Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00476327/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
- 2024/BZP 00477516/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rozdrażew ul. T. Kościuszki"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROZDRAŻEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855185
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 3
1.5.2.) Miejscowość: Rozdrażew
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-708
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627221305
1.5.8.) Numer faksu: 627221370
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rozdrazew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozdrazew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7050e07d-b377-42b6-81e2-e5483e1887ea1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rozdrażew ul. T. Kościuszki"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7050e07d-b377-42b6-81e2-e5483e1887ea
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00630759
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00083473/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa kanalizacji sanitarnej - ul. Kościuszki w Rozdrażewie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476327
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.13.2024.A.K.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3150000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – stanowiących Załącznik nr 8 i nr 9 do niniejszej SWZ.
1. Zamówienie obejmuje budowę:
1) kanalizacji sanitarnej, w tym:
- kanały grawitacyjne z rur PVC Ø 200 1331,52 mb
- rurociągi tłoczne z rur PE Ø 110 mm 146,48 mb
- studnie rewizyjne Ø 1000 mm -31 szt
- przykanaliki z rur PVC Ø 160 mm 67,85 mb -14 szt.
- przepompownia ścieków Q=5,5 l/s i H=5,0 m, zbiornik z kręgów betonowych Ø 1500 mm H= 3650 mm
- roboty drogowe odtworzeniowe 3818,6 m² + 300,0 m²
Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przywrócenia nawierzchni i terenu do stanu pierwotnego, zapewnienia obsługi geodezyjnej, obsługi archeologicznej, opracowania projektu organizacji ruchu drogowego, uzyskania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego dróg gminnych i powiatowych oraz uiszczenia wszelkich związanych z tymi formalnościami opłat, wykonania na swój koszt wszystkich badań i prób, wykonania inwentaryzacji powykonawczej w 3 egz. Ponadto Wykonawca przekaże
Zamawiającemu wynik inspekcji kamerą rurociągów i przepompowni nagrany na płycie CD.
Zakres prac oraz odpowiedzialność wykonawcy obejmuje także:
1) Protokólarne przejęcie terenu budowy,
2) Wyznaczenie kierownika budowy, sprawdzenie terenu budowy i zgłoszenia wszelkich uwag i zastrzeżeń w protokole przejęcia terenu budowy,
3) Prowadzenie dziennika budowy,
4) Organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy (w tym: umieszczenie tablicy informacyjnej o budowie),
5) Prowadzenie robót zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji zadania,
6) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, zaleceniami producentów urządzeń oraz z zachowaniem należytej staranności,
7) Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą posiadać wszelkie niezbędne atesty i aprobaty techniczne i odpowiadać wymaganiom określonym w Ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j.Dz.U.2021. poz.1213 ),
8) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za prace wykonane przez podwykonawców,
9) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami,
10) Usuwania wszelkich usterek i wad stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robót w uzgodnionym przez strony w terminie, nie dłuższym jednak niż termin technicznie uzasadniony konieczny do ich usunięcia,
11) Przejęcie na siebie, w okresie gwarancji i rękojmi, wszelkich obowiązków wynikających z serwisowania i konserwacji zabudowanych urządzeń, instalacji i wyposażenia, mających wpływ na trwałość gwarancji producenta.
12) Ponoszenie odpowiedzialności za stan bhp, ochronę ppoż. i dozór mienia na terenie budowy, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie budowy na terenie przejętym od Zamawiającego,
13) Zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej (tyczenie i inwentaryzację powykonawczą),
14) Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych pomiarów, prób, odbiorów i badań,
15) Dostarczanie pełnej dokumentacji technicznej powykonawczej, w tym niezbędnych atestów, certyfikatów i deklaracji, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób, kart gwarancyjnych, instrukcji obsługi i eksploatacji.
16) Oznakowanie obiektu znakami bezpieczeństwa z zakresu ochrony przeciwpożarowej i bhp zgodnie z przepisami, wyposażenie obiektu w niezbędny sprzęt ochrony przeciwpożarowej i bhp.
17) Kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie,
18) Uzyskanie pozytywnych opinii odpowiednich służb państwowych, w szczególności wymaganych Prawem Budowlanym, Prawem Pracy,
19) Przeszkolenie personelu Zamawiającego w pełnym zakresie funkcjonowania budynku,
20) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót.
21) właściwego zabezpieczenia i zagospodarowania terenu budowy, tak aby umożliwić osobom postronnym wejścia na teren budowy.
6. Rozwiązania równoważne
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Rozwiązania równoważne muszą być o tej samej wytrzymałości i trwałości, o tym samym poziomie estetyki, o podobnych lub lepszych parametrach technicznych opisanych w dokumentacji przetargowej, spełniać te same funkcje, wymagania bezpieczeństwa i jakości; posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do użytkowania (certyfikaty, deklaracje zgodności, itp.). Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, że zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udo-wodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określo-ne w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1955700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3217986,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1955700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo- Usługowe Juskowiak Helena Juskowiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211152431
7.3.3) Ulica: Nowa Wieś 123
7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś
7.3.5) Kod pocztowy: 63-708
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1955700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- "Przebudowa drogi krajowej nr 63 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów na terenie Gminy Wiśniew"
- Budowa kanalizacji deszczowej i nawierzchni ciągu pieszo - jezdnego na ulicy Wileńskiej w Ostrowie Wielkopolskim
- Wykonanie prac remontowych na sieci kanalizacji sanitarnej wraz z robotami odtworzeniowymi w gm. Ujsoły
- Budowa ul. Żabikowskiej w Wirach - etap I- Poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego na terenie gminy
- Budowa zbiornika retencyjnego na SUW w Skórzewie w Aglomeracji Skórzewo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.