Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00544447/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
- 2024/BZP 00544644/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-14
- 2024/BZP 00553515/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramow. informat. w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”– etap I: serwery domen z oprogramowaniem, routery klasy UTM z oprogramow., oprogramow. do UTM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BIAŁOGARD - URZĄD MIASTA BIAŁOGARD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 18
1.5.2.) Miejscowość: Białogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943579100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialogard.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9b764cce-c0c3-4ebc-90e5-462a1b53c76a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramow. informat. w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”– etap I: serwery domen z oprogramowaniem, routery klasy UTM z oprogramow., oprogramow. do UTM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b764cce-c0c3-4ebc-90e5-462a1b53c76a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00631036
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042671/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogram. informat. w ramach proj. grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” – etap I: serwery domen z oprogramowaniem, routery klasy UTM z oprogramowaniem, oprogram. do UTM
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa usług publicznych świadczonych przez administrację Miasta Białogard oraz jednostki organizacyjne gminy” ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00544447
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 558189,23 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 186979,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1 Część 1: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dwóch jednakowych serwerów z oprogramowaniem do zarządzania komputerami przy pomocy kontrolera domeny, w tym:a) dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białogardzie
• serwer – 1 szt.,
• system operacyjny – 1 szt.,
• licencje dostępowe – 60 szt.
• wdrożenie,
• szkolenie,
• opracowanie i dostarczenie dokumentacji
b) dla Zarządu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
• serwer – 1 szt.,
• system operacyjny – 1 szt.,
• licencje dostępowe – 30 szt.
• wdrożenie,
• szkolenie,
• opracowanie i dostarczenie dokumentacji.
2.1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
48214000-1 - Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego
79632000-3 - Szkolenie pracowników
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
79131000-1 - Usługi w zakresie dokumentów
4.5.5.) Wartość części: 103150,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.2 Część 2: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa routerów klasy UTM z oprogramowaniem, w tym:a) dla Warsztatu Terapii Zajęciowej "Szansa"
• ul. Kościelna 1, 78-200 Białogard,
• Typ II x 1szt.
b) dla Centrum Usług Wspólnych w Białogardzie
• ul. 1 Maja 18, 78-200 Białogard,
• Typ II x 1szt.
c) dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białogardzie
• ul. Krótka 1, 78-200 Białogard,
• Typ III x 1szt.
d) dla Zarządu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
• ul. Kardynała Wyszyńskiego 18, 78-200 Białogard,
• Typ III x 1szt., Typ I x 2szt.
2.2.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32413100-2 - Rutery sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48219500-1 - Pakiety oprogramowania do switcha lub routera
79632000-3 - Szkolenie pracowników
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
79131000-1 - Usługi w zakresie dokumentów
4.5.5.) Wartość części: 62250,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oprogramowania do UTM, w tym:a) dla Urzędu Miasta Białogard
• Wznowienie licencji na pakiet zabezpieczeń (FW+IPS, VPN, URL, AV, AS) dla Stormshield UTM SN910 na okres od 4 listopada 2024 r. do 3 kwietnia 2026 r. – 1szt.
• Wznowienie licencji na moduł do audytu podatności (SEISMO) dla Stormshield UTM SN910 na okres od 4 listopada 2024 r. do 3 kwietnia 2026 r. – 1szt.
2.3.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1c do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48219500-1 - Pakiety oprogramowania do switcha lub routera
4.5.5.) Wartość części: 21579,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126505,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126505,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126505,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIRTUALSTOR Robert Solarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362835276
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 19/6
7.3.4) Miejscowość: Szczecinek
7.3.5) Kod pocztowy: 78-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126505,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79064,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79064,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79064,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMP S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 012499190
7.3.3) Ulica: ul. Jutrzenki 116
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-230
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79064,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29151,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29151,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29151,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMP S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 012499190
7.3.3) Ulica: ul. Jutrzenki 116
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-230
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29151,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni
INNE PRZETARGI Z BIAŁOGARDU
- Potrójne powierzchniowe utrwalenie emulsją i grysem dróg powiatowych nr 1162Z i 1163Z na terenie powiatu białogardzkiego.
- "Dostawa paliw ciekłych dla sprzętów i pojazdów Gminy Białogard w latach 2025 - 2026 "
- Opracowanie planu ogólnego dla Gminy Białogard
- Dostawa kationowej emulsji asfaltowej do wykonywania remontów cząstkowych dróg powiatowych Powiatu Białogardzkiego wraz z transportem Wykonawcy
więcej: przetargi w Białogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniami i szkoleniami w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Zakrzew"
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń w ramach realizacji projektu "Dostosowanie kształcenia w Politechnice Świętokrzyskiej do potrzeb współczesnej gospodarki";nr FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego realizowana w ramach projektu "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w Gminie Łodygowice".
- Dostawa oprogramowania i sprzętu w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Kolneński
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Poczesna"
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni językowych na potrzeby szkół podstawowych w Gminie Puck w związku z realizacją projektu.
więcej: Rutery sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.