eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakrzewDostawa oleju opa³owego lekkiego w 2025 r.



Og³oszenie z dnia 2024-12-03

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego lekkiego w 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Zakrzew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224077

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Zakrzew 51

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zakrzew

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-652

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zakrzew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://zakrzew.biuletyn.net/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego lekkiego w 2025 r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5626d8ac-15df-47da-a36d-7bb1bac6a879

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00630616

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00575836/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa oleju opa³owego lekkiego w 2025r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1029879

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1029879
2. Szczegó³owe instrukcje korzystania z platformy zakupowej znajduj± siê na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie zakupowej, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram; procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
4) w³±czona obs³uga JavaScript;
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf;
6) szyfrowanie na platformie zakupowej odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.;
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
2. Szczegó³owe instrukcje korzystania z platformy zakupowej znajduj± siê na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3. W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, dokumentów, wniosków, zawiadomieñ, oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem Platformy i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ” dostêpnego na stronie dotycz±cej danego postêpowania, z wy³±czeniem sk³adania ofert.
4. Komunikacja za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@zakrzew.pl, jest dopuszczalna w wyj±tkowej sytuacji, np. w przypadku awarii platformy zakupowej (nie dotyczy sk³adania ofert). Z uwagi na ograniczon± wielko¶æ przesy³ania jednorazowej wiadomo¶ci na pocztê elektroniczn± Zamawiaj±cego, przes³ana przez Wykonawcê wiadomo¶æ nie powinna
przekraczaæ 10 MB pojemno¶ci.
5. W przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z platformy zakupowej, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego OPEN NEXUS Sp. z o. o., nr tel. +48 22 101 02 02 (w godzinach 8.00 – 17.00) lub e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
6. Maksymalny rozmiar pliku przesy³anego za po¶rednictwem platformy zakupowej (nie dotyczy z³o¿enia oferty) wynosi 500 MB (maksymalnie 10 plików w jednej wiadomo¶ci).
7. Za datê z³o¿enia wniosków, zawiadomieñ, dokumentów, o¶wiadczeñ, cyfrowych odwzorowañ oraz innych informacji, przyjmuje siê datê ich z³o¿enia na platformie zakupowej, a w przypadku awarii platformy zakupowej datê ich otrzymania przez Zamawiaj±cego na adres e-mail: zamowienia@zakrzew.pl
8. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z „Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy zaleca sporz±dzanie dokumentów w nastêpuj±cych formatach danych: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .zip, .7Z.
9. W¶ród formatów danych powszechnych a niewystêpuj±cych w Rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty
z³o¿one w takich formatach danych (pliki) zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
10. Oferta oraz wszystkie wymagane za³±czniki do z³o¿enia wraz z ofert±, pod rygorem niewa¿no¶ci winna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim w postaci elektronicznej, podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym przez osobê/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem
rejestracyjnym oraz wymogami ustawowymi lub przez ustawowego pe³nomocnika.
Szczegó³owy opis zawarty w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z
dnia 27 kwietnia 2016 r. informuje, i¿:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Zakrzew reprezentowana przez Wójta, Zakrzew 51, 26-652 Zakrzew,
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, Pana Bart³omieja Kida z którym mog± siê Pañstwo skontaktowaæ pod
adresem e-mail:
• bodo.radom@gmail.com
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu:
• Prowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
4. Podstawê prawn± przetwarzania danych osobowych stanowi± przepisy:
• art. 6 ust.1 lit c) rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (tj. przetwarzanie danych osobowych jest niezbêdne dla wype³nienia prawnego obowi±zku ci±¿±cego na administratorze),
• obowi±zek prawny wynikaj±cy z ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r Prawo zamówieñ publicznych(t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) i aktów wykonawczych do ustawy
• obowi±zek prawny wynikaj±cy z kodeksu postêpowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r., poz. 572)
• obowi±zek prawny wynikaj±cy z art. 56 ustawy z 14.07.1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2020 r., poz. 164), w tym Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych – obowi±zek
zarchiwizowania sprawy.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ wy³±cznie podmioty uprawnione do pozyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa w szczególno¶ci:
• urzêdy administracji rz±dowej i samorz±dowej,
• s±dy Powszechne,
• wszystkie zainteresowane podmioty i osoby, gdy¿ co do zasady postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne,
• o ile bêdzie to konieczne dla realizacji celu, o którym mowa w pkt. 2, wy³±cznie osoby upowa¿nione przez Administratora do przetwarzania danych osobowych, pracownicy Administratora oraz podmioty, z którymi Administrator zawar³ umowê powierzenia
przetwarzania danych osobowych, o której mowa w art. 28 ust. 3 RODO.
6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
7. Posiada Pani/Pan nastêpuj±ce prawa zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych:
• prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych,
• prawo ¿±dania sprostowania swoich danych osobowych,
• prawo do ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
• prawo do przenoszenia swoich danych osobowych.
8. W przypadku gdy uzna Pani/Pan i¿ przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. proszê o kontakt z Inspektorem danych Osobowych w celu uzyskania wyja¶nieñ oraz ma Pan/Pani prawo do powiadomienia o naruszeniu przepisów Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych z
siedzib± przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
9. Podanie przez Pana/Pani± danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a konsekwencj± niepodania danych osobowych bêdzie uniemo¿liwienie Administratorowi wykonania na³o¿onego ustawami obowi±zku okre¶lonego w pkt. 3.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do:
- Publiczna Szko³a Podstawowa im. Jana Kochanowskiego w Zakrzewie, Zakrzew 58D, 26-652 Zakrzew;
- Publiczna Szko³a Podstawowa w Woli Taczowskiej, Wola Taczowska 11B, 26-652 Zakrzew;
- Publiczna Szko³a Podstawowa im. Or³a Bia³ego w D±brówce Pod³ê¿nej, D±brówka Pod³ê¿na 29B, 26-652 Zakrzew;
- Publiczna Szko³a Podstawowa w Zakrzewie im Jana Kochanowskiego - Szko³a Filialna w Mleczków, Mleczków ul. Szkolna 22, 26-652 Zakrzew
- Przedszkole Samorz±dowe w Zakrzewie, Zakrzew Kolonia 1, 26-652 Zakrzew
- Punkt Przedszkolny w Gulinie, Gulin 12, 26-652 Zakrzew
- Urz±d Gminy w Zakrzewie, Zakrzew 51, 26-652 Zakrzew
- Muzeum Rycerstwa w Taczowie, Taczów 6a, 26-652 Zakrzew
2. Olej opa³owy lekki musi byæ zgodny z polskimi normami (PN-C-96024) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz. U z 2016 poz. 2008), Rozporz±dzeniem Ministra Energii z dnia 1 marca 2017 r. w sprawie metod badania jako¶ci lekkiego oleju opa³owego, ciê¿kiego oleju opa³owego oraz oleju do silników statków ¿eglugi ¶ródl±dowej (tj.: Dz.U. z 2017r. poz. 584), Rozporz±dzeniem Ministra Finansów z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz. U. poz. 1822). ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. 2021 poz. 716) i charakteryzowaæ siê nastêpuj±cymi parametrami:
1. gêsto¶æ w temp. 15oC 820 – 860 kg/m³
2. warto¶æ opa³owa min. 42,6 MJ/kg
3. temperatura zap³onu min. 56oC
4. zawarto¶æ siarki max. 0,1% m/m
5. lepko¶æ kinematyczna w temp. 20 oC max. 6,00 mm2/s
6. zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych max. 24 mg/kg
7. zawarto¶æ wody max. 200 mg/kg
8. barwa czerwona*
*Parametry znacznika oraz barwnika czerwonego zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2022 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (DZ. U. z 2022 r., poz. 2633).
Realizacja dostaw
1. Wykonawca bêdzie dostarcza³ olej opa³owy do zbiorników kot³owni olejowych Zamawiaj±cego zgodnie z w/w lokalizacjami.
2. Dostawy bêd± realizowane przez okres 12 miesiêcy tj. od 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 roku.
3. Maksymalna ilo¶æ oleju opa³owego wynosi do 120000,00 litrów. Minimalna ilo¶æ, do której Zamawiaj±cy mo¿e ograniczyæ zakres zamówienia wynosi 70000,00 litrów. Zu¿ycie oleju podane jest szacunkowe i s³u¿y jedynie do okre¶lenia ceny oferty. Wielko¶æ zamówienia mo¿e byæ mniejsza (równie¿ w poszczególnych punktach odbioru) w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego i ceny dostarczanego oleju opa³owego.
4. Dostawy oleju bêd± realizowane sukcesywnie stosownie do potrzeb Zamawiaj±cego, ka¿dorazowo na wniosek – zlecenie zapotrzebowania okre¶laj±ce ilo¶æ oleju opa³owego, przekazany drog± elektroniczn± przez w/w jednostki.
5. Wykonawca zobowi±zany jest do realizacji dostawy w terminie do 2 (dwóch) dni roboczych od otrzymania wniosku od Zamawiaj±cego. Przez pojêcie „dni robocze” nale¿y rozumieæ dni od poniedzia³ku do pi±tku, z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
6. W przypadku niewykonania dostawy oleju opa³owego w terminie okre¶lonym w pkt 5, Zamawiaj±cy, po uprzednim wezwaniu Wykonawcy do dostarczenia przedmiotu dostawy w terminie jednego dnia roboczego, zastrzega sobie prawo zakupu oleju opa³owego u innego dostawcy, na koszt i ryzyko Wykonawcy.
7. W przypadku dostarczenia nieodpowiedniej ilo¶ci oleju opa³owego ni¿ zamówiona przez Zamawiaj±cego, Wykonawca zobowi±zany jest, na swój koszt i ryzyko, uzupe³niæ braki w terminie jednego dnia roboczego od terminu pierwotnej dostawy. Nieuzupe³nienie braków w wyznaczonym terminie bêdzie traktowane jako nieterminowa realizacja dostawy.
8. Olej opa³owy dostarczany bêdzie transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko, do lokalizacji wskazanych przez Zamawiaj±cego w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 14:00. Koszt za³adunku
i roz³adunku obci±¿aj± Wykonawcê.

Sprzêt i transport
1. Olej opa³owy dostarczany bêdzie w cysternach samochodowych zgodnie z przepisami dotycz±cymi przewozów i oznaczonych odpowiednimi tablicami informacyjnymi z numerami identyfikacyjnymi niebezpieczeñstwa i materia³u.
2. Cysterny musz± byæ wyposa¿one w legalizowane przep³ywomierze, uk³ad pomiarowo – wydawczy z mo¿liwo¶ci± wydruku pomiaru oraz w±¿ do tankowania o d³ugo¶ci umo¿liwiaj±cej swobodne przepompowanie paliwa do zbiornika. Zamawiaj±cy ma prawo kontrolowania plomb i cech legalizacyjnych licznika. Na ¿±danie Zamawiaj±cego kierowca cysterny musi okazaæ aktualne ¶wiadectwo legalizacji urz±dzenia.
3. Transport oleju opa³owego winien spe³niaæ wymogi odpowiednich przepisów bezpieczeñstwa po¿arowego, ruchu drogowego oraz ochrony ¶rodowiska.

Obmiar i odbiór dostaw.
1. Jednostk± rozliczeniow± jest 1 litr dostarczonego do zbiorników kot³owni oleju opa³owego lekkiego, mierzony wg aparatury pomiarowej cysterny w temperaturze nalewu.
2. Pomiar i ilo¶æ dostarczonego oleju opa³owego odbywaæ siê bêdzie legalizowanym licznikiem w temperaturze referencyjnej 15˚C na cysternie dowo¿±cej olej opa³owy, co bêdzie potwierdzone wydrukiem z urz±dzenia cysterny.
3. Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia przy ka¿dej dostawie czytelnej kopii ¶wiadectwa jako¶ci oleju opa³owego (atestu) potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê oraz dowodu wydania na dostarczony olej opa³owy.

P³atno¶ci:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ transport, za³adunek i roz³adunek oleju na koszt Wykonawcy. Przedmiot zamówienia bêdzie przewo¿ony transportem Wykonawcy.
2. Wymagany termin p³atno¶ci 30 dni od dnia z³o¿enia faktury.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u
w postêpowaniu dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e posiada aktualn± koncesjê Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami objêtymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo Energetyczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 266).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o przedmiotowe zamówienie warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada te uprawnienia i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane (zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy Pzp).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany bêdzie do z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów:
1) aktualna koncesja Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami objêtymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo Energetyczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 266).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dokumenty/o¶wiadczenia sk³adaj±ce siê na ofertê.
1) FORMULARZ OFERTY – sporz±dzony zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ.
2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± O¦WIADCZENIA, O KTÓRYM MOWA W ART. 125 UST. 1 USTAWY PZP - w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego, którego wzór stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wielu wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej, sk³ada ka¿dy z wykonawców.
O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3) W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy ODPISU LUB INFORMACJI Z:
a) KRAJOWEGO REJESTRU S¡DOWEGO lub
b) CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIA£ALNO¦CI GOSPODARCZEJ lub
c) INNEGO W£A¦CIWEGO REJESTRU.
4) Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w pkt. 4), je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ w ofercie dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
5) Je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust 4 zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy PE£NOMOCNICTWA LUB INNEGO DOKUMENTU POTWIERDZAJ¡CEGO UMOCOWANIE DO REPREZENTOWANIA WYKONAWCY.
6) Przepis ust 5) stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego,
7) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty O¦WIADCZENIE SK£ADANE NA PODSTAWIE ART. 117 UST. 4 PZP, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, nazwy oraz adresy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz nazwê i adres ustanowionego pe³nomocnika i zakres jego umocowania.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej.
2. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 455 ustawy Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, polegaj±cych na:
a. zmianie wynagrodzenia umowy w przypadku, gdy zmianie uleg³y stawki podatku VAT
b. w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia i/lub zakresu przedmiotu zamówienia i/lub sposobu ¶wiadczenia (sposobu wykonania poszczególnych obowi±zków Stron) – w przypadku zaistnienia zdarzeñ wywo³anych si³± wy¿sz±, rozumianych jako wszelkie okoliczno¶ci mog±ce zaistnieæ w przysz³o¶ci, które maj± wp³yw na mo¿liwo¶æ realizacji przedmiotu zamówienia w terminach
i zakresie okre¶lonym w niniejszej umowie lub jej za³±cznikach, znajduj±ce siê poza kontrol± Stron i których przy dochowaniu nale¿ytej staranno¶ci nie mo¿na by³o przewidzieæ lub które, choæ przewidywalne, by³y nieuniknione, nawet po przedsiêwziêciu przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê wszelkich uzasadnionych kroków dla unikniêcia takich zdarzeñ. Si³a wy¿sza obejmuje w szczególno¶ci takie zjawiska/wydarzenia, jak: powodzie, huragany, trzêsienie ziemi, stany epidemii/pandemii, i inne kataklizmy, klêski ¿ywio³owe, rozruchy, strajki (za wyj±tkiem rozruchów i strajków personelu i/lub osób skierowanych do wykonania zamówienia z ramienia Wykonawcy i/lub jego podwykonawców), jak równie¿ inne zdarzenia o charakterze lokalnym lub miêdzynarodowym, parali¿uj±ce ¿ycie kraju lub regionu, z którego – lub do którego – ma byæ realizowane zamówienie, w tym sytuacje, gdy wskutek wydania decyzji w³adz administracji publicznej (rz±dowej lub samorz±dowej), niemo¿liwym bêdzie dostawa przedmiotu zamówienia i/lub wykonanie innych obowi±zków sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia w sposób i w terminach wskazanych w niniejszej umowie lub jej za³±cznikach. W tym przypadku Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany terminu realizacji umowy oraz ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, przy jednoczesnym ograniczeniu wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, wskazanego pierwotnie w tre¶ci oferty.
c. zmian w obowi±zuj±cych przepisach, maj±cych bezpo¶redni wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy w ten sposób, ¿e powoduj± wykonanie umowy na dotychczasowych zasadach niemo¿liwym, nie celowym, nie ekonomicznym lub niezgodnym z wymaganiami, przy czym zmiana ta polegaæ ma na dostosowaniu umowy do przepisów prawa.
d. w razie zaistnienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Stron lub których Strony przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci nie by³y w stanie unikn±æ lub przewidzieæ,
e. z przyczyn organizacyjnych le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego.
3. W przypadku zaistnienia okoliczno¶ci opisanych w ust. 2 umowy, Strona która ma zamiar powo³aæ siê na jedn± z przes³anek tam okre¶lonych ma bezwzglêdny obowi±zek niezw³ocznie poinformowaæ o tym drug± Stronê oraz wskazaæ jej zakres proponowanych zmian, a tak¿e w przypadku skierowania takiego ¿±dania przez drug± Stronê – przekazaæ jej wszelkie informacje i dokumenty uprawdopodabniaj±ce zaistnienie okoliczno¶ci, na które powo³uje siê Strona ¿±daj±ca wprowadzenia zmian do umowy.
4. W opisanych w ust. 2 przypadkach dopuszcza siê zast±pienie Wykonawcy, nowym Wykonawc± (art. 455 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp), je¿eli nowy Wykonawca jest nastêpc± prawnym Wykonawcy lub przej±³ zobowi±zania Wykonawcy zwi±zane z wykonywaniem przedmiotu umowy, lub odpowiada osobi¶cie lub maj±tkowo za wykonanie umowy.
5. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty w przypadku, gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê Przedmiotu Umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-11 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem formularza do z³o¿enia oferty dostêpnego na Platformie Zakupowej adres stronyhttps://platformazakupowa.pl/transakcja/1029879

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-11 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-09

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy, stosownie do tre¶ci art. 7 ust 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia wykonawcê:
1) wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy,
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a
wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy,
3) którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.