Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00563132/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa papieru do urządzeń drukujących, dostawa materiałów biurowych, nośników danych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MAZOWIECKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM.DR.JÓZEFA PSARSKIEGO W OSTROŁĘCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304616
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 120A
1.5.2.) Miejscowość: Ostrołęka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-410
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@szpital.ostroleka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.ostroleka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpital-ostroleka.ezamawiajacy.pl/app/szpital-ostroleka/dashboard1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa papieru do urządzeń drukujących, dostawa materiałów biurowych, nośników danych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b112436b-f45e-4e83-90f4-b8033ebfd371
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00630423
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038318/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa papieru do urządzeń drukujących, dostawa materiałów biurowych, nośników danych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563132
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MSS-DN-ZPP-26-55/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 287157,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Artykuły biurowe4.5.3.) Główny kod CPV: 22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
39240000-6 - Wyroby nożownicze
39200000-4 - Wyposażenie domowe
37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
31630000-1 - Magnesy
30197645-9 - Karta do drukowania
30100000-0 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli
24910000-6 - Kleje
24113200-1 - Sprężone powietrze
22993000-7 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura
22600000-6 - Tusz
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
30197630-1 - Papier do drukowania
39831200-8 - Detergenty
33721000-0 - Golarki
31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.5.) Wartość części: 96513,93 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Nośniki danych4.5.3.) Główny kod CPV: 22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
39240000-6 - Wyroby nożownicze
39200000-4 - Wyposażenie domowe
37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
31630000-1 - Magnesy
30197645-9 - Karta do drukowania
30100000-0 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli
24910000-6 - Kleje
24113200-1 - Sprężone powietrze
22993000-7 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura
22600000-6 - Tusz
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
30197630-1 - Papier do drukowania
39831200-8 - Detergenty
33721000-0 - Golarki
31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.5.) Wartość części: 47280,08 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 3 - Papier do drukowania4.5.3.) Główny kod CPV: 22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
39240000-6 - Wyroby nożownicze
39200000-4 - Wyposażenie domowe
37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
31630000-1 - Magnesy
30197645-9 - Karta do drukowania
30100000-0 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli
24910000-6 - Kleje
24113200-1 - Sprężone powietrze
22993000-7 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura
22600000-6 - Tusz
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
30197630-1 - Papier do drukowania
39831200-8 - Detergenty
33721000-0 - Golarki
31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.5.) Wartość części: 109533,43 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Płyn do mycia naczyń4.5.3.) Główny kod CPV: 22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
39240000-6 - Wyroby nożownicze
39200000-4 - Wyposażenie domowe
37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
31630000-1 - Magnesy
30197645-9 - Karta do drukowania
30100000-0 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli
24910000-6 - Kleje
24113200-1 - Sprężone powietrze
22993000-7 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura
22600000-6 - Tusz
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
30197630-1 - Papier do drukowania
39831200-8 - Detergenty
33721000-0 - Golarki
31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.5.) Wartość części: 8688,15 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - Materiały eksploatacyjne (toner, matryce) do powielacza cyfrowego firmy Riso EZ 5714.5.3.) Główny kod CPV: 22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
39240000-6 - Wyroby nożownicze
39200000-4 - Wyposażenie domowe
37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
31630000-1 - Magnesy
30197645-9 - Karta do drukowania
30100000-0 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli
24910000-6 - Kleje
24113200-1 - Sprężone powietrze
22993000-7 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura
22600000-6 - Tusz
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
30197630-1 - Papier do drukowania
39831200-8 - Detergenty
33721000-0 - Golarki
31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.5.) Wartość części: 4012,93 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 - Rolki papieru do bileterki systemu parkingowego4.5.3.) Główny kod CPV: 22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
39240000-6 - Wyroby nożownicze
39200000-4 - Wyposażenie domowe
37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
31630000-1 - Magnesy
30197645-9 - Karta do drukowania
30100000-0 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli
24910000-6 - Kleje
24113200-1 - Sprężone powietrze
22993000-7 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura
22600000-6 - Tusz
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
30197630-1 - Papier do drukowania
39831200-8 - Detergenty
33721000-0 - Golarki
31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.5.) Wartość części: 5049,83 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 - Materiały eksploatacyjne do drukarek (oryginalne)4.5.3.) Główny kod CPV: 22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39240000-6 - Wyroby nożownicze
39200000-4 - Wyposażenie domowe
37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
31630000-1 - Magnesy
30197645-9 - Karta do drukowania
30100000-0 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli
24910000-6 - Kleje
24113200-1 - Sprężone powietrze
22993000-7 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura
22600000-6 - Tusz
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
30197630-1 - Papier do drukowania
39831200-8 - Detergenty
33721000-0 - Golarki
31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 46049,28 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 - Golarki jednorazowe4.5.3.) Główny kod CPV: 22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
39240000-6 - Wyroby nożownicze
39200000-4 - Wyposażenie domowe
37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
31630000-1 - Magnesy
30197645-9 - Karta do drukowania
30100000-0 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli
24910000-6 - Kleje
24113200-1 - Sprężone powietrze
22993000-7 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura
22600000-6 - Tusz
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
30197630-1 - Papier do drukowania
39831200-8 - Detergenty
33721000-0 - Golarki
31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.5.) Wartość części: 7905,16 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 - Baterie i akumulatorki4.5.3.) Główny kod CPV: 22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
39240000-6 - Wyroby nożownicze
39200000-4 - Wyposażenie domowe
37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
31630000-1 - Magnesy
30197645-9 - Karta do drukowania
30100000-0 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli
24910000-6 - Kleje
24113200-1 - Sprężone powietrze
22993000-7 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura
22600000-6 - Tusz
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
30197630-1 - Papier do drukowania
39831200-8 - Detergenty
33721000-0 - Golarki
31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.5.) Wartość części: 27330,68 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80256,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80256,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80256,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mimar Głęboccy sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591757795
7.3.3) Ulica: ul. Małkińska 53,
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80256,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-03 do 2025-12-02Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14806,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26223,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14806,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Komers D.K. SP. J.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112112374
7.3.3) Ulica: Ul. Wolności 66,
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KOMERS" D.K. KURPIEL SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"KOMERS" D.K. KURPIEL SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14806,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-03 do 2025-12-02Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3444,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3444,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Komers D.K. SP. J.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112112374
7.3.3) Ulica: Ul. Wolności 66,
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra,
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3444,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-03 do 2025-12-02Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39396,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39396,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39396,65 EUR
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mimar Głęboccy sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591757795
7.3.3) Ulica: ul. Małkińska 53,
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka,
7.3.5) Kod pocztowy: 07-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39396,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-03 do 2025-12-02Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14477,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31177,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14477,72 EUR
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Komers D.K. SP. J.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112112374
7.3.3) Ulica: Ul. Wolności 66, 58-500 Jelenia Góra
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KOMERS" D.K. KURPIEL SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"KOMERS" D.K. KURPIEL SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14477,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-03 do 2025-12-02INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Dostawa pieczywa.
- Karnety sportowe dla pracowników MSS im. dr. J. Psarskiego w Ostrołęce.
- Najem (12 miesięcy) z opcją wykupu 1 pojazdu ciężarowego z zabudową typu śmieciarka
- Budowa Zespołu Przedszkolnego Nr 2 w Ostrołęce przy ul. Ks. Franciszka Blachnickiego
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pojemnik chwytny do bezobsługowego odłowu owadów oraz płyn do bezobsługowe-go odłowu owadów
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Sukcesywna dostawa tonerów, tuszy, bębnów i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Konstancin - Jeziorna.
- Dostawy artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów i tuszy dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie na rok 2025
- Dostawa sprzętu oraz środków do utrzymania czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- Dostawa artykułów chemii gospodarczej do Domu Pomocy Społecznej w Nowogardzie
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.