Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz dzieci i uczniów do szkół i placówek oświatowych od stycznia do czerwca 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ozorków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057796
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wigury 14
1.5.2.) Miejscowość: Ozorków
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-035
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ug-ozorkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug-ozorkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci i uczniów do szkół i placówek oświatowych od stycznia do czerwca 2025 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02ad796a-914a-49b7-a8cc-d252a5176708
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00630980
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062450/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usługi transportu na podstawie zakupu biletów miesięcznych uprawniających uczniów do korzystania z usługi przewozu w funkcjonującej komunikacji otwartej na wyznaczonych trasach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
app.sidaspzp.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: app.sidas.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Dokumentacja postępowania jest i w trakcie postępowania będzie upubliczniona na stronie zamowienia.sidaspzp.pl pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ oraz na stronie BIP bip.ugozorkow.nv.pl pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ.
3. Składanie ofert odbywa się poprzez Platformę Zamówień Publicznych PZP SIDAS, który dostępny jest po zalogowaniu na stronie app.sidaspzp.pl
4. Komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2024 r. poz. 1315 ze zm.).
5. Korespondencja przy użyciu środków komunikacji elektronicznej odbywa się w następujący sposób:
a) Przed upływem terminu składania ofert (między innymi: pytania do postępowania, wnioski o wyjaśnienie SWZ):
- za pośrednictwem portalu pzp, gdzie po zalogowaniu się na uprzednio założone swoje konto, użytkownik wskazuje postępowanie. Po wejściu w szczegół wskazanego postępowania przechodzi do zakładki „Komunikacja”, która dotyczy wybranego postępowania. W celu przygotowania nowej wiadomości wybiera opcje „Utwórz wiadomość”. Następnie wskazuje „Kategorię wiadomości” i wprowadza treść w polu „Wiadomość”. W ramach korespondencji można dodać załącznik poprzez opcję „Dołącz plik”
b) Po upływie terminu składania ofert” ( między innymi: dokumenty, oświadczenia, wyjaśnienia)
- za pośrednictwem portalu pzp – analogicznie jak w przypadku korespondencji przed upływem termi-nu składania ofert.
szczegółowe informacje zawiera swz
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Stanisława Jachowicza w Leśmierzu, Szkoły Podstawowej im. 17 Wielkopolskiej Dywizji Piechoty w Modlnej, Szkoły Podstawowej im. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego w Solcy Wielkiej, Gminnego Przedszkola w Leśmierzu dla których organem prowadzącym jest Gmina Ozorków oraz dla uczniów z terenu gminy Ozorków uczęszczających do Zespołu Szkół Specjalnych w Ozorkowie w roku 2025 ( od dnia 02.01.2025 r. do dnia 27.06.2025 r.), w funkcjonującej komunikacji otwartej na wyznaczonych przez Zamawiającego trasach.
2. Dowóz i odwóz dzieci i uczniów uczęszczających do Szkół Podstawowych, Gminnego Przedszkola i Zespołu Szkół Specjalnych w Ozorkowie w oparciu o zakupione bilety miesięczne –386 biletów w skali miesiąca o łącznym dziennym przebiegu trzech (3) tras ok 450 km
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-06-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP w wysokości 25% zamówienia podstawowego. Przedmiotem niniejszego zamówienia będą usługi tożsame z wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia tj. polegające na dowozie uczniów do szkół i przedszkola na podstawie zakupu biletów miesięcznych w funkcjonują-cej komunikacji otwartej na wyznaczonych przez Zamawiającego trasach.
2. Zamówienie będzie mogło zostać udzielone na następujących warunkach:
1) Zostanie udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego;
2) Zamówienie musi być zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego;
3) Zamówienie zostanie udzielone po dokonaniu negocjacji z Wykonawcą na podstawie odrębnie zawartej umowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: stan taboru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki w zakresie:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży aktualną licencję
na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 ze zm.).
3. Sytuacji ekonomicznej i sytuacji finansowej:
Spełnienie warunku zostanie uznane, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy 00/100).
4. Zdolności technicznej i zdolności zawodowej:
Spełnienie warunku wymienionego zostanie uznane jeżeli:
1) potencjał techniczny Wykonawcy pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy: Wykonawca musi dysponować 7 pełnosprawnymi pojazdami spełniającymi warunki techniczne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2024 r. poz. 502 ze zm. ) posiadającymi maksymalnie rok produkcji 1998 oraz odpowiednią ilość miejsc siedzących dla dzieci/uczniów oraz opiekunów;
2) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie (2) usługi polegające na przewozie dzieci/uczniów, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł (brutto) każda;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium na podstawie art. 97 ust. 1 ustawy PZP, w wysokości 5.000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych)2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje się nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków określonych w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.
3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym
w Ozorkowie Nr: 92 8786 0001 0000 1502 2000 0007 z dopiskiem „Wadium – Dowóz dzieci i uczniów do szkół i placówek oświatowych od stycznia do czerwca 2025 roku.”,
Uwaga: Za termin wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium udzielone w innej formie niż pieniężna winno być wystawione na: Gminę Ozorków reprezentowaną przez Wójta Gminy Ozorków, 95-035 Ozorków, ul. Wigury 14.
5. Jeżeli, wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli Wykonawca, nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku wskazanym w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP.
7. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w ustawie – Prawo zamówień publicznych.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w ustawie – Prawo zamówień publicznych.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli Stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są niekorzystne dla Zamawiającego, a w szczególności w wypadku:1) zmiany trasy przewozu, w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w umowie (np. zmiany planów lekcji, skrócenie lekcji czy zamknięcie szkoły itp.).
2) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian w harmonogramie dowozów i odwozów uczniów związanych ze zmianą rozkładu zajęć lekcyjnych uczniów w trakcie trwania umowy.
szczegółowe informacje zawiera projekt umowy będący załącznikiem do swz
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-12 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Ozorkowie
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-12 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z OZORKOWA
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Ozorków w 2025 roku
- Eksploatacja oczyszczalni ścieków i kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Ozorków w latach 2025-2026
więcej: przetargi w Ozorkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi transportu drogowego osób na rzecz Fundacji im. Brata Alberta Środowiskowego Domu Samopomocy "Szymonówka" w Nieszawie
- "Świadczenie usług przewozowych w ramach powiatowych przewozów pasażerskich o charakterze użyteczności publicznej w publicznym transporcie zbiorowym na terenie powiatu dąbrowskiego"
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klwów w formie zakupu biletów miesięcznych
- Wykonanie usług przewozu regularnego na linii autobusowej P-1 w ramach lokalnego transportu zbiorowego na terenie Miasta Piastowa
- Dowożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Stryjkach w roku 2025
- Świadczenie usług transportowych w ramach bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.