eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławModernizacja hangaru w obiekcie KWP we Wrocławiu, ul. Graniczna 24.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja hangaru w obiekcie KWP we Wrocławiu, ul. Graniczna 24.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 478714324

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.lenik@wr.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja hangaru w obiekcie KWP we Wrocławiu, ul. Graniczna 24.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ea25a62-201c-486f-b7dd-0f1ebb669455

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00631416

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017670/50/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Modernizacja hangaru w obiekcie KWP we Wrocławiu przy ul. Granicznej 24 - kontynuacja

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00619585

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Na podst. art. 305 pkt. 1 ustawy Pzp , Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki jeżeli zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.
Zgodnie z przesłankami z art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp :
1) data udzielenia zamówienia podstawowego 13.08.2024 r.
2) Zamawiający udzieli tego zamówienia wykonawcy zamówienia podstawowego, tj. firmie:
Firma Ogólnobudowlana Jan Kozłowski, ul. Św. Jana Pawła II 1C/1, 56-210 Wąsosz, NIP: 6931964619
Zamówienie jest podobne do zamówienia podstawowego – jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Dotyczy tego przedmiotu zamówienia, który został opisany w SWZ (powtórzenie wykonania tych samych robót)
Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w OOZ nr 2024/BZP 00404756 (Sekcja 4.2.13 i 14) Ogłoszenia) i w Rozdziale IV pkt 3 SWZ do postępowania nr PUZ-2380-073-078-073/2024/ML (dokumenty zamówienia podstawowego). Przy ustalaniu wartości zamówienia uwzględniono wartość całości robót.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-258d5b5b-e139-45c7-9ef3-91463db53a2e

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PUZ-2380-184-078-184/2024/ML

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 661270,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja hangaru w obiekcie KWP we Wrocławiu, ul. Graniczna 24.

2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą:
2.1. Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 1 do OWZ)
2.2.Przedmiaru robót (załącznik nr 2 do OWZ).
2.3.Sposób i warunki wykonania zamówienia – Zamawiający opisał w PPU – załącznik nr 3 do OWZ (Projektowane postanowienia umowy).

3. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45213351-8 Roboty budowlane w zakresie hangarów
45216110-8 Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne

4.Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
4.1.Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, czynności fizyczne bezpośrednio związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia na etapie wykonywania robót budowlanych były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) lub na podstawie analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG. Wyłączeniu podlegają osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
4.2. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie w trakcie realizacji zamówienia.
Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy, między innymi osób: kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych
4.3.Zatrudnienie osób (przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę), o których mowa powyżej nastąpi przed dniem rozpoczęcia wykonywania przez te osoby czynności i najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania czynności przez daną osobę. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu poszczególnych osób na podstawie umowy o pracę przy realizacji zadania z podaniem terminów ważności umów oraz stanowisk pracy zatrudnionych osób, nie później niż trzy dni robocze przed zamiarem wprowadzenia ich na teren budowy i wystawienia przepustek.
4.4.W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do weryfikacji sposobu zatrudnienia, kontroli spełniania przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań ( § 8 i § 10 PPU).

5. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Wrocław, ul. Graniczna 24.
6. Oferty częściowe. Przedmiot zamówienia stanowi jedną część.
7.W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych (Dz.U.UE.L Nr 94, s. 65), Zamawiający informuje, iż przedmiot zamówienia nie wiąże się z dostępem dla osób niepełnosprawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45213351-8 - Roboty budowlane w zakresie hangarów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45216110-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 810000,00 PLN

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ogólnobudowlana Jan Kozłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931964619

7.3.3) Ulica: Św. Jana Pawła II 1C/1

7.3.4) Miejscowość: Wąsosz

7.3.5) Kod pocztowy: 56-120

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 810000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zaproszenie do negocjacji zostało przesłane w dniu 27.11.2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.