Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace powtarzające do umowy nr DBM.2610.44.24 z dnia 29.10.2024 związane z Bieżącymi pracami konserwacyjnymi na polu refulacyjnym Mańków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MORSKI W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145017
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Stefana Batorego 4
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-207
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: +48 914403423
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ums.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ums.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Bezpieczeństwo żeglugi i ochrona środowiska morskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace powtarzające do umowy nr DBM.2610.44.24 z dnia 29.10.2024 związane z Bieżącymi pracami konserwacyjnymi na polu refulacyjnym Mańków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e58c056-3c6c-408b-b35a-18c2284b7c1b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00630398
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00234914/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.31 Bieżące prace konserwacyjne na polu refulacyjnym Mańków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym pn. „Bieżące prace konserwacyjne na polu refulacyjnym Mańków'' zostało przewidziane udzielenie
zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robot budowlanych. W związku z powyższym na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego można udzielić zamówienia z wolnej ręki, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jeżeli takie zamówienia było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-297d913a-b15e-4ae2-91dd-c216534861d7
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PO-II.2613.4.24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 262912,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty budowlane, które należy wykonać podczas prac konserwacyjnych na terenie pola refulacyjnego Mańków, polegać będą na wykonaniu robót ziemnych na kwaterze południowej pola refulacyjnego. Roboty polegać będą na podniesieniu rzędnej wysokościowej wałów o długości 1.027mb i szerokości min. 3,5 m w koronie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45247200-2 - Roboty w zakresie budowy tam i innych konstrukcji stałych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262912,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262912,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262912,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GENERAL ENGINEERING KOWAL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513253986
7.3.3) Ulica: Transportowa
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-715
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GENERAL ENGINEERING KOWAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GENERAL ENGINEERING KOWAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262912,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie prac związanych z wyposażeniem furtek w urządzenia samoczynnie zamykające wraz z wzmocnieniem konstrukcji ramowej lub zespoleniem słupków mocujących na drogach krajowych klasy A i S(...)
- Wykonanie ogrodzeń/ barierek typu S-2 (KMM) w ciągu zieleńców zlokalizowanych w pasie rozdziału al. Jana Pawła II na odcinku od ul. Felczaka do Pl. Grunwaldzkiego.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej z uzyskaniem stosownych uzgodnień i pozwoleń na budowę chodnika przy ul. Chopina w Szczecinie pn. "Bezpieczny wyjazd z os. ARS/Etiuda"
- Wykonanie i dostarczenie umundurowania oraz oznak służbowych dla pracowników Urzędu Morskiego w Szczecinie
- REMONT BUDYNKU NR 41, ZLOKALIZOWANEGO NA TERENIE SKŁADU MOSTY.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.