eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraUdzielenie kredytu długoterminowego w 2024 roku na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu



Ogłoszenie z dnia 2024-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu długoterminowego w 2024 roku na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ZIELONOGÓRSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770149

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podgórna 5

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-057

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-zielonogorski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-zielonogorski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0a0ce09a-6c69-4920-af98-f3de53659fd7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie kredytu długoterminowego w 2024 roku na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a0ce09a-6c69-4920-af98-f3de53659fd7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00630593

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026931/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Udzielenie kredytu długoterminowego w 2024 roku na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563369

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IP.273.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest : Udzielenie kredytu długoterminowego w 2024 roku na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu.
2. Wspólny kod CPV : 66113000-5 - usługi udzielania kredytu
3. Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie usługi bankowej polegającej na udzieleniu kredytu długoterminowego w 2024 roku w kwocie 5 055 659,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 5 055 659,00 PLN, zgodnie z uchwałą nr VI.48.2024 Rady Powiatu Zielonogórskiego z dnia 24.09.2024 r.
1) Kwota kredytu – 5 055 659,00 PLN.
2) Okres wykorzystania kredytu: od następnego dnia po podpisaniu umowy do 31.12.2024r. na podstawie każdorazowej dyspozycji Zamawiającego.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z przerwy w spłacie kwoty kredytu wraz z odsetkami. Przerwa ta może wynosić maksymalnie jeden kwartał.
4) Przerwa w spłacie określona w pkt. 4) nie wydłuża okresu obowiązywania umowy kredytowej, a kwota kredytu wraz z należnymi odsetkami zostanie opłacona w tym samym roku budżetowym, w którym Zamawiający skorzystał z przerwy w spłacie bez konieczności zmiany harmonogramu określonego w punkcie poniżej.
5) Spłata kredytu według następującego harmonogramu:
31.12.2024 r. – tylko odsetki
31.03.2025 r. - kwota 125 000,00 PLN + odsetki
30.06.2025 r. - kwota 125 000,00 PLN + odsetki
30.09.2025 r. - kwota 125 000,00 PLN + odsetki
31.12.2025 r. - kwota 125 000,00 PLN + odsetki
31.03.2026 r. - kwota 375 000,00 PLN + odsetki
30.06.2026 r. - kwota 375 000,00 PLN + odsetki
30.09.2026 r. - kwota 375 000,00 PLN + odsetki
31.12.2026 r. - kwota 375 000,00 PLN + odsetki
31.03.2027 r. - kwota 375 000,00 PLN + odsetki
30.06.2027 r. - kwota 375 000,00 PLN + odsetki
30.09.2027 r. - kwota 375 000,00 PLN + odsetki
31.12.2027 r. - kwota 375 000,00 PLN + odsetki
31.03.2028 r. - kwota 388 915,00 PLN + odsetki
30.06.2028 r. - kwota 388 915,00 PLN + odsetki
30.09.2028 r. - kwota 388 915,00 PLN + odsetki
31.12.2028 r. - kwota 388 914,00 PLN + odsetki
6) Spłata odsetek: w ratach kwartalnych poczynając od 31.12.2024 r. do 31.12.2028 r.
7) Zabezpieczenie kredytu : weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
8) Na wekslu in blanco i deklaracji wekslowej zostanie złożona kontrasygnata Skarbnika Powiatu lub osoby przez niego upoważnionej.
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania części przyznanego kredytu. W tym wypadku odsetki naliczone zostaną od faktycznie wypłaconej Zamawiającemu kwoty.
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty całości lub części zobowiązania. W przypadku wcześniejszej spłaty, wysokość odsetek zostanie naliczona w sposób odpowiedni do okresu spłaty.
11) Zamawiający dopuszcza stosowanie opłaty jedynie z tytułu oprocentowania kredytu.
12) Inne opłaty lub prowizje (np: prowizja przygotowawcza, prowizja od zaangażowania, prowizja za wcześniejszą spłatę kredytu itp.) są niedopuszczalne.
4. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, ma obowiązek zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
6. Ustalona w umowie wysokość wynagrodzenia Wykonawcy (marża wyrażona w %) jest ostateczna, niezależnie od rozmiaru usługi kredytowej oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów jej realizacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 720160,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 741001,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 720160,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BNP PARIBAS Bank Polska SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261008546

7.3.3) Ulica: Kasprzaka

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-211

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 720160,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2028-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.