Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżąca obsługa serwisowa systemu DOM 5 wraz z udostępnianiem aktualizacji systemu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870001402
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młodzieżowa 31
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgm.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zgm.bip.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżąca obsługa serwisowa systemu DOM 5 wraz z udostępnianiem aktualizacji systemu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adc9f624-e2dc-479f-9a16-fd314bf7eb45
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00630188
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00075604/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Bieżąca obsługa serwisowa systemu DOM 5 wraz z udostępnianiem aktualizacji systemu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy.
Firma Sacer jest producentem oprogramowania DOM 5 oraz posiada pełne majątkowe prawa autorskie do systemu DOM 5 w rozumieniu art. 16 i 17 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych i jako autor ma wyłączne prawo do dokonywania zmian w powyższym oprogramowaniu i jest wyłącznym dysponentem usług serwisu i aktualizacji.
Na rynku jest brak innych podmiotów, które realizowałyby obsługę serwisową oprogramowania DOM 5 oraz udostępniały jego aktualizacje.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-3/WR/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Serwis oprogramowania Dom 5, objętego licencją nr L714, w szczególności następujące usługi:
1. Bieżąca obsługa serwisowa systemu Dom 5, w tym usuwanie awarii i usterek (błędów, nieprawidłowości działania tego systemu),
2. Udostępnianie nowych wersji systemu (aktualizacji) Dom 5, w zakresie posiadanej funkcjonalności modułów wynikających z:
• dostosowania do zmian przepisów prawnych powszechnie obowiązujących na terenie całego kraju,
• ulepszeń wynikających z prac własnych Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162964,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162964,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162964,57 PLN
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Sacer s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Aleksandra Wojda, Magdalena Bednarczyk, Marcin Wojda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5860052223
7.3.3) Ulica: Waszyngtona 34/36
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-342
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162964,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-13 do 2025-12-12INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Świadczenie usług prania i czyszczenia na sucho dla jednostek Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY I MIASTA NOWE SKALMIERZYCE
- Roboty budowlane roboty budowlane w zakresie modernizacji tarasu, wymiany drzwi przesuwnych, wymiany drzwi ppoż. w budynku Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego im. ks. J. Popiełuszki w Toruniu
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY PARADYŻ
- Modernizacja kociarni i części socjalnej w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt przy ul. Przybyszewskiego 3 w Toruniu - etap II.
- Relokacja stołówki w Zespole Szkół Muzycznych przy ul. Szosa Chełmińska 224/226 w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup licencji na usługę wsparcia dla Fudo na 3 lata
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, podłoży, testów, materiałów zużywalnych dla potrzeb pracowni mikrobiologii wraz z dzierżawą aparatów z wpięciem do LIS i opieką aplikacyjną.
- Opracowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w Gminie Krobia w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczna Gmina Krobia"
- Świadczenie Usługi Wsparcia Technicznego dla 2 szt. urządzeń nShield Connect XC Base
- "Usługa serwisowa dotycząca oprogramowania AMMS Plus oraz Infomedica"
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.