Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa fortepianu koncertowego wraz z ławą i pokrowcem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Janiny Garści
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276819
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 12
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 400 89 65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@psm-chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://psm-chrzanow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fortepianu koncertowego wraz z ławą i pokrowcem
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a76a516-f247-4e82-8e4d-718246c32fe2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00630710
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00627738/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa fortepianu koncertowego wraz z ławą i pokrowcem
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a76a516-f247-4e82-8e4d-718246c32fe23.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 13.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/a w przypadku awarii Platformy, Zamawiający może również kontaktować się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej – email: sekretariat@psm-chrzanow.pl z wyłączeniem składania ofert.
13.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu »Wykonawca« na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa» Regulamin Platformy e-Zamówienia«, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce »Centrum Pomocy«.
Opis sposobu porozumiewania się Wykonawców z Zamawiającym opisany jest w Rozdziale 13 SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 13.6. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
13.6.1. W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy wymagany jest: Komputer PC: − parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD, − zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04, − zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze, albo Tablet/Telefon: − parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3, − przeglądarka Chrome 61 lub nowsza.
13.6.2. Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies.
13.6.3. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych: specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2, format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8, oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy.
13.7. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy eZamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 45 87 799 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
UWAGA: Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za błędy w transmisji danych, w tym błędy spowodowane awariami systemów teleinformatycznych, systemów zasilania lub też okolicznościami zależnymi od operatora zapewniającego transmisję danych.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje o RODO zawarte są w Rozdziale 27 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: K.26.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Zamówienie polega na dostawie jednego, fabrycznie nowego, nie będącego przedmiotem ekspozycji, nieużywanego, pochodzącego z bieżącej produkcji instrumentu muzycznego (wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2022 r.) fortepianu koncertowego klasy mistrzowskiej wraz z dopasowanym pokrowcem oraz jedną ławą fortepianową, wykonanego w technologii tradycyjnej, na najwyższym poziomie technicznym, przy użyciu wyselekcjonowanych materiałów, najwyższej możliwej jakości, z 80% prac wykonanych ręcznie, z najwyższej klasy czułością i wrażliwością mechanizmu i wyjątkowych walorach brzmieniowych, zgodnie z właściwymi procedurami, wolnego od wad fizycznych i prawnych, roszczeń osób trzecich, z kompletną dokumentacją, zwanego dalej „instrumentem”. Tenże instrument powinien posiadać odpowiednie walory wykonawcze, prezentować uniwersalizm brzmieniowy, pozwalający na wykonanie zarówno muzyki solowej, jak i muzyki kameralnej w różnych obsadach:
4.1.1. powinien posiadać intonację pozwalającą na uzyskanie optymalnie homogenicznego brzmienia zespołów kameralnych,
4.1.2. powinien prezentować wyrównane proporcje brzmieniowe partii basowej i dyszkantowej,
4.1.3. powinien posiadać szeroką paletę barwową każdego rejestru.
4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
4.2.1. Fortepian – szt. 1:
4.2.1.1. wykończenie - kolor - czarny z połyskiem, lakier poliestrowy, polerowany ręczne, efekt „lustra",
4.2.1.2. wymiary:
4.2.1.2.1. długość w zakresie - od 274 cm do 278 cm,
4.2.1.2.2. szerokość w zakresie - od 157 cm do 160 cm,
4.2.1.2.3. wysokość w zakresie - od 100 cm do 103 cm,
4.2.1.3. korpus:
4.2.1.3.1. wykonany z sezonowanego litego drewna o równoległym poziomym usłojeniu,
4.2.1.3.2. szkielet - belkowanie z wysokiej jakości litego drewna świerku,
4.2.2. strojnica - z doskonałego twardego drewna zapewniająca doskonałą i pewną pracę kołków stroikowych,
4.2.3. płyta rezonansowa - minimum 2 lata sezonowane drewno, świerkowa,
4.2.4. ożebrowanie płyty rezonansowej - z wysokiej jakości litego drewna świerku,
4.2.5. naciąg strun - krzyżowy,
4.2.6. fortepian wyposażony w skalę duplex - tylną i przednią,
4.2.7. struny - wiolinowe z najwyższej jakości drutu stalowego,
4.2.8. struny- basowe posiadające rdzeń stalowy owijany drutem z czystej miedzi,
4.2.9. rama żeliwna - szlifowana i pokryta warstwami lakieru,
4.2.10. kołki stroikowe - hartowana, nierdzewna stal, niklowane główki,
4.2.11. mechanizm - elementy ruchome mechanizmu wykonane z sezonowanego, litego drewna,
4.2.12. obudowa połączona z ramą za pomocą dzwonu żeliwnego,
4.2.13. młotki wykonane z drewnianego rdzenia najwyższej jakości oraz twardego, najwyższej jakości, naturalnego filcu,
4.2.14. tłumik - główki z litego drewna, - filc tłumikowy naturalny, najwyższej jakości - impregnowany,
4.2.15 klawiatura - 88 klawiszy, klawisze z pełnego drewna najwyższej jakości świerku, indywidualnie wyważane ciężarkami ołowianymi, białe klawisze pokryte imitacją kości słoniowej,
4.2.16. nakładki na czarnych klawiszach wykonane z litego drewna hebanowego,
4.2.17 nakrywa musi posiadać wykończenie górnej powierzchni na wysoki połysk lub mat oraz co najmniej trzy pozycje otwarcia,
4.2.18. zamek klapy i pokrywy klawiatury,
4.2.19. pulpit - co najmniej cztery pozycje ustawienia,
4.2.20. 3 pedały odlane z mosiądzu, polerowane
4.2.21 centralny pedał: sostenuto,
4.2.22. nogi wyposażone w podwójne mosiężne rolki transportowe w rozmiarze min. 88 mm, min. 2 z nich z hamulcami,
4.2.23. wyposażony w pokrowiec dopasowany do instrumentu, przykrywający klawiaturę oraz boki instrumentu, zewnętrznie wodoodporny, miękki od strony wewnętrznej, w kolorze czarnym.
4.3. Ława fortepianowa koncertowa – szt. 1:
4.3.1. wykonana z litego drewna bukowego, pokrytego lakierem poliestrowym w kolorze czarnym,
4.3.2. hydrauliczna regulacja, płynnie i lekko działający mechanizm,
4.3.3. ergonomiczne siedzisko, pikowane, wykończone skórą naturalną, o rozmiarach min. 63 cm na 33 cm, oraz podstawą wykonaną z metalu,
4.3.4. regulacja wysokości siedziska w zakresie min. 58 - 48 cm,
4.3.5. siedzisko profilowane z podniesieniem w tylnej części w celu zapewnienia lepszej ergonomii siedzącego,
4.3.6. regulowane podstawki nóżek.
4.2.6.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37311000-1 - Instrumenty klawiszowe
98396000-5 - Usługi strojenia instrumentów
37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert i jego znaczeniem:
a) Cena (C) – 30 %
b) Ocena instrumentu (J) – 70 %
Zamawiający stosuje ocenę punktową, zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku.
Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert zawarty jest w Rozdziale 21 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena instrumentu
4.3.6.) Waga: 70
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w niniejszej SWZ.7.2. Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
7.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Wykonawca spełni warunek, jeżeli Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą jest wpisany do jednego z rejestrów handlowych prowadzonym w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę lub miejsce zamieszkania,
7.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa tego warunku,
7.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa tego warunku,
7.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w okresie działalności) niezbędną wiedzą i doświadczeniem, polegającym na wykonaniu minimum 2 zamówień o podobnym charakterze tj. dostarczenie Zamawiającym profesjonalnych instrumentów muzycznych klawiszowych – fortepianów klasy mistrzowskiej – o wartości co najmniej 700 000,00 złotych brutto każdy. Zamówienia nie sumują się.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni oświadczenia o aktualności danych przekazanych Zamawiającemu w oświadczeniu z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 10 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.3. Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia wykazu dostaw, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przed podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego w pkt 7.2.4.niniejszej SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
12.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.12.2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
12.2.1. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,
12.2.2. wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
12.2.3. ustanowienie pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
12.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
12.4. Przepisy, dotyczące wykonawcy, stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
12.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:
12.5.1. warunek dotyczący wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7.
12.5.2. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 6.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Istotne zmiany postanowień umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach:1) zmiany obowiązujących przepisów prawa;
2) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w tym zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dodatkowych dokumentów, które te przepisy narzucają;
3) zaistnienia klęski żywiołowej lub siły wyższej (zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia), uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z umową.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-11 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamowienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-11 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-09
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835).INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Dostawa fortepianu koncertowego wraz z ławą i pokrowcem
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Chrzanów
- Zabiegi pielęgnacyjne i wycinka drzew i krzewów na terenach Gminy Chrzanów - 2025 r.
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. "Budowa PSZOK w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym"
- Dostawa materiałów szewnych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie.
- CKZ II/TP/272/4/2024 Organizacja i przeprowadzenie kursu podstawowego spawania metodą MAG-135 dla 1 grupy (6 osób) wraz z ewentualnym egzaminem poprawkowym dla 50% uczestników kursu
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fortepianu koncertowego wraz z ławą i pokrowcem
- Dostawa fortepianów i akcesoriów do Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Witolda Lutosławskiego w Nysie
- Dostawa instrumentów muzycznych dla PSM I stopnia w Końskich
- Dostawa 3 używanych fortepianów dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Fryderyka Chopina przy ul. Strzelców Bytomskich 18 w Opolu
- Dostawa instrumentów dla orkiestry dętej w Zawoi
- Dostawa instrumentu muzycznego na potrzeby Zespołu Szkół Muzycznych w Poznaniu
więcej: Instrumenty muzyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.