eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrusyRealizacja robót budowlanych obejmujących remont budynku siedziby OSP w Brusach w ramach zadania pn. "Dofinansowanie OSP na zadanie związane z ochroną ludności i ratownictwa"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja robót budowlanych obejmujących remont budynku siedziby OSP w Brusach w ramach zadania pn. „Dofinansowanie OSP na zadanie związane z ochroną ludności i ratownictwa”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Brusach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091499201

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gdańska 1B

1.5.2.) Miejscowość: Brusy

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-632

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 398 29 98

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komendantgminny@brusy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.osp.brusy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9fe308ad-a6ba-4e5b-99ef-c687410cc5ca

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


ochotnicza straż pożarna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ochrona przeciwpożarowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja robót budowlanych obejmujących remont budynku siedziby OSP w Brusach w ramach zadania pn. „Dofinansowanie OSP na zadanie związane z ochroną ludności i ratownictwa”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fe308ad-a6ba-4e5b-99ef-c687410cc5ca

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00630684

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543276

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Nr OSP.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 352934,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych obejmujących remont budynku siedziby OSP w Brusach w ramach zadania pn. „Dofinansowanie OSP na zadanie związane z ochroną ludności i ratownictwa” dofinansowanego z Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, w tym:
a) roboty demontażowe,
b) roboty budowlane,
c) wykończenia zewnętrzne, m.in. stolarka – bramy garażowe,
d) roboty wykończeniowe (m.in. malowanie ścian i sufitów, wymiana płytek w węzłach sanitarnych, wymiana warstw wykończeniowych posadzki),
e) instalacje sanitarne (m.in. wentylacja, klimatyzacja, woda, kanalizacja sanitarna),
f) instalacje elektryczne (m.in. prefabrykaty, trasy kablowe, okablowanie, oprawy oświetleniowe, osprzęt elektryczny, instalacja telekomunikacyjna i niskoprądowa),
g) wyposażenie m.in. biały montaż.
Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie tablicy informacyjnej o wym. 120x80cm, każdą na stelażu stalowym w kolorze czarnym zbliżonym do stelażu pokazanego w Załączniku nr 8 do SWZ wraz z jej montażem. Treść tablic i miejsce montażu do uzgodnienia
z Zamawiającym.
UWAGA:
1) W trakcie realizacji inwestycji oraz po jej zakończeniu należy zapewnić ciągły dostęp do sąsiednich nieruchomości. Inwestycja nie może pogorszyć warunków użytkowania sąsiednich nieruchomości.
2) Na przedmiotowej działce będą toczyły się prace rozbudowy istniejącego budynku, ze względu na obecność drugiej firmy budowlanej wymagane będzie wydzielenie placu budowy.
3) Należy pamiętać o wykonaniu robót budowlanych na dachu po przejściu instalacji.
4) Należy wykonać remont istniejących kominów.
5) Wszystkie elementy wyposażenia, okładziny ścienne, sufitowe i podłogowe, rodzaj oraz kolorystykę należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie wykonawstwa.
3. Szczegółowy opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 6 do SWZ, w Dokumentacji projektowej - Załącznik Nr 5 do SWZ oraz w Przedmiarach robót – Załącznik Nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45216000-4 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych oraz wojskowych obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 454788,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 598050,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 454788,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBHU OBIEKT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891975064

7.3.3) Ulica: ul. Dolna 7A

7.3.4) Miejscowość: Kiełpino

7.3.5) Kod pocztowy: 83-307

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 454788,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.