eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeDOSTAWA ANALIZATORA DLS WIELKOŚCI CZĄSTEK I POTENCJAŁU ZETA WRAZ Z KOMPUTEREM I AKCESORIAMIDLA CENTRUM MATERIAŁÓW POLIMEROWYCH I WĘGLOWYCH PAN W ZABRZU, UL. MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ 34



Ogłoszenie z dnia 2024-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA ANALIZATORA DLS WIELKOŚCI CZĄSTEK I POTENCJAŁU ZETA WRAZ Z KOMPUTEREM I AKCESORIAMIDLA CENTRUM MATERIAŁÓW POLIMEROWYCH I WĘGLOWYCH PAN W ZABRZU, UL. MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ 34

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM MATERIAŁÓW POLIMEROWYCH I WĘGLOWYCH POLSKIEJ AKADEMII NAUK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000564665

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie-Skłodowskiej 34

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-819

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48322716077

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cmpw-pan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cmpw-pan.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE POZOSTAŁYCH NAUK PRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA ANALIZATORA DLS WIELKOŚCI CZĄSTEK I POTENCJAŁU ZETA WRAZ Z KOMPUTEREM I AKCESORIAMIDLA CENTRUM MATERIAŁÓW POLIMEROWYCH I WĘGLOWYCH PAN W ZABRZU, UL. MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ 34

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2723146-2ba7-4de9-b67d-b986bdadaefd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00630116

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00076509/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 DOSTAWA ANALIZATORA DLS WIELKOŚCI CZĄSTEK

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a2723146-2ba7-4de9-b67d-b986bdadaefd

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia (w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń) między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Osobą ze strony Zamawiającego do komunikowania się z Wykonawcami jest Pani Iwona Kurnicka e-mail: ikurnicka@cmpw-pan.pl
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej (nie dotyczy czynności złożenia, wycofania lub zmiany oferty). Adres skrzynki e-mail Zamawiającego: ikurnicka@cmpw-pan.pl
Wykonawcy zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu +48 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych jest Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych Instytut Polskiej Akademii Nauk, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 34, 41-819 Zabrze.
2. Z Inspektorem Ochrony Danych skontaktować się można tradycyjnie, pisząc na adres naszej siedziby, mailowo iod@cmpw-pan.pl lub telefonicznie 32 2716077.
3. Dane są zbierane w celu przeprowadzenia czynności zmierzających do udzielenia zamówienia oraz zawarcia i realizacji umowy, w związku z koniecznością przestrzegania zasady wynikającej z przepisów ustawy o finansach publicznych, tj. w celu dokonywania wydatków w sposób celowy i oszczędny z zachowaniem uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów. Podstawą prawną działania jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
4. Dane osobowe są przetwarzane w zakresie, w jakim zostały udostępnione.
5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres:
Realizując obowiązki związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej:
RODO) informujemy, że:
- niezbędny do realizacji umowy,
- do momentu przedawnienia roszczeń mogących wyniknąć z umowy,
- określony w przepisach prawa;
6. Dane osobowe mogą być udostępnione innym podmiotom, jeżeli obowiązek taki będzie wynikał z umowy lub przepisów prawa.
7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do nich, ich poprawiania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego.
8. Podanie danych jest wymogiem wynikającym z przepisów prawa, a ich nie podanie skutkuje brakiem możliwości wzięcia udziału w postępowaniu.
9. Administrator danych osobowych podejmie starania, aby dane osobowe ochronić przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP1/04/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Analizator DLS wielkości cząstek nanometrycznych i potencjału zeta umożliwiający pomiar:
• rozkładu wielkości cząstek metodą dynamicznego rozpraszania światła,
• potencjału zeta metodą elektroforetycznego rozpraszania światła,
• średniej masy cząsteczkowej metodą statycznego rozpraszania światła.
Wymagania ogólne
1. Zakres regulacji temperatury: od 0°C do co najmniej 85 ± 5 °C, dokładność +/- 0,3 st. C
2. Źródło światła: laser półprzewodnikowy
3. Długość fali światła laserowego: 660 +/-10nm
4. Możliwość pomiaru współczynnika załamania światła lub dodatkowo refraktometr labolatoryjny o zakresie termostatowania 0 - 90 oC
5. Możliwość pomiaru ciągłej transmitancji podczas pomiaru wielkości cząstek i jako oddzielny tryb pomiarowy.
6. Możliwość podłączenia do zewnętrznego titratora dla zautomatyzowanych badań pH
7. Technologia M3PALS lub cmPALS
8. Detektor: fotodioda lawinowa HD
9. Oprogramowanie do urządzenia w języku polskim (jedno oprogramowanie umożliwiające obsługę urządzeń bazujących na metodach pomiarowych: DLS, ELS, dyfrakcja laserowa, analiza dynamicznego obrazu)
10. Oprogramowanie umożliwiające eksportowanie plików do formatu Excela oraz umożliwiające generowanie spersonalizowanych raportów
11. Sterowanie analizatorem oraz gromadzenie danych za pomocą komputera.
12. Gwarancja: minimum 36 miesięcy
Wymagania dla pomiaru wielkości cząstki:
13. Pomiar wielkości cząstek metodą dynamicznego rozpraszania światła
14. Pomiar wielkości cząstek w zakresie: od 0,3 nm do co najmniej 10 μm
15. Kąty pomiarowe minimum trzy: 15°, 90°, 175° lub równoważne
16. Automatyczny wybór kąta pomiarowego
17. Kuwety umożliwiające pomiar dla roztworów wodnych i organicznych
18. Minimalny zakres stężeń badanych próbek od 0.1 mg/ml do 50% wag./obj.
Wymagania dla pomiaru potencjału zeta:
19. Pomiar potencjału zeta metodą elektroforetycznego rozpraszania światła
20. Zakres potencjału zeta: co najmniej od – 900 mV do +900 mV
21. Zakres wielkości cząstek: do 100 μm
22. Minimalny zakres stężeń badanych próbek od 0.1 mg/ml do 70% wag./obj.
23. Możliwość pomiaru próbek o przewodności do 200 mS/cm
24. Kuwety o kształcie omega minium 10 sztuk
Wymagania dla pomiaru masy cząsteczkowej metodą SLS:
25. Zakres pomiaru (masowy): od 900 Da do 20 MDa
26. Zakres pomiaru (wielkość cząstek): do 40 nm
Wymagania dla komputera:
- komputer z Windows 10/11
- gwarancja 12 miesięcy
Akcesoria:
- 100 kuwet plastikowych (próbka 1mL) do pomiarów rozmiarów cząstek w roztworach wodnych;
- 10 kuwet (próbka min. 0,65mL) do pomiarów potencjału Zeta w roztworach wodnych;
- 2 kuwety szklane do pomiaru wielkości cząstek
Dostawa i szkolenie
- bezpłatna dostawa na miejsce do Zamawiającego, instalacja urządzenia oraz 1-dniowe szkolenie z obsługi urządzenia

4.2.6.) Główny kod CPV: 38432000-2 - Aparatura do analizowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert
Lp. Kryterium Znacznie procentowe kryterium (waga) Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta
1. Cena (C) 80% 80 punktów
2. Termin realizacji zamówienia (T) 20% 20 punktów
2. Zasady oceny kryterium „Cena” (C).
W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą z działania:
C min
Pi (C) = ------------- x 80
Ci
gdzie:
Pi (C) - liczba punktów jakie otrzyma oferta „i" za kryterium "Cena"
C min - najniższa cena brutto spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Ci - cena brutto oferty „i"
3. Zasady oceny kryterium „Termin realizacji zamówienia” ( T ).
Zamawiający przyzna w kryterium „Termin realizacji zamówienia” punktację na podstawie
zadeklarowanego w Formularzu ofertowym terminu realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym
maksymalny termin realizacji zamówienia to 60 dni kalendarzowych od dnia
podpisania umowy z Wykonawcą. Punktacja zostanie przyznana w następujący sposób:
1) Realizacja zamówienia (dostawa i odbiór) powyżej 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy z wybranym Wykonawcą,
jednak nie dłużej niż 60 dni kalendarzowych(włącznie) – 0 pkt.
2) Realizacja zamówienia (dostawa i odbiór) powyżej 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy z wybranym Wykonawcą,
jednak nie dłużej niż 45 dni kalendarzowych(włącznie) – 10 pkt.
3) Realizacja zamówienia (dostawa i odbiór) do 30 dni kalendarzowych (włącznie) od dnia podpisania umowy z wybranym Wykonawcą – 20 pkt.
4. Ostateczna punktacja danej oferty zostanie ustalona zgodnie ze wzorem:
Pi = Pi (C) + Pi (T)
gdzie:
Pi Łączna liczba punktów przyznana ofercie „i”
Pi (C) liczba punktów jakie otrzyma oferta „i" za kryterium "Cena"
Pi (T) liczba punktów jakie otrzyma oferta „i" za kryterium „Termin realizacji zamówienia”
6. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych
kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej
wadze.
7. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
8. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 5, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu potwierdzające brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert w zakresie art. 108
ust. 1 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszcza się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących okolicznościach:
 nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę ( np. dane rejestrowe),
 uległa zmianie nazwa handlowa produktu, numer katalogowy, o ile zmiany te zostały dokonane przez producenta i
potwierdzone stosownym dokumentem,
 uległa zmianie stawka podatku VAT,
 wycofano produkt z rynku, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny
nie wyższej niż w umowie,
 zaprzestano produkcji, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie
wyższej niż w umowie,
 konieczności zmiany miejsca dostawy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Poprzez platformę ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-11 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający poinformuje wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie, o miejscu i terminie zawarcia umowy.
2. Wykonawca przed zawarciem umowy:
- poda wszelkie informacje niezbędne do wypełnienia treści umowy na wezwanie zamawiającego,
- jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie
żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców,
w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów
związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji
zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.