Og³oszenie z dnia 2024-12-04
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju napêdowego B-7 w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: EkoG³og
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Spó³ka z Ograniczon± Odpowiedzialno¶ci±
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180934148
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Towarowa 4A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³ogów Ma³opolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-060
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@ekoglog.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ekoglog.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Us³ugi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa oleju napêdowego B-7 w 2025 roku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-675eb0f1-2aac-47b4-b5c7-73299fe7364c
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00631204
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-675eb0f1-2aac-47b4-b5c7-73299fe7364c3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy
zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w uPzp., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej (ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344 tj.).
2. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach
rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje siê jako za³±czniki.
3. Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie e-Zamówienia ma dostêp do formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w
Regulaminie korzystania z systemu na Platformie e-Zamówienia i instrukcji z³o¿enia oferty na stronie
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf
4. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia. oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
5. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 uPzp., podmiotowe ¶rodki dowodowe, sporz±dza siê w postaci
elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e
o¶wiadczenia, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (podpisane kwalifikowanym podpisem elektroniczny).
6. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn±
przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia oraz poczty elektronicznej e-mail: biuro@ekoglog.pl.
7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
8. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu na Platformie e-
Zamówienia i instrukcji z³o¿enia oferty na stronie https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf.
9. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu zobowi±zany jest
posiadaæ konto podmiotu Wykonawca na Platformie e-Zamówienia. Informacje na temat zak³adania konta oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia zawiera Regulamin Platformy e-Zamówienia oraz zak³adka Centrum Pomocy. Minimalne
wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce
specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony
na stronie https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce Zg³o¶ problem.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest EkoG³og Sp. z o.o. w G³ogowie Ma³opolskim, ul. Towarowa 4A, 36-060
G³ogów Ma³opolski;;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: odo@ekoglog.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 74 uPzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisanych uPzp., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania
dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa w ilo¶ciach jednorazowych nie mniejszych ni¿ 2 000 litrów w temperaturze rzeczywistej oleju napêdowego B-7 do stacji tankowania na terenie EkoG³og Sp. z o.o. G³ogów M³p. ul. Piaski 2 – w szacowanej ilo¶ci 100 000 litrów.
2. Wykonawca zobowi±zany jest przyj±æ do oferty za podstawê ¶redni± cenê hurtow± paliw ON (Orlen S.A) z dnia 04.12.2024 r. na poziomie 4 841 z³/m3 netto (opublikowan± na: https://www.e-petrol.pl/notowania/rynek-krajowy/hurt) pomniejszon± o zaoferowany upust i pomno¿ona o ilo¶æ palia tj. 100 000 litrów.
3. W dniu dostaw Wykonawca zobowi±zany bêdzie zachowaæ ten sam, upust dla jednego litra oleju B-7 z dostaw± na miejsce (jaki zaoferowany by³ w pkt 2 Formularza ofertowego) w stosunku do ceny hurtowej ON, zamieszczonych na stronie internetowej https://www.e-petrol.pl/notowania/rynek-krajowy/hurt dla ORLEN S.A, ARAMKO Poland, LOTOS, BP EUROPA SE, EKOPOL GÓRNO¦L¡SKI HOLDING S.A.(w zale¿no¶ci od którego producenta bêdzie dostarczone paliwo)
4. Oferowane paliwo powinno odpowiadaæ wymogom okre¶lonym w Rozporz±dzeniu Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 26 czerwca 2024 roku w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 11018).
5. Dostawy bêd± realizowane na zasadach dora¼nych w zale¿no¶ci od miesiêcznych potrzeb w ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 2 000 litrów na podstawie dyspozycji faksu lub pisemnej e-mail w czasie do 24 godzin.
6. Zamawiaj±cy nie posiada koncesji na obrót paliwami ciek³ymi. Zakupione paliwo bêdzie wykorzystywane do celów w³asnych – tankowanie samochodów s³u¿bowych.
7. Rozliczanie zawartych transakcji odbywaæ siê bêdzie za pomoc± faktur VAT wystawionej przez wykonawcê w dniu dostarczenia paliwa. Warto¶æ faktury bêdzie iloczynem faktycznie dostarczonej ilo¶ci oleju napêdowego B-7 i ceny hurtowej ON z dnia dostawy zamieszczonych na stronie internetowej https://www.e-petrol.pl/notowania/rynek-krajowy/hurt dla ORLEN S.A, ARAMKO Poland, LOTOS, BP EUROPA SE, EKOPOL GÓRNO¦L¡SKI HOLDING S.A w zale¿no¶ci od którego producenta bêdzie dostarczone paliwo pomniejszona o zaoferowany upust z formularza ofertowego – Za³. nr 2 do SWZ
8. Termin p³atno¶ci faktury - 30 dni od jej dostarczenia Zamawiaj±cemu.
9. Wskazane w ust.1 ilo¶ci paliwa s± warto¶ciami szacunkowymi. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilo¶ci dostawy paliwa w stosunku do wskazanego w ust. 1 bez prawa Wykonawcy do roszczeñ odszkodowawczych z tego tytu³u.
10. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo niewykorzystania 20% przedmiotu zamówienia w czasie obowi±zywania umowy, je¿eli jego potrzeby rzeczywiste bêd± mniejsze od zamawianych. Niewykorzystanie powy¿szych wielko¶ci nie mo¿e stanowiæ podstawy do wnoszenia przez Wykonawcê jakichkolwiek roszczeñ co do wysoko¶ci faktycznej dostawy i nale¿nej odp³atno¶ci.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1. Zamawiaj±cy przewiduje zgodnie z art. 441 ust. 1 uPzp prawo opcji tzn. dodatkowe dostawy paliwa.2. Dodatkowe dostawy us³ugi uzale¿nione bêd± wy³±cznie od potrzeb Zamawiaj±cego.
3. Dodatkowe dostawy nie przekrocz± 20% szacowanej ilo¶ci okre¶lonych w OPZ i Rozdziale IV tj. 20 000 litrów.
4. Dodatkowe dostawy w ramach prawa opcji obejmowaæ bêd± ¶wiadczenie dostaw to¿samych z okre¶lonymi w zamówieniu.
5. Dodatkowe dostawy realizowane bêd± po cenach upustu okre¶lonych w ofercie.
6. Zamawiaj±cy przeka¿e pisemn± informacjê Wykonawcy o potrzebie realizacji dodatkowych dostaw w ramach prawa opcji.
7. Wykonawca zobowi±zuje siê zrealizowaæ zamówienie w ramach prawa opcji w terminie od dat wskazanych dla zamówienia podstawowego.
8. Wykonawca po otrzymaniu informacji, o której mowa w ust. 7 zobowi±zuje siê zrealizowaæ zamówienie dodatkowe w ramach prawa opcji w terminach i ilo¶ciach o których mowa w Rozdziale IV.
9. Niewykorzystanie przez Zamawiaj±cego uprawnieñ przewidzianych w niniejszym paragrafie nie rodzi ¿adnych roszczeñ po stronie Wykonawcy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-03 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy pozytywnie oceni spe³nienie przez Wykonawcê tego warunku, je¿eli
Wykonawca posiada aktualne uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 226 z pó¼n zm.), w zakresie obrotu paliwami bêd±cymi przedmiotem zamówienia - (dokument nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±)
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie .
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga przedmiotowych ¶rodków dowodowych5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:1) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ - (Za³±cznik nr 1 do SWZ)
2) uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi.
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pe³nomocnictwa o którym mowa w Rozdziale XII ust. 1 SWZ (je¿eli dotyczy).
4) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 4 SWZ (Za³±cznik nr 4 do SWZ - je¿eli dotyczy);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:– postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
– wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
– ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy - za³±cznik nr 4 do SWZ.
5. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia umowy mog± nast±piæ za zgod± stron z zachowaniem formy pisemnej w postaci aneksu do umowy pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku, gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy.
3. Niezale¿nie od powy¿szych zapisów, zmiana umowy mo¿e zostaæ dokonana w sytuacjach i na warunkach okre¶lonych w art. 455 uPzp.
4. Rodzaj i zakres zmian okre¶la -Za³. nr 3 do SWZ Projektowane postanowienia umowy
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-12 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-12 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-10
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Podstawy wykluczenia z postêpowania jako sankcje w celu przeciwdzia³ania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainê.1) Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego wyklucza siê:
a) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
2. Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w ust. 1.
INNE PRZETARGI G£OGÓW MA£OPOLSKI
wiêcej: przetargi G£OGÓW MA£OPOLSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa paliw oleju napêdowego ON oraz benzyny bezo³owiowej Pb, do pojazdów s³u¿bowych Zamawiaj±cego, w formie bezgotówkowej
- DOSTAWA OLEJU NAPÊDOWEGO W ILO¦CI 50 M3 NA POTRZEBY ZAK£ADU US£UG KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W KUROWIE
- "Sukcesywny zakup oleju napêdowego w roku 2025 na potrzeby pojazdów, maszyn i urz±dzeñ stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Lidzbark Warmiñski"
- Dostawa oleju napêdowego i benzyny bezo³owiowej dla MZWiK w S³upcy w 2025 roku
- Dostawa oleju napêdowego dla jednostek p³ywaj±cych G³ównego Inspektoratu Rybo³ówstwa Morskiego.
- Dostawa paliw p³ynnych w systemie bezgotówkowego sukcesywnego tankowania pojazdów Urzêdu Miasta i Gminy Maciejowice w 2025 r.
wiêcej: Olej napêdowy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.