eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysoka"Zakup oleju opa³owego"



Og³oszenie z dnia 2024-12-04

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup oleju opa³owego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: DOM POMOCY SPO£ECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001016032

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wysoka 16

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wysoka

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-502

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 5592353

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dom@dpswysoka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip30.lo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Pomoc spo³eczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup oleju opa³owego”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b70a2406-88a4-4b93-b94a-bd8e526ef228

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00631476

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00047804/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Zakup oleju opa³owego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b70a2406-88a4-4b93-b94a-bd8e526ef228

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Informacje ogólne:
1) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacja zamieszczona w zak³adce „Centrum Pomocy”.
3) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4) Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
5) W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
6) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿lwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: dps.wysoka@wp.pl (nie dotyczy sk³adania ofert w postêpowaniu).
2. Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert oraz za³±czników sk³adanych wraz z ofert±)
1) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
2) Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
3) Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4) Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
5) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
3. Z³o¿enie oferty
1) Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Domu Pomocy Spo³ecznej w Wysokiej z siedzib± Wysoka 16, 89-502 Raci±¿; tel. 52 5592353;
2) administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych osobowych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach ochrony swoich danych osobowych poprzez e-mail: inspektor.iod@opoczta.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji celów okre¶lonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy powszechnie obowi±zuj±cego prawa;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.KG.261.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego zwanego dalej „olejem” w ilo¶ci szacunkowej 35 000 litrów na potrzeby Domu Pomocy Spo³ecznej w Wysokiej.
2. Ilo¶æ oleju ma charakter szacunkowy i Zamawiaj±cy dopuszcza zmniejszenie ilo¶ci oleju. Wykonawcy nie bêdzie przys³ugiwa³o roszczenie wynikaj±ce z niewykorzystania szacowanej ilo¶ci oleju.
3. Standardy jako¶ciowe
Olej opa³owy musi spe³niaæ warunki jako¶ciowe okre¶lone Polsk± Norm±
PN-C-96024:2011 lub równowa¿nej:
 gêsto¶æ w tem. 15 o C - max. 860 kg/m3,
 warto¶æ opa³owa - min. 42,6 MJ/kg,
 temperatura zap³onu - min 56 o C,
 lepko¶æ kinetyczna w temp. 20oC - max 6,00 mm2/s,
 sk³ad frakcyjny:
do temp. 250o C, destyluje -max 65% (V/V),
do temp. 350o C, destyluje - min 85% (V/V),
 temperatura p³yniêcia - max -20 o C,
 pozosta³o¶æ po koksowaniu
w 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej - max 0,3% (m/m),
 zawarto¶æ siarki - max 0,1 % (m/m),
 zawarto¶æ wody - max 200 mg/kg,
 zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych - max 24 mg /kg,
 pozosta³o¶æ po spopieleniu - max 0,01% (m/m),
 barwa - czerwona.
4. Dostawy odbywaæ siê bêd± sukcesywnie, wed³ug potrzeb Zamawiaj±cego, a ilo¶æ zamawianego oleju okre¶lona bêdzie ka¿dorazowym zamówieniem telefonicznym lub e-mailem.
5. Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia oleju w terminie 48 godzin od z³o¿onego zamówienia, w dni robocze w godz. 7:30 do 14:30.
6. Jednorazowo zamawiana ilo¶æ oleju wynosiæ bêdzie ok 5 tys. litrów.
7. Przy ka¿dorazowej dostawie oleju Wykonawca obowi±zany jest przed³o¿yæ certyfikat zgodno¶ci oleju z obowi±zuj±cymi normami.
8. Wykonawca dostarczy olej w³asnym transportem do tego przystosowanym na w³asny koszt i ryzyko, do siedziby Zamawiaj±cego. Dostawy odbywaæ siê bêd± autocystern± wyposa¿on± w legalizowane urz±dzenie umo¿liwiaj±ce pomiar ilo¶ci oleju bez konieczno¶ci ingerencji obs³ugi.
9. Dostawy oleju dokonywane bêd± do kot³owni zlokalizowanej w siedzibie Zamawiaj±cego tj.:
Dom Pomocy Spo³ecznej
Wysoka 16
89-502 Raci±¿
10. Magazyn oleju opa³owego Zamawiaj±cego stanowi± trzy zbiorniki o pojemno¶ci 2.000 litrów ka¿dy. Usytuowany jest on w wydzielonej czê¶ci kot³owni na parterze budynku. Wlew oleju znajduje siê na zewnêtrznej ¶cianie kot³owni na wysoko¶ci ok. 2,5 m.
11. We wszystkich przypadkach, w których ze wzglêdu na specyfikacjê przedmiotu zamówienia wskazano nazwy w³asne, ich pochodzenie oraz normy Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych. Przez rozwi±zania równowa¿ne nale¿y rozumieæ produkty o parametrach technicznych, u¿ytkowych, jako¶ciowych, funkcjonalnych nie gorszych ni¿ wskazane produkty.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± spo¶ród ofert nie odrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w SWZ.
2. Przy wyborze ofert Zamawiaj±cy kierowaæ siê bêdzie nastêpuj±cym kryterium:
Cena – znaczenie 100%
Maksymalna ³±czna ilo¶æ punktów do uzyskania wynosi 100.
Zastosowanie bêdzie mia³ nastêpuj±cy wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
A = cena oferowana najni¿sza / cena badanej oferty x 100 pkt x 100%
3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane s± punkty za powy¿sze kryterium.
4. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana ta, która uzyska³a najwiêksz± ilo¶æ punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wraz z ofert± Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania - zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ;
w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wielu wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców, o¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia;
2) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru,
3) pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±.
3. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia kluczowych zadañ dotycz±cych prac zwi±zanych z rozmieszczeniem i instalacj± w ramach zamówienia na dostawy.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez wielu Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia z postêpowania.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany b±d¼ uzupe³nienia niniejszej umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego (zmiana bêdzie obowi±zywaæ od dnia wej¶cia w ¿ycie stosownych przepisów i nie wymaga zmiany umowy w formie aneksu),
2) waloryzacji wynagrodzenia, o której mowa w art. 439 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w przypadku zmiany kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia.
3. W odniesieniu do ust. 2 pkt 3 Zamawiaj±cy ustala nastêpuj±ce zasady, stanowi±ce podstawê wprowadzenia zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy:
1) Wykonawca mo¿e wnioskowaæ o zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zmiany kosztów zwi±zanych z realizacj± umowy, po up³ywie 6 miesiêcy, licz±c od dnia zawarcia umowy;
2) Wykonawca mo¿e wnioskowaæ o zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku, gdy po 6 miesi±cach od zawarcia niniejszej umowy - zmianie ulegnie wspó³czynnik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych og³aszanych w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego, z zastrze¿eniem, ¿e wzrost w/w wspó³czynnika wynosiæ bêdzie co najmniej 10 % - tj. ró¿nica miêdzy wspó³czynnikiem z daty zawarcia umowy oraz wspó³czynnikiem po up³ywie 6 miesiêcy od dnia zawarcia niniejszej umowy – wynosiæ bêdzie co najmniej 10 %”;
3) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy bêdzie nastêpowa³a w odniesieniu do ró¿nicy w/w wska¼nika, lecz ³±czna maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia Wykonawcy mo¿e wynie¶æ do 20 % wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w dacie zawarcia niniejszej Umowy, o którym mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy;
4) Warunkiem zmiany wynagrodzenia Wykonawcy bêdzie wykazanie przez Wykonawcê, w sposób wskazany poni¿ej, ¿e zmiana kosztów zwi±zanych z realizacj± niniejszej Umowy mia³a faktyczny wp³yw na koszty wykonania przedmiotu umowy;
5) Wykonawca w terminie nie d³u¿szym ni¿ 14 dni, liczonych odpowiednio po up³ywie 6 miesiêcy obowi±zywania niniejszej umowy - mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o zmianê wynagrodzenia;
6) Wraz z wnioskiem, Wykonawca jest zobowi±zany pisemnie przedstawiæ szczegó³ow± kalkulacjê uzasadniaj±c± odpowiednio wzrost kosztów zwi±zanych z realizacj± niniejszej Umowy. Do wniosku powinien byæ do³±czony projekt Aneksu do Umowy;
7) Zamawiaj±cy w terminie 14 dni od daty wp³ywu wniosku Wykonawcy, o którym mowa w pkt 6 powy¿ej, oceni zasadno¶æ tego wniosku;
8) W wypadku uwzglêdnienia wniosku Wykonawcy - zmiana wynagrodzenia Wykonawcy potwierdzona zostanie zawarciem Aneksu do Umowy i obowi±zywaæ bêdzie od daty zawarcia Aneksu i obejmowaæ wy³±cznie us³ugê w czê¶ci niezrealizowanej do daty zawarcia Aneksu.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-13 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-13 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-10

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Z udzia³u w postêpowaniu wyklucza siê wykonawców, którzy podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 507).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.