eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomskoKOMPLEKSOWA USŁUGA PRANIA DLA SZPITALA POWIATOWEGO W RADOMSKU.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-03

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
KOMPLEKSOWA USŁUGA PRANIA DLA SZPITALA POWIATOWEGO W RADOMSKU.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatowy w Radomsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000313420

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 36

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.biz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.biz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

KOMPLEKSOWA USŁUGA PRANIA DLA SZPITALA POWIATOWEGO W RADOMSKU.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5eb52c4a-0ab2-4261-892c-25ad7e5aed45

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00630532

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005682/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Usługa prania

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpital.logintrade.net/zapytania_email,184111,090f20eaf82f895ec144c72407cfaaa4.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.szpital.biz.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania opisane w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1509/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 821500,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej, odzieży
roboczej i ochronnej dla pracowników szpitala, kołder, poduszek oraz czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadającego się do prania wodnego( zwane dalej łącznie jako bielizna).
2. Usługa powinna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie są nakładane na procesy prania oraz technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach ochrony zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98315000-4 - Usługi prasowania

98311000-6 - Usługi odbierania prania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonania usługi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

- zdolności technicznej lub zawodowej;
- Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1-nej usługi dla szpitala o wartości brutto co najmniej 800 000,00 zł, podając przedmiot zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest wstanie uzyskać referencji/ dokumentu – oświadczenie wykonawcy.

- Wykonawca wykaże, że dysponuje środkami transportu brudnej i czystej bielizny minimum 2 samochody, które muszą posiadać szczelną i podzielną komorę załadunkową tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiejkolwiek kontaktu z bielizną brudną. Dopuszczalne jest także stosowanie oddzielnych środków transportu do bielizny czystej i brudnej. Wymagane jest aby środki transportu posiadały pozytywną opinię Państwowego Inspektora Sanitarnego potwierdzającego spełnienia warunków sanitarnych i dopuszczenie ich do transportu bielizny szpitalnej zgodnie z rozporządzeniem Ministerstwa Zdrowia z dnia 26.03.2019r., w sprawie szczegółowych wymagań jakimi powinny odpowiadać pomieszczenie i urządzenia pomiotu wykonujący działalność leczniczą ( Dz.U. z 2022r., poz. 402 ).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego,( załącznik nr 5 do SWZ) o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3,4,5, 6 ustawy,
b) art. 109 ust.1 pkt 5,7,


c) art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835),

d) art. 5k rozporządzeniu (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1.).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) aktualny certyfikat systemu zarządzania potwierdzający spełnienia wymagań normy
PN-EN ISO 9001:2015, wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w polskim
systemie oceny zgodności norma w zakresie: Usługi Pralnicze z dezynfekcją , transportem,
dezynfekcją komorową , czyszczeniem chemicznym z zachowaniem bariery higienicznej oraz
proces impregnacji tkanin barierowych
b) aktualny certyfikat PN-EN 14065-2016 potwierdzający zakres usługi pralniczej
z dezynfekcją , transportem , dezynfekcją komorową z zachowaniem bariery higienicznej,
czyszczeniem chemicznym z zachowaniem bariery higienicznej,
c) aktualny certyfikat zgodny z normą PN-EN ISO 14001:2015-09 z zakresu usługi pralniczej
z dezynfekcją, dezynfekcją komorową, dekontaminacji powietrza z dezaktywacją DNA patogenów
czyszczeniem chemicznym, z zachowaniem bariery higienicznej, z transportem prania z
zachowaniem bariery higienicznej.
d) wymazy czystościowe, wykonane w pralni Wykonawcy przez akredytowane laboratorium,
potwierdzające skuteczność dezynfekcji bielizny ogólnoszpitalnej ( poszwa ,poszewka, prześcieradło) -
min. po jednym z każdego okresu, pierwszy kwartał i czwarty kwartał 2024 roku zgodne z obowiązującymi przepisami prawa oraz „Wytyczne Ministra Zdrowia w zakresie wymogów prawidłowego funkcjonowania pralni dla podmiotów świadczących usługi pralnicze na rzecz podmiotów świadczących usługi lecznicze (szpitali)” z dnia 9 listopada 2022 r.
e) wymazy czystościowe, wykonane w pralni Wykonawcy przez akredytowane laboratorium,
potwierdzające skuteczność dezynfekcji bielizny operacyjnej - min. po jednym z każdego z okresu,
pierwszy kwartał i czwarty kwartał 2024 roku, zgodne z obowiązującymi przepisami prawa oraz „Wytyczne Ministra Zdrowia w zakresie wymogów prawidłowego funkcjonowania pralni dla podmiotów świadczących usługi pralnicze na rzecz podmiotów świadczących usługi lecznicze (szpitali)” z dnia 9 listopada 2022 r.
f) Wymazy czystościowe, wykonane w pralni Wykonawcy przez akredytowane laboratorium,
potwierdzające skuteczność dezynfekcji po procesie impregnacji bielizny operacyjnej barierowej -
min. wymazy z okresu pierwszy kwartał i czwarty kwartał 2024 roku po jednym z każdego okresu zgodne z obowiązującymi przepisami prawa oraz „Wytyczne Ministra Zdrowia w zakresie wymogów prawidłowego funkcjonowania pralni dla podmiotów świadczących usługi pralnicze na rzecz podmiotów świadczących usługi lecznicze (szpitali)” z dnia 9 listopada 2022 r.
g) wydruki raportów walidacji procesu prania bielizny ogólnoszpitalnej i bielizny operacyjnej realizowanej w sposób ciągły w czasie rzeczywistym min. po jednym z jednego dnia produkcyjnego pierwszego i czwartego kwartału 2024 roku zgodne z obowiązującymi przepisami prawa oraz „Wytyczne Ministra Zdrowia w zakresie wymogów prawidłowego funkcjonowania pralni dla podmiotów świadczących usługi pralnicze na rzecz podmiotów świadczących usługi lecznicze (szpitali)” z dnia 9 listopada 2022 r.
h) Pozwolenie na pranie i transport bielizny szpitalnej wydane przez Stację Sanitarno-Epidemiologiczną.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) aktualny certyfikat systemu zarządzania potwierdzający spełnienia wymagań normy
PN-EN ISO 9001:2015, wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w polskim
systemie oceny zgodności norma w zakresie: Usługi Pralnicze z dezynfekcją , transportem,
dezynfekcją komorową , czyszczeniem chemicznym z zachowaniem bariery higienicznej oraz
proces impregnacji tkanin barierowych
b) aktualny certyfikat PN-EN 14065-2016 potwierdzający zakres usługi pralniczej
z dezynfekcją , transportem , dezynfekcją komorową z zachowaniem bariery higienicznej,
czyszczeniem chemicznym z zachowaniem bariery higienicznej,
c) aktualny certyfikat zgodny z normą PN-EN ISO 14001:2015-09 z zakresu usługi pralniczej
z dezynfekcją, dezynfekcją komorową, dekontaminacji powietrza z dezaktywacją DNA patogenów
czyszczeniem chemicznym, z zachowaniem bariery higienicznej, z transportem prania z
zachowaniem bariery higienicznej.
d) wymazy czystościowe, wykonane w pralni Wykonawcy przez akredytowane laboratorium,
potwierdzające skuteczność dezynfekcji bielizny ogólnoszpitalnej ( poszwa ,poszewka, prześcieradło) -
min. po jednym z każdego okresu, pierwszy kwartał i czwarty kwartał 2024 roku zgodne z obowiązującymi przepisami prawa oraz „Wytyczne Ministra Zdrowia w zakresie wymogów prawidłowego funkcjonowania pralni dla podmiotów świadczących usługi pralnicze na rzecz podmiotów świadczących usługi lecznicze (szpitali)” z dnia 9 listopada 2022 r.
e) wymazy czystościowe, wykonane w pralni Wykonawcy przez akredytowane laboratorium,
potwierdzające skuteczność dezynfekcji bielizny operacyjnej - min. po jednym z każdego z okresu,
pierwszy kwartał i czwarty kwartał 2024 roku, zgodne z obowiązującymi przepisami prawa oraz „Wytyczne Ministra Zdrowia w zakresie wymogów prawidłowego funkcjonowania pralni dla podmiotów świadczących usługi pralnicze na rzecz podmiotów świadczących usługi lecznicze (szpitali)” z dnia 9 listopada 2022 r.
f) Wymazy czystościowe, wykonane w pralni Wykonawcy przez akredytowane laboratorium,
potwierdzające skuteczność dezynfekcji po procesie impregnacji bielizny operacyjnej barierowej -
min. wymazy z okresu pierwszy kwartał i czwarty kwartał 2024 roku po jednym z każdego okresu zgodne z obowiązującymi przepisami prawa oraz „Wytyczne Ministra Zdrowia w zakresie wymogów prawidłowego funkcjonowania pralni dla podmiotów świadczących usługi pralnicze na rzecz podmiotów świadczących usługi lecznicze (szpitali)” z dnia 9 listopada 2022 r.
g) wydruki raportów walidacji procesu prania bielizny ogólnoszpitalnej i bielizny operacyjnej realizowanej w sposób ciągły w czasie rzeczywistym min. po jednym z jednego dnia produkcyjnego pierwszego i czwartego kwartału 2024 roku zgodne z obowiązującymi przepisami prawa oraz „Wytyczne Ministra Zdrowia w zakresie wymogów prawidłowego funkcjonowania pralni dla podmiotów świadczących usługi pralnicze na rzecz podmiotów świadczących usługi lecznicze (szpitali)” z dnia 9 listopada 2022 r.
h) Pozwolenie na pranie i transport bielizny szpitalnej wydane przez Stację Sanitarno-Epidemiologiczną.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Do umów o zamówienie publiczne stosuje się przepisy DZIAŁU VII ustawy Pzp – Umowa w sprawie zamówienia publicznego i jej wykonanie
2. Umowa w sprawie zamówienia publicznego, z wybranym do realizacji zamówienia Wykonawcą, w oparciu o wzór umowy załączony do niniejszej SWZ, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze wykonawcy.
3. W przypadku, gdy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma przetargowa Szpitala Powiatowego w Radomsku

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-11 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.