Wymiana docieplenia rury z ciepłociągu (piwnica)
- Wymiana całych pionów wewnętrznych kd odprowadzających wodę z dachu
- Wymiana grzejników żeberkowych / faviera na nowe dwupłytowe (piwnica + parter + piętro)
- Wykonanie kompleksowej nowej instalacji elektrycznej w sali koncertowej wraz
z doprowadzeniem kabla rozdzielni głównej do szafki bezpiecznikowej na scenie - nowy projekt instalacji wraz z schematem wraz z zwiększeniem mocy przyłączeniowej
- Wymiana hydrantów wewnętrznych (piwnica + parter + piętro)
- Montaż oświetlenia awaryjnego, ewakuacyjnego (piwnica, parter, piętro)
- Nagłośnienie sceniczne wiszące z mikserem, mikrofonami, okablowaniem
- Oświetlenie sceniczne, dwa mosty oświetleniowe na wciągarkach elektrycznych
- Wymiana alarmu i montaż kamer przemysłowych ok. 10 szt. kamer wewn. - 5 zewn.
- Montaż ekranów akustycznych na ścianie sali koncertowej
- Zakup platformy dla niepełnosprawnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 3789633,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zadania obejmuje m.in. wykonanie następujących robót:

- przystosowanie obiektu dla potrzeb osób niepełnosprawnych (winda osobowa, pochylnia dla niepełnosprawnych, drzwi automatyczne, wyposażenie każdej kondygnacji w najazdy teleskopowe),
- dostosowanie budynku do przepisów przeciw pożarowych (hydranty, udrożnienie komunikacji, oświetlenie awaryjne, ewakuacyjne w wieży),
- zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania (wzmocnienie pęknięć, naprawa odpadających tynków, maszt teleskopowy na wieży),
- dostosowanie budynku do potrzeb wystawienniczych (dostosowanie piwnicy na cele wystawiennicze, istniejące sale wyposażone w elementy umożliwiające ekspozycje wystaw),
- kompleksowy remont sal wystawowych: piwnica - skucie tynków, osuszenie, iniekcja; parter, I piętro, II piętro, poddasze (odświeżenie i ewentualna naprawa ścian, sufitów, wymiana instalacji elektrycznej, oświetlenie na potrzeby wystawiennicze, instalacja teleinformatyczna, parkiety – renowacja, montaż systemów zawieszeń).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 1506560,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Dostawa nw. wyposażenia do Miejskiego Ośrodka Kultury mieszczącego się przy pl. Konstytucji 3 Maja w Głogowie w ramach zadania pn. „Inwestycje
w samorządowe jednostki kultury w Gminie Miejskiej Głogów”

Zestaw głośnikowy szerokopasmowy do budowy matryc liniowych – po 5 szt. w gronie, w sumie 10 sztuk
Zestaw głośnikowy niskotonowy przystosowany do budowy liniowych – 4 sztuki
Rama montażowa służąca do zawieszania lub ustawiania na podłożu zestawów głośnikowych przystosowanych do budowy matryc liniowych – 2 sztuki
Kabel symetryczny Audio ze złączami XLR męski/XLR żeński do realizacji połączeń sygnałowych pomiędzy zestawami głośnikowymi szerokopasmowymi przystosowanymi do budowy matryc liniowych dł. 0,5 m – 6 szt.
Kabel symetryczny Audio ze złączami XLR męski/XLR żeński do realizacji połączeń sygnałowych pomiędzy zestawami głośnikowymi szerokopasmowymi i sub-niskotonowymi przystosowanymi do budowy matryc liniowych, dł. 1m – 4 sztuki
Przewód hybrydowy sygnał/zasilanie o długości 25m do zastosowań scenicznych – 4 sztuki
Przewód zasilający o długości 0,5m do zastosowań scenicznych – 6 sztuk
Przewód zasilający o długości 1m do zastosowań scenicznych – 4 sztuki

SYSTEM OŚWIETLENIA SCENICZNEGO
1. System kratownic
1.1. kratownica o długości 2m – 6 sztuk
1..2 kratownica o długości 1,5m – 6 sztuk
1.3. kratownica o długości 1m – 6 sztuk
1.4. sworzeń do kratownicy, kompatybilny z kratownicami powyżej 50 sztuk
1.5. pin stożkowy do kratownicy, kompatybilny z kratownicami powyżej 60 sztuk
1.6. zawleczka do pinów, kompatybilna z kratownicami powyżej 100 sztuk
1.7. skrzynia transportowa z wysokojakościowymi wkładkami na akcesoria do kratownic
powinna pomieścić 50 sztuk sworznia, 60 sztuk pinów, oraz 100 sztuk zawleczek, 1 sztuka
1.8. podstawa aluminiowa kompatybilna z systemem powyżej, o wymiarach 80 x 80 cm wraz z zestawem złączy w komplecie 8 sztuk
1.9. hak zaciskowy do rury 50mm-50 sztuk
1.10. rura aluminiowa 2m długości, średnica 50mm 8 sztuk
1.11. łącznik obrotowy do rur o średnicy 50mm - 12 sztuk
1.12. winda do kratownic - 2 sztuki
Winda do konstrukcji aluminiowych do profesjonalnych zastosowań mobilnych i na scenę.
1.13 adapter do wind, do postawienia kratownicy na windzie. 2 sztuki

2. PRĄDOWE, ELEKTRYCZNE
2.1. rozdzielnica Flight Case 63A na kołach 18 x 230V, 1 sztuka
2.2. rozdzielnica Flight Case 32A na kołach, 1 sztuka
2.3. split Power 32A rozdzielnica elektryczna przenośna, CEE / Schuko – 6 sztuk
2.4. przedłużacz 10 m / 5 x 10 mm2, 3 x 63A 380 V - 3 szt
2.5. przedłużacz 10 m, 32 A 415 V, 5 x 6,0 mm2 – 5 sztuk
2.6. przedłużacz 230V, 16A, 5m, 6 gniazd - 20 sztuk
2.7. przedłużacz 230V, 16A, 10m, 6 gniazd - 15 sztuk
2.8 przedłużacz 230V, 16A, 3m, minimum 4 gniazda - 25 sztuk
2.9. skrzynia transportowa na wszystkie kable prądowe, 1 sztuka

3. Kable DMX
3.1. kable o specyfikacji powyżej o długości 20m - 5 sztuk
3.2. kable o specyfikacji powyżej o długości 10m – 30 sztuk
3.3 kable o specyfikacji powyżej o długości 5m - 40 sztuk
3.4. kable o specyfikacji powyżej o długości 3m - 40 sztuk
3.5 skrzynia transportowa na wszystkie kable DMX , 1 szt

4. Konsola oświetleniowa oraz dodatki
4.1. GrandMA 2port node onPC – rozszerzenie do konsoli oświetleniowej z dodatkowymi parametrami, z wersją oprogramowania do sterowania przez komputer, onPC – 1 sztuka
4.2. splitter DMX - 3 sztuki
4.3. bramka ARTNET – 2 sztuki
Interfejs Art-Net do wyjścia 8 wszechświatów na XLR
4.4. Profesjonalny kabel Cat5e na bębnie, ze złączem RJ45. Długość: 50 m. - 3 sztuki urządzenia oświetleniowe

5.1 Sunstrip Active MKII 10x50W z żarówkami, przewodem Powercon oraz dodatkowym zestawem montażowym o kodzie 30713 – 12 sztuk
5.2. dedykowany, wzmacniany case transportowy na 12 sztuk sunstrip active mk2. 1 sztuka
5.3. naświetlacz architektoniczny – 8 sztuki
5.4. dedykowany, wzmacniany case transportowy na 4 sztuk naświetlaczy architektonicznych, 2 sztuki
wytrzymała, wzmacniana skrzynia transportowa na wzmacnianych kołach,
po bokach po 2 uchwyty do przenoszenia.
5.5. stroboskop efektowy RGBW z funkcją ruchu TILT - 8 sztuk,
5.6 skrzynia transportowa na 4 sztuki stroboskop efektowy z funkcją tilt, 2 szt
5.7. oświetlenie typu WASH b-eye – 10 sztuk
WASH & PIXEL SHAPES
5.8. skrzynia transportowa na 2 sztuki wash b-eye - 5 sztuk
5.9. głowa ruchoma spot/beam LED – 8 sztuk
5.10. skrzynia transportowa na 2 sztuki głowa spot/beam 4 sztuki
dedykowany, wzmacniany case transportowy na 2 sztuki głowy spot/beam
wytrzymała, wzmacniana skrzynia transportowa na wzmacnianych kołach,
po bokach po 2 uchwyty do przenoszenia.
5.11. reflektor pofilowy, ze zmotoryzowanym zoomem, 200W RGBW, 8 sztuk
(4 sztuki zoom 15-28, 4 sztuki zoom 20-45)
LED PROFILE 200 RGBW to wysokiej klasy oświetlacz profilowy wyposażony w źródło światła LED RGBW o mocy 200 W, występujący w dwóch wariantach zakresu regulacji kąta świecenia: 15°-28° i 20°-45°.
5.12. Wytwornica dymu typu hazer 2 sztuki
5.l3. głowa profilowa LED ze zmotoryzowanymi nożami kadrującymi, z chłodzeniem aktywnym, zmienne CRI od 70 do 90. 4 sztuki
5.14 skrzynia transportowa na 2 sztuki głowa profilowa LED, z nożami kadrującymi, 2 sztuki
5.15. głowa efektowa typu wash, 3 ringi, niezależna kontrola każdego ringu.
Zamiennik robe 600wash. 8 sztuk
5.16 skrzynia transportowa na 2 sztuki głowa efektowa typu wash, 3 ringi, wytrzymała, wzmacniana skrzynia transportowa na wzmacnianych kołach, po bokach po 2 uchwyty do przenoszenia. 4 sztuki
5.17 reflektor teatralny typu PC LED RGBWA+Uv 300W, 6 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.5.5.) Wartość części: 809616,26 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5804649,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7373737,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5804649,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowoczesne Techniki Budownictwa "WOLAR" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971876348

7.3.3) Ulica: S. Leszczyńskiego 4 lok. 9

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-078

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5804649,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 420 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4229570,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5222222,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4229570,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowoczesne Techniki Budownictwa "WOLAR" Sp z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971876348

7.3.3) Ulica: S. Leszczyńskiego 4 lok. 29

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-078

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4229570,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 420 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 998900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1144638,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 998900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRAFTMANN Cezary Czerny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222738648

7.3.3) Ulica: Kabrioletu 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-117

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 998900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.