eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaworznoPrzewozy kurierskie, w tym przesyłki z materiałami egzaminacyjnymi dla Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Jaworznie w 2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przewozy kurierskie, w tym przesyłki z materiałami egzaminacyjnymi
dla Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Jaworznie w 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OKRĘGOWA KOMISJA EGZAMINACYJNA W JAWORZNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276299083

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 4

1.5.2.) Miejscowość: Jaworzno

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-600

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@oke.jaworzno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oke.jaworzno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewozy kurierskie, w tym przesyłki z materiałami egzaminacyjnymi
dla Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Jaworznie w 2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10a2b8d3-2dbd-4794-9bcb-27e8f464caa1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00629822

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00525377/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Przewozy kurierskie, w tym przesyłki

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-10a2b8d3-2dbd-4794-9bcb-27e8f464caa1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający nie zamierza komunikować się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (za wyjątkiem złożenia oferty) odbywa się przy użyciu poczty elektronicznej (na adresy e-mail: przetargi@oke.jaworzno.pl) lub przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl (za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
Zamawiający dopuszcza w szczególności następujący format przesyłanych danych: .pdf, .doc., .docx, .rtf, .xps, .odt,
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OKE.WOA.260.2.24.AD

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi kurierskie świadczone na rzecz Zamawiającego w 2025 r. Usługi kurierskie obejmują przesyłki związane z bieżącą działalnością Zamawiającego, w tym przesyłki skumulowane w kilku akcjach.

Usługi kurierskie będą świadczone na obszarze kraju i będą polegać na:
1) odbiorze przesyłek od Zamawiającego,
2) doręczeniu przesyłek do wskazanych adresatów,
3) dostarczaniu do Zamawiającego przesyłek nadanych przez szkoły po indywidualnym zamówieniu kuriera przez Zamawiającego i na jego koszt.
Przesyłki związane z bieżącą działalnością Zamawiającego będą nadawane z jego siedziby w godzinach od 8:00 do 15:00, a ich doręczenie adresatowi musi nastąpić w dniu następnym roboczym w godzinach od 9:00 do 15:00, o ile w indywidualnym zleceniu nie zostaną podane inne daty lub godziny.

Postępowanie z przesyłkami skumulowanymi w kilku akcjach, zawierającymi materiały egzaminacyjne, chronione przed nieuprawnionym ujawnieniem będzie dodatkowo polegało na:
1) przygotowaniu na podstawie otrzymanego od Zamawiającego na minimum 10 dni roboczych przed planowaną realizacją usługi wykazu (plik .xlsx z danymi zgodny ze wzorem ustalonym z Wykonawcą), wydruku i dystrybucji etykiet/nalepek adresowych na odbierane przesyłki (liczbę i adresy punktów odbioru niezbędne do wydruku etykiet oraz terminy poszczególnych transportów Zamawiający poda Wykonawcy z odpowiednim wyprzedzeniem w zleceniu na dokonanie usługi) oraz dostarczeniu ich do miejsc odbioru przesyłek podczas odbioru przesyłek, przy czym:
 Zamawiający zweryfikuje zgodność przygotowanych przez Wykonawcę etykiet/nalepek i przekaże Wykonawcy informację o wyniku tej weryfikacji na minimum 3 dni robocze przed planowaną realizacją usługi, o ile otrzyma od Wykonawcy etykiety do weryfikacji (w systemie elektronicznym Wykonawcy) na co najmniej 5 dni roboczych przed planowaną realizacją usługi;
 Zamawiający w ciągu 5 dni roboczych od podpisania umowy przekaże Wykonawcy listę osób uprawnionych do dostępu do aplikacji Zamawiającego.
2) odbiorze przesyłek chronionych przed nieuprawnionym ujawnieniem ze wskazanych punktów odbioru (szkół podstawowych, szkół ponadpodstawowych, szkół policealnych, punktów odbioru przesyłek, ośrodków sprawdzania, ośrodków egzaminacyjnych).
Przesyłki będą zapakowane w: kartonowe pudełka, plastikowe pudełka lub koperty zabezpieczone przez indywidualnych nadawców.
Przesyłki będą przemieszczane i doręczane na terenie województwa śląskiego oraz w sporadycznych sytuacjach na terenie całego kraju.

Planowana liczba przesyłek powierzonych do doręczenia w ciągu całego 2025 roku wynosi 8 795 sztuk.

Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego, jeżeli liczba przesyłek objętych usługami kurierskimi będzie mniejsza niż określona w opisie przedmiotu zamówienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załącznikach nr 5 i 6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64120000-3 - Usługi kurierskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Wykonawca musi wykazać, że jest wpisany do rejestru operatorów pocztowych, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tj.: Dz.U. z 2023 r., poz. 1640 ze zm.);
2) warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 zł;
3) warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje usługi kurierskie, łączna wartość brutto których to usług świadczonych na podstawie jednej umowy o świadczenie usług pocztowych/kurierskich w okresie nie dłuższym niż 12 następujących po sobie miesięcy jest nie mniejsza niż 400.000,00 zł

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w następujących przepadkach:
1) wprowadzenia przez Wykonawcę korzystnych dla Zamawiającego zmian w cennikach usług, polegających na obniżeniu cen, wprowadzenia rabatów itp. – wówczas zmianie mogą ulec stawki jednostkowe wykonania usług kurierskich danego rodzaju określone w formularzu cenowym (załączniku nr 2 do niniejszej umowy),
2) wprowadzenia przez Wykonawcę nowych usług, będących usługami kurierskimi niewykraczającymi poza przedmiot zamówienia, korzystnych dla Zamawiającego i nieistniejących w dniu zawarcia niniejszej umowy – wówczas zmianie mogą ulec: opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do niniejszej umowy) oraz formularz cenowy (załącznik nr 2 do niniejszej umowy),
3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację niniejszej umowy – wówczas zmianie mogą ulec: opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do niniejszej umowy) oraz formularz cenowy (załącznik nr 2 do niniejszej umowy).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-10 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: drogą elektroniczną za pośrednictwem https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-10 12:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.