Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00587146/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia grupowego pn. „Księgowy"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120241736
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nawojowska 118
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 184400808
1.5.8.) Numer faksu: 184400808 wew. 300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ko@pup.powiat-ns.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.powiat-ns.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f521d076-3a38-457b-acdb-12ec88f4ad6f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia grupowego pn. „Księgowy"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f521d076-3a38-457b-acdb-12ec88f4ad6f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00631683
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001916/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia grupowego pn. Księgowy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt realizowany przez Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego, pn. „AKTYWIZACJA OSÓB W POWIECIE NOWOSĄDECKIM II” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski na lata 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587146
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOR.2710.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 158805,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia grupowego pn. Księgowy”.
Cel i termin realizacji szkolenia.
1) Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia grupowego pn. „Księgowy” oraz przeprowadzenie specjalistycznego testu rekrutacyjnego pozwalającego na wyłonienie uczestników w/w szkolenia spośród osób wstępnie zrekrutowanych przez Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego.
2) Osoby wstępnie zrekrutowane spełniają następujące kryteria: wykształcenie: średnie lub wyższe ekonomiczne i/lub z doświadczeniem w pracy w księgowości; z dobrą znajomością obsługi komputera (środowisko Windows); z uzdolnieniami rachunkowymi i zdolnością analitycznego myślenia, dokładne, cierpliwe; odporne na stres.
2.1. Liczba osób biorących udział w teście rekrutacyjnym zostanie podana w dniu podpisania umowy.
2.2. Termin przeprowadzenia testu: niezwłocznie – nie później niż do 7 dni od podpisania umowy. Test zostanie przeprowadzony w siedzibie ośrodka szkoleniowego lub w miejscu wskazanym przez ośrodek szkoleniowy.
2.3. Protokół wraz z listą osób zakwalifikowanych Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w następnym dniu roboczym po przeprowadzeniu testu.
2.4. Zamawiający wymaga, aby osoba (lub osoby) dokonujące sprawdzenia testu rekrutacyjnego posiadała/ły co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w księgowości lub przeprowadziła/ły co najmniej 5 szkoleń z zakresu księgowości.
3) Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych do podjęcia pracy w zawodzie księgowego z odpowiednimi kwalifikacjami.
4) Zamawiający planuje skierować na szkolenie 10 osób bezrobotnych. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zamówienia o 20%. Maksymalna liczba osób szkolonych wynosi 12. W związku z tym grupa szkoleniowa może liczyć od 10 do 12 osób.
5) Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: nie później niż do 14 dni od podpisania umowy.
6) Termin zakończenia szkolenia: nie później niż 30 czerwiec 2025 r.
7) Szkolenie może być finansowane z:
a) pozaprojektowych środków (limitów) Funduszu Pracy na finansowanie programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej.
b) środków projektu realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego, pn. „AKTYWIZACJA OSÓB W POWIECIE NOWOSĄDECKIM II” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski na lata 2021-2027.
W przypadku finansowania szkoleń z powyższego projektu, urząd poinformuje Wykonawcę o tym fakcie przed skierowaniem takiej grupy osób do odbycia szkolenia.
8) Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia wynosi: 700 godzin zegarowych, w tym:
a) Moduł I „Zadania zawodowe na stanowisku księgowego” – obejmujący 110 godzin zegarowych zajęć teoretyczno - zawodowych,
b) Moduł II „Warsztaty komputerowe” – obejmujące 205 godzin przy obsłudze komputera, w tym:
- 165 godzin zegarowych zajęć komputerowych w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych, obsługi programu Płatnik oraz programu Comarch ERP Optima,
- 40 godzin zegarowych zajęć komputerowych w zakresie obsługi Microsoft Office Excel 2021 lub Microsoft Office Excel 2024 lub Excel z pakietu Microsoft 365.
Zamawiający wymaga, aby w każdym dniu szkolenia były łącznie realizowane zajęcia z Modułu I i Modułu II nie dłużej niż 7 godzin dziennie. Łącznie zajęcia w ramach Modułu I i Modułu II będą prowadzone codziennie nie dłużej niż przez 46 dni.
c) MODUŁ III „Praktyka zawodowa” - obejmujący 385 godzin zegarowych zajęć praktycznych w biurach rachunkowych, które potencjalnie mogą zatrudnić absolwentów szkolenia.
Zamawiający wymaga wyznaczenia opiekuna stanowiskowego w każdym biurze rachunkowym, w którym będą odbywać się zajęcia praktyczne. Liczba kursantów w jednym biurze rachunkowym nie może być większa niż 2 osoby.
Zamawiający przed podpisaniem umowy z wybraną instytucją szkoleniową przeprowadzi kontrolę pomieszczeń przeznaczonych do realizacji usługi szkoleniowej. W związku z tym, wybrany Wykonawca w terminie do 2 dni po uzyskaniu informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, zobowiązany jest wskazać miejsce (dokładny adres) realizacji zajęć szkoleniowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia /OPZ/ zawierają odpowiednio załączniki nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sądecka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342941318
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 14
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SĄDECKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.
jakie przetargi wygrała firma
SĄDECKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostarczenie i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostarczenie i montaż mebli na potrzeby Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespół Szkół nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Nowym Sączu" składająca się z 4 części.
- Remonty bieżące ulic i chodników o nawierzchni bitumicznej w granicach administracyjnych Miasta Nowego Sącza od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025r. - roboty do 100 m2
- Dostawa paliw na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Sączu
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej nr 1538 K Jazowsko - Obidza w km 0+640 - 1+880 polegająca na budowie chodnika w m. Obidza
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic oraz nauczycieli i nauczycielek w ramach realizacji projektu "Innowacyjni informatycy" - z podziałem na VII części
- "Kursy i szkolenia w ramach projektu "Wsparcie dla uczniów i kadry szkół zawodowych Powiatu Tucholskiego - etap I"- cz. 1"
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Usługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli z podziałem na 9 części w ramach projektu pn. "Podniesienie zdolności do przyszłego zatrudnienia uczniów szkół zawodowych z terenu powiatu puckiego".
- Szkolenia i kursy realizowane w ramach projektu "Inwestycja w przyszłość"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.