eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzecławŚwiadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Przecławiu w roku 2025



Ogłoszenie z dnia 2024-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Przecławiu w roku 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK KULTURY SPORTU I REKREACJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383734596

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rekreacyjna

1.5.2.) Miejscowość: Przecław

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-005

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bilski@goksirprzeclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goksirprzeclaw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Przecławiu w roku 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3db89aed-03fa-4566-b5a6-96786eb310d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00630864

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3db89aed-03fa-4566-b5a6-96786eb310d2

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Składanie oferty (a także jej wycofanie) przy użyciu Platformy e-Zamówienia, pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl (zakładka „Oferty/wnioski”). Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w postępowaniu, w sprawach innych niż składanie oferty odbywać się będzie drogą elektroniczną przy użyciu: 1) Platformy e-Zamówienia, za pośrednictwem formularzy do komunikacji (w zakładce „Formularze”/ „Formularze do komunikacji”) lub 2) poczty elektronicznej: (bilski@goksirprzeclaw.pl).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu, musi posiadać konto podmiotu Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl. 2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 3. Sposób sporządzenia i przekazania ofert, innych oświadczeń i dokumentów wymaganych w niniejszym postępowaniu na podstawie SWZ musi być zgody z wymaganiami określonymi w: 1) rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dn. 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zwanego dalej „rozporządzeniem w spr. wymagań dla dokumentów elektronicznych”, 2) rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dn. 23.12.2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. 4. Ofertę oraz inne oświadczenia i dokumenty, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia w spr. wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12.04.2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. 5. Ofertę oraz inne oświadczenia i dokumenty, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu, elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 6. Dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia w spr. wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej: 1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik) lub 2) jako tekst wpisany bezpośrednio w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”. 7. Jeżeli przekazywane dokumenty elektroniczne, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16.04.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczanym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. 8. Formularze do komunikacji (na Platformie e-Zamówienia) umożliwiają dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). 9. Możliwość korzystania z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie eZamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 10. Wskazana w sekcji III.3.5) ogłoszenia poczta e-mail po stronie Zamawiającego jest standardową pocztą elektroniczną (Office365 lub też znana pn. Microsoft365). 11. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e–Zamówienia. 12. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia możliwe jest po zaakceptowaniu Regulaminu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została podana w załączniku nr 1 SWZ (zob. również dział II SWZ)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z klauzulą informacyjną RODO (załącznik nr 1 SWZ)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GOKSiR.341.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie dla Zamawiającego usług ochrony fizycznej osób i mienia w odniesieniu do terenu (obszaru) Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu
i Rekreacji w Przecławiu (gm. Kołbaskowo, woj. Zachodniopomorskie) przy ul. Rekreacyjnej 1.
2. Objęte przedmiotem zamówienia usługi ochrony wymagają wykonania poprzez:
1) Bezpośrednią ochronę fizyczną wykonywaną poprzez stałą obecność (straż, nadzór) pracownika ochrony na obszarze, o którym mowa w ust. 1 powyżej (Ochrona Strażnicza) przez wszystkie dni tygodnia w godzinach (czasokresie) wyznaczonym stosownie do postanowień § 7 Wzoru Umowy (załącznik nr 5 SWZ);
2) Monitorowanie całodobowo (przez wszystkie dni tygodnia) sygnałów alarmowych pochodzących z obszaru ochrony, o którym mowa w ust. 1 powyżej (Monitoring Lokalnego Systemu Alarmowego), z zastrzeżeniem dodatkowych postanowień
ust. 3 poniżej.
3. W zakres usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wchodzą również usługi dodatkowe, związane z wykonywaniem Monitoringu, o którym mowa w ust. 2 pkt 2) powyżej, tj.:
1) Uruchomienie Lokalnego Systemu Alarmowego, stosownie do postanowień § 9 Umowy (minimum przez udostępnienie Zamawiającemu środków technicznych i danych kontaktowych, o których mowa w § 9 ust. 1 Wzoru Umowy umożliwiających przekazanie wezwania/sygnału o zagrożeniu osób lub mienia na obszarze ochrony, o którym mowa
w ust. 2 powyżej;
2) Wykonywanie ochrony fizycznej doraźnej (interwencyjnej) poprzez utrzymywanie
całodobowo w gotowości do natychmiastowego wysłania na obszar ochrony, o którym mowa w ust. 1 powyżej kwalifikowanych pracowników ochrony (patrolu lub patroli interwencyjnych) oraz w ramach wskazanej gotowości wysłanie - w reakcji,
na wezwanie/sygnał o zagrożeniu osób lub mienia na tym obszarze - patrolu/patroli interwencyjnych i wykonania tam w razie potrzeby przez ten patrol/patrole Interwencyjne koniecznej ochrony fizycznej lub innego rodzaju zabezpieczenia osób lub mienia.
4. Szczegółowo przedmiot zamówienia i warunki jego wykonania, w tym obowiązki Wykonawcy realizującego zamówienie, a także charakterystyka obszaru ochrony, o którym mowa w ust. 1 – podaje SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79713000-5 - Usługi strażnicze

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają określony
w ramach w art. 112 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP warunek polegający na tym, że posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia w rozumieniu ustawy z dnia 22.08.1997 o ochronie osób i mienia, tj. aktualną koncesję, o której mowa
art. 15 ust. 1 wyżej wskazanej ustawy z dnia 22.08.1997 o ochronie osób i mienia, z której wynikać będzie uprawnieninie Wykonawcy do prowadzenia działalności gospodarczej usług ochrony osób i mienia minimum na obszarze pozwalającym na realizację przedmiotu niniejszego zamówienia w zakresie dotyczącym świadczeń wymagających takiej koncesji. W przypadku Wykonawców, o których mowa w art. 58 ustawy PZP (Wykonawców wspólnie ubiegających
się o zamówienie) wskazany wyżej warunek powinien spełniać minimum jeden z Wykonawców, Wykonawców, który będzie wykonywał czynności, dla których wymagane jest ww. koncesja.
2. O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają określony
w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy PZP warunek dotyczący zdolności zawodowej do należytego wykonania niniejszego zamówienia, tj. wykażą Zamawiającemu, że dysponują odpowiednim,
tj. na poziomie określonym w ust. 3 poniżej, doświadczeniem zawodowym.
3. Przy uwzględnieniu dodatkowych postanowień ust. 4 i 5 poniżej, Zamawiający uzna wskazany
w ust 2 powyżej warunek udziału w niniejszym postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże Zamawiającemu fakt wykonania dwóch usług (każda zwana dalej jako „USŁUGA”), spełniających dodatkowo następujące cechy:
1) Każda z dwóch USŁUG została wykonana (ukończona) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy niż trzy lata, to w tym okresie). Powyższe wymaganie w niniejszym punkcie nie dotyczy USŁUGI/USŁUG,
które są w trakcie wykonywania;
2) Przedmiotem każdej z dwóch USŁUG, o których mowa w pkt 1) powyżej
było wykonanie (a w przypadku, gdy USŁUGA - jest nadal wykonywana – jest wykonywanie) usługi ochrony mienia minimum w formie bezpośredniej ochrony fizycznej budynku lub budynków użyteczności publicznej w rozumieniu § 3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (lub ich części),
gdzie obszar podlegający ochronie w odniesieniu do budynku lub budynków jak wyżej obejmował (a w przypadku, gdy USŁUGA - jest nadal wykonywana – obejmuje) nie mniej niż 1 000 (jeden tysiąc) metrów kwadratowych, realizowana przez okres nie krótszy niż 10 miesięcy (słownie: dziesięć miesięcy), przy czym w przypadku USŁUGI/USŁUG nadal wykonywanych – wskazane wyżej wykonywanie bezpośredniej ochrony fizycznej muszą również stanowić przedmiot już wykonanej części nadal realizowanej USŁUGI/USŁUG
a okres tego stanu wykonywania (świadczenia) USŁUGI w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej również nie może być krótszy niż 10 miesięcy;
3) Przedmiotem przynajmniej jednej z dwóch USŁUG, o których mowa w pkt 1) – 2) powyżej było wykonanie (a w przypadku, gdy USŁUGA - jest nadal wykonywana – jest wykonywanie) usług ochrony mienia budynku lub budynków użyteczności publicznej
w rozumieniu § 3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (lub ich części) minimum w formie stałego dozoru sygnałów przesyłanych, gromadzonych lub przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, realizowane przez okres nie krótszy niż 10 miesięcy (słownie: dziesięć miesięcy), przy czym w przypadku USŁUGI/USŁUG nadal wykonywanych – wskazane wyżej wykonywanie stałego dozoru sygnałów przesyłanych, gromadzonych
i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych
muszą również stanowić przedmiot już wykonanej części nadal realizowanej USŁUGI/USŁUG w zakresie stałego dozoru sygnałów przesyłanych, gromadzonych
i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych również nie może być krótszy niż 10 miesięcy;
4) Łączna wartość obu USŁUG, o których mowa w pkt 1) – 3) powyżej (tj. całkowita kwota zapłaty z tytułu wykonania umów mającej za przedmiot obie USŁUGI) wynosi nie mniej niż 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych) netto (bez podatku VAT), przy czym minimalna wartość dla każdej z USŁUG (całkowita kwota zapłaty z tytułu wykonania umowy mającej za przedmiot daną USŁUGĘ) nie może być niższa niż 30 000 zł netto (bez podatku VAT). W przypadku, gdy przedstawiana do wykazania spełnienia warunku USŁUGA jest/ obie USŁUGI są nadal wykonywane wskazana wyżej wartość łączna 100 000 zł netto z obu USŁUG (jak też minimalna wartość – 30 000 zł netto – dla każdej USŁUGI) dotyczy USŁUGI/USŁUG w części już wykonanej.
5) Każda z dwóch USŁUG, o których mowa w pkt 1) – 4) powyżej została wykonana należycie (a w przypadku USŁUG wykonywanych – jest wykonywana należycie).
4. Z zastrzeżeniem wyjątku dopuszczonego w ust. 5 pkt 1) poniżej, USŁUGI wymagane
na podstawie ust. 3 powyżej muszą być USŁUGAMI wykonanymi/wykonywanymi
przez Wykonawcę (Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył w wykonaniu/uczestniczy
w wykonywaniu danej USŁUGI), z tym że w przypadku Wykonawców, o których mowa w art. 58 ustawy PZP (Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) konieczne jest wykazanie faktu wykonania/wykonywania obu tych USŁUG przez minimum jednego (tego samego)
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Stosownie do postanowień art. 118 ust. 1 ustawy PZP Wykonawca - w celu potwierdzenia spełniania wskazanego w ust. 3 powyżej warunku udziału w niniejszym postępowaniu - może polegać na zdolnościach zawodowych innego podmiotu (dalej zwanego „PODMIOTEM TRZECIM”) niezależnie od charakteru prawnego łączących Wykonawcę z nim stosunków prawnych, pod warunkiem, że Wykonawca taki wykaże Zamawiającemu, że realizując zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania będzie dysponował niezbędnymi zasobami PODMIOTU TRZECIEGO. W takim przypadku wymagane będzie również spełnienie następujących warunków łącznie:
1) Obie USŁUGI wymagane w ust. 3 powyżej muszą być USŁUGAMI, które zostały wykonane/są wykonywane przez jeden (ten sam) PODMIOT TRZECI (tj. PODMIOT TRZECI musi bezpośrednio uczestniczyć w wykonaniu tych USŁUG;
2) PODMIOT TRZECI, na którego zdolności powołuje się Wykonawca przy wykazywaniu spełnienia określonego w ust. 3 powyżej warunku udziału w niniejszym postępowaniu musi (na podstawie art. 118 ust. 2 ustawy PZP) być tym podmiotem (PODMIOTEM TRZECIM), który wykonana usługi ochrony stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia - minimum w zakresie czynności (świadczeń), jaki odpowiada świadczeniom (usługom ochrony) wymaganym dla USŁUGI stosownie do ust. 3 pkt 2) powyżej;
3) W stosunku do PODMIOTU TRZECIEGO, o którym mowa w pkt 1) i 2) powyżej,
na którego zdolności powołuje się Wykonawca przy wykazywaniu spełnienia określonego w ust. 3 powyżej warunku udziału w niniejszym postępowaniu nie będą zachodzić podstawy wykluczenia z art. 108 ust. 1 ustawy PZP oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
4) Informacja o zamiarze powołania na zasoby (wykonaną USŁUGĘ/USŁUGI) PODMIOTU TRZECIEGO przy wykazywaniu określonego w ust. 3 powyżej spełnienia warunku udziału
w niniejszym postępowaniu musi zostać zakomunikowana Zamawiającemu nie później
niż w terminie składania ofert.
6. W kwestiach nieuregulowanych powyżej w niniejszym dziale, ocena spełnienia określonego tam warunku udziału w niniejszym postępowaniu następuje zgodnie z ustawą PZP oraz SWZ,
w tym poprzez podmiotowe środki dowodowe, o których mowa sekcji V.5.7) ogłoszenia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z działem IX SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z działem IX SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z SWZ i ustawą PZP

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia podają postanowienia § 19 – 19h Wzoru Umowy (Klauzule zmiany Umowy)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-12 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl (zakładka „Oferty/Wnioski”)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-12 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wskazany w sekcji IV.4.3.2 ogłoszenia sposób określenia wagi kryteriów oceny ofert (procentowo) podlega w SWZ przeliczeniu na punkty według zasady: jeden procent (%) = jeden punkt wagowy. Ilekroć w niniejszym ogłoszeniu używany jest zwrot: 1) ustawa PZP - należy przez to rozumieć obowiązującą polska ustawę z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, 2) SWZ - należy przez to rozumieć obowiązującą w niniejszym postępowaniu specyfikację warunków zamówienia, o której mowa w art. 281 ustawy PZP, właściwą dla trybu podstawowego bez negocjacji, przyjętego w niniejszym postępowaniu; 3) Wzór Umowy – należy przez to rozumieć wzór umowy w sprawie niniejszego zamówienia, którego treść zawiera załącznik nr 5 SWZ.

O udzielenie niniejszego zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu
z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie (z przyczyn wskazanych w) art 108 ust. 1 ustawy PZP, jak tez Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu
o zamówienie na podstawie (z przyczyn wskazanych w) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2024.507 t.j. z dnia 2024.04.04).

Termin początkowy wskazanego w sekcji IV.4.2.10) ogłoszenia terminu wykonywania zamówienia podają postanowienia działu VI ust. 1 – 4 SWZ oraz § 3 Wzoru Umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.