eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁęczycaDostawa koagulanta żelazowego dla oczyszczalni ścieków w Łęczycy



Ogłoszenie z dnia 2024-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa koagulanta żelazowego dla oczyszczalni ścieków w Łęczycy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W ŁĘCZYCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610283589

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tumska, 2

1.5.2.) Miejscowość: Łęczyca

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgkimleczyca.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimleczyca.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4d6d94b6-2d30-4e7a-abd9-500c450b646f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka wod-kan, komunlana

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa koagulanta żelazowego dla oczyszczalni ścieków w Łęczycy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d6d94b6-2d30-4e7a-abd9-500c450b646f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00631716

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00580069

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZO.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 120000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres rzeczowy dostawy obejmuje :
1) Dostawa koagulanta żelazowego w postaci roztworu wodnego siarczanu żelaza (III).
O następujących parametrach technicznych:
Żelazo ogólne (Fe tot) …………..….11,8 ± 0,4 %
Fe2SO4……………………….…...........39 - 43 %
Przewidywane zapotrzebowanie około 70 ton na rok.
Koagulant jest stosowany w procesie oczyszczania ścieków do strącania związków fosforu oraz kondycjonowania osadów ściekowych.
Dostarczony koagulant musi posiadać świadectwo kontroli jakości i kartę charakterystyki produktu, zgodnie z obowiązującymi przepisami – dostarczone z dostawą.
Dotychczas używany i spełniający wszystkie wymogi Zamawiającego produkt to PIX113. Oferta dostawy powinna zwierać produkt używany przez Zamawiającego lub równoważny.
W przypadku braku odpowiedniego strącania osadu i kondensowania osadu Dostawca zobowiązany będzie do doboru innego koagulanta spełniającego w/w warunki.
2)Dostawca będzie realizował zamówienie sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego; zakres dostaw będzie ustalany każdorazowo na podstawie telefonicznych lub mailowych zleceń. Dostawa nastąpi nie później niż w ciągu 7 dni od zgłoszenia.
3)Towar będzie dostarczany przez dostawcę na adres:
Oczyszczalnia Ścieków w Łęczycy
99-100 Łęczyca, ul. Kazimierza Odnowiciela 21B.
4) Jednorazowa dostawa około – 10 t- 15t, do zbiornika magazynowego o pojemności 10m3.
5) Cena ofertowa obejmuje: cenę 1 tony koagulanta wraz z dostawą pod wskazany adres, w zł /t.
2. Realizacja zamówienia - rozpoczęcie - 01.01.2025r.
- zakończenie - 31.12.2025r.
3. Płatność będzie następowała na podstawie faktur za faktycznie dostarczoną ilość koagulanta w ciągu 14 dni od daty prawidłowo wystawionej i dostarczonej faktury lub przesłania elektronicznej faktury na adres: faktury@pgkimleczyca.pl
4. Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany dowód dostawy przez uprawnionego pracownika Zamawiającego.
5. Zamawiający zastrzega, iż szacowana ilość koagulanta jest orientacyjna i może ulec zmianie a wykonawca nie będzie dochodził z tego tytułu żadnych roszczeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24312121-8 - Chlorek glinu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112360,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115374,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112360,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Węglostal Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312707882

7.3.3) Ulica: Chorzowska 50B

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112360,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.