Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00563369/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
- 2024/BZP 00583771/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu długoterminowego w 2024 roku na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ZIELONOGÓRSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770149
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podgórna 5
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-057
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-zielonogorski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-zielonogorski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0a0ce09a-6c69-4920-af98-f3de53659fd71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie kredytu długoterminowego w 2024 roku na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a0ce09a-6c69-4920-af98-f3de53659fd7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00630593
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026931/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Udzielenie kredytu długoterminowego w 2024 roku na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563369
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IP.273.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest : Udzielenie kredytu długoterminowego w 2024 roku na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu.
2. Wspólny kod CPV : 66113000-5 - usługi udzielania kredytu
3. Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie usługi bankowej polegającej na udzieleniu kredytu długoterminowego w 2024 roku w kwocie 5 055 659,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 5 055 659,00 PLN, zgodnie z uchwałą nr VI.48.2024 Rady Powiatu Zielonogórskiego z dnia 24.09.2024 r.
1) Kwota kredytu – 5 055 659,00 PLN.
2) Okres wykorzystania kredytu: od następnego dnia po podpisaniu umowy do 31.12.2024r. na podstawie każdorazowej dyspozycji Zamawiającego.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z przerwy w spłacie kwoty kredytu wraz z odsetkami. Przerwa ta może wynosić maksymalnie jeden kwartał.
4) Przerwa w spłacie określona w pkt. 4) nie wydłuża okresu obowiązywania umowy kredytowej, a kwota kredytu wraz z należnymi odsetkami zostanie opłacona w tym samym roku budżetowym, w którym Zamawiający skorzystał z przerwy w spłacie bez konieczności zmiany harmonogramu określonego w punkcie poniżej.
5) Spłata kredytu według następującego harmonogramu:
31.12.2024 r. – tylko odsetki
31.03.2025 r. - kwota 125 000,00 PLN + odsetki
30.06.2025 r. - kwota 125 000,00 PLN + odsetki
30.09.2025 r. - kwota 125 000,00 PLN + odsetki
31.12.2025 r. - kwota 125 000,00 PLN + odsetki
31.03.2026 r. - kwota 375 000,00 PLN + odsetki
30.06.2026 r. - kwota 375 000,00 PLN + odsetki
30.09.2026 r. - kwota 375 000,00 PLN + odsetki
31.12.2026 r. - kwota 375 000,00 PLN + odsetki
31.03.2027 r. - kwota 375 000,00 PLN + odsetki
30.06.2027 r. - kwota 375 000,00 PLN + odsetki
30.09.2027 r. - kwota 375 000,00 PLN + odsetki
31.12.2027 r. - kwota 375 000,00 PLN + odsetki
31.03.2028 r. - kwota 388 915,00 PLN + odsetki
30.06.2028 r. - kwota 388 915,00 PLN + odsetki
30.09.2028 r. - kwota 388 915,00 PLN + odsetki
31.12.2028 r. - kwota 388 914,00 PLN + odsetki
6) Spłata odsetek: w ratach kwartalnych poczynając od 31.12.2024 r. do 31.12.2028 r.
7) Zabezpieczenie kredytu : weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
8) Na wekslu in blanco i deklaracji wekslowej zostanie złożona kontrasygnata Skarbnika Powiatu lub osoby przez niego upoważnionej.
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania części przyznanego kredytu. W tym wypadku odsetki naliczone zostaną od faktycznie wypłaconej Zamawiającemu kwoty.
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty całości lub części zobowiązania. W przypadku wcześniejszej spłaty, wysokość odsetek zostanie naliczona w sposób odpowiedni do okresu spłaty.
11) Zamawiający dopuszcza stosowanie opłaty jedynie z tytułu oprocentowania kredytu.
12) Inne opłaty lub prowizje (np: prowizja przygotowawcza, prowizja od zaangażowania, prowizja za wcześniejszą spłatę kredytu itp.) są niedopuszczalne.
4. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, ma obowiązek zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
6. Ustalona w umowie wysokość wynagrodzenia Wykonawcy (marża wyrażona w %) jest ostateczna, niezależnie od rozmiaru usługi kredytowej oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów jej realizacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 720160,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 741001,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 720160,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BNP PARIBAS Bank Polska SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261008546
7.3.3) Ulica: Kasprzaka
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-211
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 720160,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2028-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Usługa opracowania kompleksowego systemu tworzenia i rozwijania startupów w sposób zorganizowany i powtarzalny II
- Konserwacja i czyszczenie rowów przy drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze: ZAD 1-RDW Kożuchów ZAD 2-OD Kłodawa oraz OD Drezdenko ZAD 3-OD Sulęcin oraz OD Ośno Lubuskie
- Usługa wsparcia technicznego oprogramowania Veeam - abonament na 3 lata
- DOSTAWA SZKŁA I AKCESORIÓW LABORATORYJNYCH
- Organizacja i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B, w ramach projektu Wsparcie Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego na terenie Zielonogórsko-Nowosolskiego Obszaru Funkcjonalnego - Czas na Zawodowców.
- Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Statystycznego w Zielonej Górze przy ulicy Spokojnej 1
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Zduńskowolskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu
- Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie w 2025 r. deficytu budżetowego związanego z finansowaniem zadań inwestycyjnych
- OBSŁUGA BANKOWA POWIATU ŚREDZKIEGO w latach 2025-2029
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.