Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00605015/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 20 03 07„
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ekologiczny Związek Gmin „Działdowszczyzna”, Komunalny Zakład Gospodarki Odpadami „Osadus”
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511436101
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa, 61
1.5.2.) Miejscowość: Działdowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@osadus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzialdowszczyzna.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-551b4c98-59ef-43c9-aa70-9dead680df2f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 20 03 07„2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-551b4c98-59ef-43c9-aa70-9dead680df2f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00630513
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00014796/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 20 03 07
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00605015
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów po przetworzeniu o kodzie 20 03 07 – odpadów wielkogabarytowych w ilości maksymalnej do 700 Mg w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2025r. Zarówno łączna jak i miesięczna ilość przekazywanych odpadów wyłonionemu w postepowaniu przetargowym Wykonawcy będzie uzależniona od ilości odpadów dostarczanych do Instalacji Komunalnej – Sortowni odpadów w Działdowie od mieszkańców z terenu Ekologicznego Związku Gmin „Działdowszczyzna”. Odbiór odpadów następować będzie sukcesywnie z Instalacji Komunalnej – Sortowni w Działdowie ul. Przemysłowa 61 w ilości do 120 Mg miesięcznie. Odbiór odpadów kodzie 20 03 07 powinien zostać przeprowadzony w ten sposób, że odpady zostaną odebrane w ustalonym przez obie zainteresowane strony terminie. Odpad powinien być odebrany w ciągu jednego dnia w ilości od 50 do 75 ton. Jest to spowodowane koniecznością podstawienia do Instalacji Sortowni ładowarki do załadunku odpadów, chodzi o to by zmaksymalizować odbiór odpadów i przy stosunkowo krótkim zaangażowaniu czasowym ładowarki wywieźć nagromadzone na daną chwilę odpady wielkogabarytowe. Odpady o kodzie 20 03 07 będące przedmiotem zamówienia pozostają w całości i nie ma możliwości technicznych ich rozdrobnienia na terenie Sortowni
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zaoferowana cena przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – kwotę 458 778,00 zł netto, 495 480,24 zł brutto. Jednocześnie Zamawiający nie dysponuje środkami by móc zwiększyć przyjętą i ustaloną w budżecie kwotę.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 678888,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 831600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z DZIAŁDOWA
- Zakup paliwa płynnego
- Zakup i dostawa kontenerów
- Przeprowadzenie audytu KRI oraz aktualizacja i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla Gminy Działdowo i jej jednostek organizacyjnych
więcej: przetargi w Działdowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny odbiór i wywóz odpadów komunalnych wytworzonych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonego w Płocku
- "Przebudowa wraz z modernizacją Szkoły Podstawowej w Mielęcinie - etap I"
- Wywóz odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników na odpady pozostałe po segregacji oraz odpady segregowane z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Czarnej Górnej.
- Wywóz odpadów komunalnych z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Horyńcu - Zdroju.
- Utrzymanie czystości na terenie miasta Kalisza w rejonie I i III.
- Remont instalacji parowej oraz spływu kondensatu dla remontu kuchni w budynku nr 94 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz- 25/2025
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.