Og³oszenie z dnia 2024-12-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00640384/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-09
- 2024/BZP 00646167/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-11
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT SZAMOTULSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257986
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szamotu³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61292 8700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@szamotuly.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.powiat-szamotuly.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3931e105-fcf1-4ba9-b0e7-b4699c33a0ee
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00630800
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00038022/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.6 Us³ugi pocztowe i kurierskie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3931e105-fcf1-4ba9-b0e7-b4699c33a0ee3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu poczty e-mail starostwo@szamotuly.com.pl lub platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl; Oferty oraz dokumenty, o¶wiadczenia nale¿y sk³adaæ https://ezamowienia.gov.pl.
W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu +48 22 4587799 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”;
Opis weryfikacji konta oraz nadawania uprawnieñ zawiera instrukcja u¿ytkownika dostêpna na stronie platformy w dziale FAQ
https://ezamowienia.gov.pl/soz/faqs
oraz https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje-interaktywn_category/dla-wykonawcy/. Sposób przesy³ania dokumentów i ich
podpisywania opisany jest w ww. instrukcjach. Szczegó³y w SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawcy sk³adaj± dokumenty i o¶wiadczenia zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, zgodnie
z ustaw± – Pzp oraz aktami wykonawczymi do uPzp, w szczególno¶ci zgodnie z zapisami Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415, z pó¼n. zm.) oraz Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452)
Kwalifikowany podpis elektroniczny to podpis elektroniczny wystawiony przez dostawcê kwalifikowanej us³ugi zaufania bêd±cego podmiotem ¶wiadcz±cym us³ugi certyfikacyjne, spe³niaj±cy wymogi bezpieczeñstwa okre¶lone w ustawie z dnia 5 wrze¶nia 2016 r. o us³ugach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (forma elektroniczna).
Zgodnie z art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, podpis zaufany to podpis elektroniczny, którego autentyczno¶æ
i integralno¶æ s± zapewniane przy u¿yciu pieczêci elektronicznej ministra w³a¶ciwego do spraw informatyzacji, zawieraj±cy dane identyfikuj±ce osobê tj. imiê (imiona), nazwisko, PESEL, ustalone na podstawie ¶rodka identyfikacji elektronicznej, identyfikator ¶rodka identyfikacji elektronicznej, przy u¿yciu którego zosta³ z³o¿ony, czas jego z³o¿enia (postaæ elektroniczna opatrzona podpisem zaufanym).
Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych podpis osobisty to zaawansowany podpis elektroniczny w rozumieniu art. 3 pkt 11 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym oraz uchylaj±cego dyrektywê 1999/93/WE, weryfikowany za pomoc± certyfikatu podpisu osobistego (postaæ elektroniczna opatrzona podpisem osobistym).
UWAGA
§ 7 ust. 3 i 4 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje w przypadku:
1) podmiotowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych – odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, podmiot udostêpniaj±cy zasoby lub podwykonawca, w zakresie podmiotowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych, które ka¿dego z nich dotycz±;
2) pe³nomocnictwa – mocodawca.
Dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ
z orygina³em przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadaj±cej uprawnienia notariusza (je¿eli dotyczy). Zgodnie z art. 97 § 2 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, elektroniczne po¶wiadczenie zgodno¶ci odpisu, wyci±gu lub kopii
z okazanym dokumentem notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Wzory dokumentów i o¶wiadczeñ stanowi± za³±czniki do SWZ i s± dostêpne na stronie internetowej prowadzonego postêpowania
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi;
2) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych w Starostwie Powiatowym
w Szamotu³ach jest Starosta Szamotulski, adres: ul. Wojska Polskiego 4, 64-500 Szamotu³y. Starosta Szamotulski odpowiada za ich wykorzystanie w sposób bezpieczny i zgodnie
z obowi±zuj±cymi przepisami.
inspektorem ochrony danych osobowych w Powiecie Szamotulskim, ul. Wojska Polskiego 4 jest Pani Renata Promis, e-mail: iod@szamotuly.com.pl, tel: 695222665
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikuj±ce postêpowanie pn.: „¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich, Nr sprawy: OR.272.11.2024, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
3) Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, jak równie¿ inne podmioty upowa¿nione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmuj±ce siê obs³ug± informatyczn± Administratora;
4) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5) Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony w pkt 4) powy¿ej. Je¿eli administrator bêdzie planowa³ przetwarzaæ dane osobowe
w celu innym ni¿ cel, w którym dane osobowe zosta³y zebrane (tj. cel okre¶lony w pkt 4) powy¿ej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobê, której dane dotycz±,
o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO;
6) Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO
i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowi±zków tych nale¿±:
- obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³
i przekaza³ zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego,
- obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego.
Klauzule informacyjne RODO s± dostêpne pod adresem: https://bip.powiat-szamotuly.pl/artykul/rodo
Do spraw nieuregulowanych w SWZ maj± zastosowanie przepisy ustawy z 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): g) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
h) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy
w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej
lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
Klauzule informacyjne RODO s± dostêpne pod adresem: https://bip.powiat-szamotuly.pl/artykul/rodo
Do spraw nieuregulowanych w SWZ maj± zastosowanie przepisy ustawy z 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OR.272.11.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa nadana zamówieniu: ¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich
1) „¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich”
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, sposobu wykonania zamówienia, wymogów
i warunków zamówienia zawieraj±:
a) opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – za³±cznik 1 do SWZ,
b) projekt umowy - za³. 3 do SWZ,
c) formularz cenowy us³ug pocztowych – za³. 3a do SWZ.
2) Prawo opcji
Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji obejmuj±cego prawo do zwiêkszenia o 20% warto¶ci ³±cznej zamówienia, zlecaj±c wykonanie us³ug w odniesieniu do poszczególnych pozycji wskazanych w formularzu cenowym po cenach jednostkowych wskazanych
w tym formularzu. W takiej sytuacji Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê o skorzystaniu
z prawa opcji. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga podpisania aneksu do umowy. Prawo opcji mo¿e byæ wykorzystane w terminie obowi±zywania umowy. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie musi skorzystaæ w ramach realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia wobec Zamawiaj±cego z tego tytu³u.
3) Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na realizacjê zamówienia kwotê: 320000,00 z³.
4) Wykonawca wykona zamówienie zachowuj±c dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych.
5) Spe³niaj±c obowi±zek okre¶lony w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928), Zamawiaj±cy informuje, i¿ procedura zg³oszeñ wewnêtrznych naruszenia prawa oraz podejmowania dzia³añ nastêpczych jest dostêpna pod adresem internetowym: https://bip.powiat-szamotuly.pl/artykul/procedura-zgloszen-wewnetrznych-naruszenia-prawa-oraz-podejmowania-dzialan-nastepczych.
Termin realizacji: 12 m-cy (Planuje siê od: 1.01.2025 - 31.12.2025 r.)
Szczegó³owe informacje w SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64120000-3 - Us³ugi kurierskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
2) Prawo opcjiZamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji obejmuj±cego prawo do zwiêkszenia o 20% warto¶ci ³±cznej zamówienia, zlecaj±c wykonanie us³ug w odniesieniu do poszczególnych pozycji wskazanych w formularzu cenowym po cenach jednostkowych wskazanych
w tym formularzu. W takiej sytuacji Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê o skorzystaniu
z prawa opcji. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga podpisania aneksu do umowy. Prawo opcji mo¿e byæ wykorzystane w terminie obowi±zywania umowy. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie musi skorzystaæ w ramach realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia wobec Zamawiaj±cego z tego tytu³u.
Szczegó³owe informacje w SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, odpowiadaj±ca wszystkim warunkom okre¶lonym
w dokumentach zamówienia, która uzyska najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów
Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± ³±czn± liczbê punktów
w ww. kryteriach oceny ofert.
Punktacja bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, a stanowiæ bêdzie ³±cznie sumê punktacji w ka¿dej czê¶ci zamówienia.
Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans wg przyjêtych kryteriów, a tym samym otrzyma najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów.
UWAGA !
1) Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
2) Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±.
3) Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 2, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
4) Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych
ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
Szczegó³owe informacje w SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przez internet rejestrowanych przesy³ek pocztowych w obrocie krajowym
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przez internet rejestrowanych przesy³ek pocztowych w obrocie zagranicznym
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas odbioru przesy³ki kurierskiej z siedziby Zamawiaj±cego
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: 5. Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przesy³ek kurierskich za po¶rednictwem strony internetowej w obrocie krajowym
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie ustanawia warunku.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca jest wpisany do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa UKE. Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia dokumentu. Wystarczaj±cym bêdzie z³o¿enie o¶wiadczenia z art. 125 uPzp.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie ustanawia warunku.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie ustanawia warunku.
Odno¶nie do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia mog± oni polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
W przypadku pos³ugiwania siê przez wykonawcê cudzym potencja³em, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym, Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy), Wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z dowodami potwierdzaj±cymi równowa¿no¶æ (je¿eli dotyczy), Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy),O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby oraz zobowi±zanie do udostêpnienia zasobów (je¿eli dotyczy),
O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (je¿eli dotyczy)
Szczegó³owe informacje w SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
4) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.W takim przypadku:
• wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika
do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu
i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
• wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie
z pe³nomocnikiem.
• je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
Szczegó³owe informacje w SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Art. 455 uPzp, waloryzacja, inne zmiany - s± dostêpne w projektowanych postanowieniach umowy dostêpnych na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-11 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-11 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-09
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Szczegó³owe informacje w SWZINNE PRZETARGI Z SZAMOTU£
- "Obs³uga komunikacji miejskiej na terenie Miasta i Gminy Szamotu³y w 2025r."
- Us³ugi kompleksowego sprz±tania w budynkach B i C Starostwa Powiatowego w Szamotu³ach przy ul. Wojska Polskiego 4, w Szamotu³ach
- Wykonanie i sukcesywne dostawy oraz z³omowanie tablic rejestracyjnych
- TP/6/2024 Dostawa worków foliowych do odpadów segregowanych na rok 2025
- Sukcesywna dostawa wyposa¿enia medycznego, materia³ów ochronnych, papieru i elektrod do EKG oraz materia³ów medycznych
- "Us³ugi pocztowe dla Urzêdu Miasta i Gminy Szamotu³y w 2025 roku"
wiêcej: przetargi w Szamotu³ach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenia us³ug pocztowych na rzecz Urzêdu Gminy K³odawa na rok 2025
- ¦wiadczenie us³ug kurierskich z materia³ami egzaminacyjnymi dla Okrêgowej Komisji Egzaminacyjnej we Wroc³awiu w roku 2025
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz instytutu Medycyny Pracy im. prof. dr med. Jerzego Nofera w £odzi w okresie 36 miesiêcy
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w 2025 roku
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Okrêgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie oraz Oddzia³ów w Kro¶nie, Przemy¶lu i Tarnobrzegu.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Szko³y G³ównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.