Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00512286/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do pomieszczeń w budynku SP Nr 2, ul. Gabriela Narutowicza 37 w Żyrardowie, w ramach zadania „Rewaloryzacja XIX–wiecznego budynku dawnej szkoły fabrycznej w Żyrardowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Żyrardów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Limanowskiego 44
1.5.2.) Miejscowość: Żyrardów
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 46 880 05 55; 46 880 05 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zyrardow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9767591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia do pomieszczeń w budynku SP Nr 2, ul. Gabriela Narutowicza 37 w Żyrardowie, w ramach zadania „Rewaloryzacja XIX–wiecznego budynku dawnej szkoły fabrycznej w Żyrardowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-caeabb57-cb93-4dd3-be04-62399c19d440
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00630548
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026350/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa wyposażenia do pomieszczeń w budynku SP nr 2, ul. Gabriela Narutowicza 37 w Żyrardowie, w ramach zadania „Rewaloryzacja XIX – wiecznego budynku dawnej szkoły fabrycznej w Żyrardowie.”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512286
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.36.2024.PS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 184779,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia do pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Żyrardowie, zgodnie z Opisem Przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 3 do SWZ). W ramach zadania po stronie wykonawcy jest kompleksowa dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem. Należy uwzględnić także niezbędne pomiary, wniesienie, złożenie, montaż, a także prace porządkowe po montażu mebli. Wskazany opis i parametry należy traktować jako minimalne. Wszystkie meble muszą być zmontowane i rozstawione wg wytycznych Zamawiającego.Połączenia elementów korpusu wszystkich mebli muszą być wykonane za pomocą połączeń mimośrodowych niewidocznych na zewnątrz, nie dopuszcza się połączeń przy pomocy konfirmantów. Połączenie płyty plecowej z elementami korpusu – plecy wkładane z wyfrezowane rowki w bokach i wieńcach. Wszystkie meble, które stykają się z nawierzchnią podłogi muszą posiadać stopki, podkładki, nakładki itp. Z materiału zapobiegającego rysowaniu podłogi (np. z gumy, filcu, tworzywa sztucznego itp.). Wszystkie materiały do produkcji mebli, płyt, lakiery, kleje, okleiny, muszą spełniać wymagania higieniczne określone w normach. Meble z tego samego rodzaju muszą być ze sobą kompatybilne pod względem wymiaru i spójne stylistyczne. Wszystkie meble muszą być zgodne z normami: PN EN 1729-1:2016-02 PN EN 1729-2:2023-10 lub równoważnymi oraz posiadać certyfikaty dopuszczające do użytku w placówkach oświatowych.
Atesty/certyfikaty muszą być wydane przez niezależną jednostkę badawczą i certyfikującą, posiadającą akredytację krajowego ośrodka certyfikującego (w przypadku Polski jest to PCA – Polskie Centrum Akredytacji lub równoważną jednostkę w danym kraju).
Zamawiający wymaga dostawy przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego i wolnego od obciążeń osób trzecich, wolnych od wad fizycznych i prawnych oraz objętego gwarancją producenta, posiadającego wszelkie wymagane przez przepisy prawa pozwolenia, atesty i certyfikaty niezbędne do korzystania z nich przez Zamawiającego oraz osoby trzecie.
Szczegółowy zakres zamówienia dla Części 1 określa Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 4A do SWZ.
Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, wskazany w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ. Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji do 36 lub 48 miesięcy. Wydłużenie okresu gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 74594,39 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych do pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Żyrardowie, zgodnie z Opisem Przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 3 do SWZ).Atesty/certyfikaty muszą być wydane przez niezależną jednostkę badawczą i certyfikującą, posiadającą akredytację krajowego ośrodka certyfikującego (w przypadku Polski jest to PCA – Polskie Centrum Akredytacji lub równoważną jednostkę w danym kraju).
Wymagania ogólne: Zamawiający wymaga dostawy przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego i wolnego od obciążeń osób trzecich, wolnych od wad fizycznych i prawnych oraz objętego gwarancją producenta, posiadającego wszelkie wymagane przez przepisy prawa pozwolenia, atesty i certyfikaty niezbędne do korzystania z nich przez Zamawiającego oraz osoby trzecie.
Szczegółowy zakres zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 4B do SWZ.
Wykonawca, udzieli 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, wskazany w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37524100-8 - Gry edukacyjne
4.5.5.) Wartość części: 110185,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107366,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132465,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107366,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107366,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu dla Części 2 w wymaganym terminie, tj. do dnia 01.10.2024 r. do godz. 12:00 złożono 3 oferty:
1. Tronus Polska Sp. z o. o., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa, cena oferty: 361 496,47 zł,
2. P.H.U. BMS Sp. J. Z. Bielecki, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn, cena oferty: 202 220,11 zł,
3. Bitwork Mariusz Stankiewicz, ul. Chabrowa 17, 05-091 Ząbki, cena oferty: 181 139,52 zł.
Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia dla Części 2 w wysokości 120 000,00 zł brutto.
W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie dla Części 2, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181139,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 361496,43 PLN
INNE PRZETARGI Z ŻYRARDOWA
- Dostawy drenów, elektrod, ostrz do urządzeń artroskopowych
- Zakup i dostawa urządzeń typu UTM, oprogramowania XDR, oraz Serwera NAS do Starostwa Powiatowego w Żyrardowie w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Projekt oraz wykonanie renowacji elementów werandy przy budynku A wraz z renowacją stolarki drzwiowej pomiędzy werandą a oddziałem szpitalnym Szpitala Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego
- "Budowa przyszkolnej hali sportowej w Żyrardowie - Rozwój przyszkolnej infrastruktury sportowej"
- Zagospodarowanie terenów zieleni poprzez odbetonowanie w Żyrardowie.
- Termomodernizacja budynków gminnych.
więcej: przetargi w Żyrardowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli do wykonania na wymiar, foteli obrotowych oraz innych przedmiotów zamówienia wyszczególnionych w częściach
- Remont i modernizacja infrastruktury Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Wilkasach w ramach projektu ,,Amplifikator kultury-zwiększamy zasięg"
- 2/2025/meble i asystory stomatologiczne Dostawa i montaż mebli i asystorów stomatologicznych ujęta w 2 pakietach
- Dostawa mebli dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (II)
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego do modernizowanych pracowni zawodowych w Zespole Szkół Samochodowych i Ogólnokształcących przy ul. Filarowej(...)ramach projektu "Bielsko-Biała-zawodowo".
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów papierniczych w ramach projektu pn. "INNOWACYJNA SZKOŁA - edukacja STEAM w Gminie Stężyca"
więcej: Gry edukacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.