eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin"Zakup i dostawa urządzeń/sprzętu AGD na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Bystrzycy"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa urządzeń/sprzętu AGD na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Bystrzycy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubelski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019508

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spokojna 9

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-072

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/998557

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa urządzeń/sprzętu AGD na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Bystrzycy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5244d4ac-a380-46dd-8d82-db89a127d879

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00631702

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053948/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Projekt pn.: "Zakup pierwszego wyposażenia dla budynku specjalnego ośrodka szkolno-wychowawczego i budynku mieszkalnego w Bystrzycy" sprzęt AGD

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00551684

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGM-ZP.272.47.2024.MG1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 34059,5 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń/sprzętu AGD na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Bystrzycy w ramach zadania pn.: „Zakup pierwszego wyposażenia dla budynku specjalnego ośrodka szkolno-wychowawczego i budynku mieszkalnego w Bystrzycy" dofinansowywanego dotacją celową programu inwestycyjnego pod nazwą „Inwestycje w oświacie – wsparcie trwających inwestycji realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego prowadzące jednostki systemy oświaty”.
1) Zamówienie zakup i dostawa obejmuje: dostawę, transport, załadunek, wyładunek, wniesienie oraz montaż /instalację, uruchomienie urządzenia/ sprzętu pralniczego, kuchni indukcyjnych.
2) Miejsce realizacji zamówienia: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Bystrzycy, 20-258 Bystrzyca 92E.
3) Gwarancja na urządzenia/ sprzęt pralniczy dla Części I-II wynosi: 24 miesiące.
4) Termin realizacji zamówienia - 14 dni od dnia podpisania umowy.
5) W odniesieniu do parametrów technicznych (np. wydajność, pojemność, waga, moc, itp., poszczególnych sprzętów Zamawiający dopuszcza odstępstwo: +- 2%. W odniesieniu do wymiarów urządzenia/sprzęt - tolerancja wymiarów to 2% - 5%.
6) Po wykonaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wszelkich zabrudzeń, odpadów, pustych opakowań (np. kartonów, pudeł, folii) po dostawie i montażu, powstałych w związku z realizacją przedmiotu zamówienia własnymi siłami i na koszt własny.
7) Istnieje możliwość i celowość dokonania wizji lokalnej przed złożeniem oferty. W związku z tym, że w chwili obecnej trwają jeszcze prace budowlane wizję lokalną będzie można przeprowadzić od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-14.00 po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym pod nr telefonicznym: 81/ 52-86-664, 81/ 52-86-668.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach Nr 1a do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.5.) Wartość części: 2015,44 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń/sprzętu AGD na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Bystrzycy w ramach zadania pn.: „Zakup pierwszego wyposażenia dla budynku specjalnego ośrodka szkolno-wychowawczego i budynku mieszkalnego w Bystrzycy" dofinansowywanego dotacją celową programu inwestycyjnego pod nazwą „Inwestycje w oświacie – wsparcie trwających inwestycji realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego prowadzące jednostki systemy oświaty”.
1) Zamówienie zakup i dostawa obejmuje: dostawę, transport, załadunek, wyładunek, wniesienie oraz montaż /instalację, uruchomienie urządzenia/ sprzętu pralniczego, kuchni indukcyjnych.
2) Miejsce realizacji zamówienia: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Bystrzycy, 20-258 Bystrzyca 92E.
3) Gwarancja na urządzenia/ sprzęt pralniczy dla Części I-II wynosi: 24 miesiące.
4) Termin realizacji zamówienia - 14 dni od dnia podpisania umowy.
5) W odniesieniu do parametrów technicznych (np. wydajność, pojemność, waga, moc, itp., poszczególnych sprzętów Zamawiający dopuszcza odstępstwo: +- 2%. W odniesieniu do wymiarów urządzenia/sprzęt - tolerancja wymiarów to 2% - 5%.
6) Po wykonaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wszelkich zabrudzeń, odpadów, pustych opakowań (np. kartonów, pudeł, folii) po dostawie i montażu, powstałych w związku z realizacją przedmiotu zamówienia własnymi siłami i na koszt własny.
7) Istnieje możliwość i celowość dokonania wizji lokalnej przed złożeniem oferty. W związku z tym, że w chwili obecnej trwają jeszcze prace budowlane wizję lokalną będzie można przeprowadzić od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-14.00 po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym pod nr telefonicznym: 81/ 52-86-664, 81/ 52-86-668.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach Nr 1b do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.5.) Wartość części: 32044,06 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5287,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259549,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5287,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: New Life Property Sp. z o.o. 02-014 Warszawa, ul. Nowogrodzka 64/43

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242902720

7.3.3) Ulica: Nowogrodzka 64/43

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-014

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5287,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44109,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318816,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44109,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: New Life Property Sp. z o.o. 02-014 Warszawa, ul. Nowogrodzka 64/43

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242902720

7.3.3) Ulica: Nowogrodzka 64/43

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-014

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44109,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

część II: Zamawiający, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 odrzuca oferty poniższych Wykonawców, których treść złożonej oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia:
a) Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak 58-405 Krzeszów, Gorzeszów 19.
Treść złożonej oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia. Zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (Zał. nr 1 b do Specyfikacji Warunków Zamówienia) Zamawiający wymagał w zakresie wymiarów suszarki głębokość - 63,8cm. Wykonawca zaoferował głębokość suszarki - 52,1cm. Zamawiający wymagał w zakresie wymiarów pralki głębokość - 63,1cm Wykonawca zaoferował głębokość pralki - 51cm. Zamawiający wymagał w zakresie minimalnej mocy żelazka minimalną moc 3200 W. Wykonawca zaoferował żelazko o mocy 3100 W.
b) TAS Tomasz Orlikowski 99-300 Kutno, Grunwaldzka 12/83.
Treść złożonej oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia. Zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (Zał. nr 1 b do Specyfikacji Warunków Zamówienia) Zamawiający wymagał w zakresie prędkości wirowania pralki do 1600 obr/min. Wykonawca zaoferował maksymalną prędkość wirowania: 1400obr/min. Zamawiający wymagał zaoferowania magla przemysłowego o wymiarach 140cmx42cmx100,5cm. Wykonawca zaoferował urządzenie o wymiarach 140cmx44,5cm x100,5 cm.
c) PHU BMS Sp. j Z. Bielecki 82-500 Kwidzyn, ul. Staszica 22.
Treść złożonej oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia. Zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (Zał. nr 1 b do Specyfikacji Warunków Zamówienia) Zamawiający wymagał aby suszarka była wyposażona w silnik inwerterowy. Wykonawca zaoferował urządzenie nie posiadające silnika inwerterowego. Wykonawca zaoferował maksymalną prędkość wirowania: 1600 obr/min. Wykonawca zaoferował maksymalną prędkość wirowania: 1400 obr/min.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.