eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻyrardówDostawa wyposażenia do pomieszczeń w budynku SP Nr 2, ul. Gabriela Narutowicza 37 w Żyrardowie, w ramach zadania "Rewaloryzacja XIX-wiecznego budynku dawnej szkoły fabrycznej w Żyrardowie.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do pomieszczeń w budynku SP Nr 2, ul. Gabriela Narutowicza 37 w Żyrardowie, w ramach zadania „Rewaloryzacja XIX–wiecznego budynku dawnej szkoły fabrycznej w Żyrardowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Żyrardów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148650

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Limanowskiego 44

1.5.2.) Miejscowość: Żyrardów

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 46 880 05 55; 46 880 05 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zyrardow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/976759

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia do pomieszczeń w budynku SP Nr 2, ul. Gabriela Narutowicza 37 w Żyrardowie, w ramach zadania „Rewaloryzacja XIX–wiecznego budynku dawnej szkoły fabrycznej w Żyrardowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-caeabb57-cb93-4dd3-be04-62399c19d440

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00630548

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026350/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa wyposażenia do pomieszczeń w budynku SP nr 2, ul. Gabriela Narutowicza 37 w Żyrardowie, w ramach zadania „Rewaloryzacja XIX – wiecznego budynku dawnej szkoły fabrycznej w Żyrardowie.”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512286

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.36.2024.PS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 184779,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia do pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Żyrardowie, zgodnie z Opisem Przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 3 do SWZ). W ramach zadania po stronie wykonawcy jest kompleksowa dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem. Należy uwzględnić także niezbędne pomiary, wniesienie, złożenie, montaż, a także prace porządkowe po montażu mebli. Wskazany opis i parametry należy traktować jako minimalne. Wszystkie meble muszą być zmontowane i rozstawione wg wytycznych Zamawiającego.
Połączenia elementów korpusu wszystkich mebli muszą być wykonane za pomocą połączeń mimośrodowych niewidocznych na zewnątrz, nie dopuszcza się połączeń przy pomocy konfirmantów. Połączenie płyty plecowej z elementami korpusu – plecy wkładane z wyfrezowane rowki w bokach i wieńcach. Wszystkie meble, które stykają się z nawierzchnią podłogi muszą posiadać stopki, podkładki, nakładki itp. Z materiału zapobiegającego rysowaniu podłogi (np. z gumy, filcu, tworzywa sztucznego itp.). Wszystkie materiały do produkcji mebli, płyt, lakiery, kleje, okleiny, muszą spełniać wymagania higieniczne określone w normach. Meble z tego samego rodzaju muszą być ze sobą kompatybilne pod względem wymiaru i spójne stylistyczne. Wszystkie meble muszą być zgodne z normami: PN EN 1729-1:2016-02 PN EN 1729-2:2023-10 lub równoważnymi oraz posiadać certyfikaty dopuszczające do użytku w placówkach oświatowych.
Atesty/certyfikaty muszą być wydane przez niezależną jednostkę badawczą i certyfikującą, posiadającą akredytację krajowego ośrodka certyfikującego (w przypadku Polski jest to PCA – Polskie Centrum Akredytacji lub równoważną jednostkę w danym kraju).
Zamawiający wymaga dostawy przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego i wolnego od obciążeń osób trzecich, wolnych od wad fizycznych i prawnych oraz objętego gwarancją producenta, posiadającego wszelkie wymagane przez przepisy prawa pozwolenia, atesty i certyfikaty niezbędne do korzystania z nich przez Zamawiającego oraz osoby trzecie.
Szczegółowy zakres zamówienia dla Części 1 określa Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 4A do SWZ.
Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, wskazany w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ. Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji do 36 lub 48 miesięcy. Wydłużenie okresu gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39130000-2 - Meble biurowe

4.5.5.) Wartość części: 74594,39 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych do pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Żyrardowie, zgodnie z Opisem Przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 3 do SWZ).
Atesty/certyfikaty muszą być wydane przez niezależną jednostkę badawczą i certyfikującą, posiadającą akredytację krajowego ośrodka certyfikującego (w przypadku Polski jest to PCA – Polskie Centrum Akredytacji lub równoważną jednostkę w danym kraju).
Wymagania ogólne: Zamawiający wymaga dostawy przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego i wolnego od obciążeń osób trzecich, wolnych od wad fizycznych i prawnych oraz objętego gwarancją producenta, posiadającego wszelkie wymagane przez przepisy prawa pozwolenia, atesty i certyfikaty niezbędne do korzystania z nich przez Zamawiającego oraz osoby trzecie.
Szczegółowy zakres zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 4B do SWZ.
Wykonawca, udzieli 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, wskazany w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37524100-8 - Gry edukacyjne

4.5.5.) Wartość części: 110185,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107366,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132465,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107366,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448

7.3.3) Ulica: Graniczna 46

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-428

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107366,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu dla Części 2 w wymaganym terminie, tj. do dnia 01.10.2024 r. do godz. 12:00 złożono 3 oferty:
1. Tronus Polska Sp. z o. o., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa, cena oferty: 361 496,47 zł,
2. P.H.U. BMS Sp. J. Z. Bielecki, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn, cena oferty: 202 220,11 zł,
3. Bitwork Mariusz Stankiewicz, ul. Chabrowa 17, 05-091 Ząbki, cena oferty: 181 139,52 zł.
Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia dla Części 2 w wysokości 120 000,00 zł brutto.

W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie dla Części 2, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181139,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 361496,43 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.