Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00563593/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
- 2024/BZP 00564417/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Kuryłówka w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KURYŁÓWKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Kuryłówka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581726
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kuryłówka 527
1.5.2.) Miejscowość: Kuryłówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-303
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: (17) 243 80 10
1.5.8.) Numer faksu: (17) 243 80 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kurylowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kurylowka.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7ee814ec-64d8-4c48-bf2d-a9b351e783a21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Kuryłówka w roku 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ee814ec-64d8-4c48-bf2d-a9b351e783a2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00631827
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001822/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Transport i odbiór odpadów komunalnych w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563593
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.119.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Określenie przedmiotu zamówienia. 1.1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Kuryłówka oraz transport odpadów do Instalacji Komunalnej w Sigiełkach Gmina Krzeszów w okresie od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r. 1.2. Szacowana obecnie liczba nieruchomości zamieszkałych wynosi ok. 1352, przewidzianych do objęcia usługą, w tym budynki mieszkalne wielolokalowe o ilości mieszkań powyżej 10 szt. występują w miejscowościach: Kuryłówka – 1 budynek, Dąbrowica – 5 budynków.; 1.3. Liczba gospodarstw domowych w poszczególnych miejscowościach: Brzyska Wola - 304, Dąbrowica -126, Jastrzębiec – 56, Kolonia Polska – 63, Kulno – 142, Kuryłówka – 433, Ożanna – 87, Słoboda – 42, Tarnawiec - 53, Wólka Łamana – 46. 1.4. Przewiduje się w trakcie realizacji zamówienia wzrost lub zmniejszenie liczby nieruchomości zamieszkałych, na których powstają odpady komunalne o +/-5%. 2. Warunki wykonania i realizacji zadania. 2.1. Podstawą ustalenia wynagrodzenia za odebranie i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości stanowi stawka za 1 Mg odebranych faktycznie odpadów komunalnych. Cenę ofertową należy natomiast obliczyć zgodnie z opisami w dziale III SWZ. 2.2. Transport i odbieranie odpadów winno być zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi.2.3. Wykonanie obejmuje Odbiór i transport każdej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych z nieruchomości z terenu Gminy Kuryłówka, w tym: 1) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01, 2) odpadów segregowanych, a w szczególności: szkło opakowaniowe – kod 20 01 02, 15 01 07, papier, tektura – kod 20 01 01, 15 01 01, zbierane łącznie metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe – kod 20 01 40, 15 01 04, 20 01 39, 15 01 05, odpady ulegające biodegradacji – kod 20 01 08, 20 01 38, 15 01 03, 15 01 01, odpady zielone – 20 02 01, zimny popiół, żużel – kod 19 01 14, 10 01 01, meble, odpady wielkogabarytowe, sprzęt elektryczny i elektroniczny – kod 20 01 35*, 20 01 36, 20 03 07, 20 03 01, zużyte opony (4 sztuki rocznie) – kod 16 01 03,
3. Warunki szczegółowe wykonania 3.1. Odbiór odpadów obejmuje: 1) comiesięczną zbiórkę od właścicieli nieruchomości odpadów zmieszanych (worki lub pojemniki) oraz odpadów segregowanych (worki) wystawione przez posesjami przy drogach gminnych, powiatowych i wojewódzkich 2) comiesięczną zbiórkę od właścicieli nieruchomości bioodpadów, z tym że odpady zielone od 1 maja do 31 listopada; 3) comiesięczną (od 1 września do 30 kwietnia) zbiórkę od właścicieli nieruchomości odpadów zimny popiół, żużel; 4) raz w roku zbiórkę odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, przeprowadzaną z wyznaczonym wcześniej terminem;
5) w miarę zapełnienia regularne opróżnianie pojemników na zużyte baterie i przeterminowane leki; 6) Zgodnie z art. 3 ust 3 pkt. 6 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996r., prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK), umożliwiającego łatwe i nieodpłatne przekazanie przez mieszkańców gminy Kuryłówka odpadów pochodzących z terenu gminy, przynajmniej jeden dzień w tygodniu w godzinach pracy. 7) Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych obejmuje odbiór odpadów: papier i tektury; tworzywa sztuczne; metale; szkło; odpady opakowaniowe wielomateriałowe; bioodpady; zimny popiół, żużel; zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny; meble i inne odpady wielogabarytowe; zużyte baterie i akumulatory; zużyte opony; odpady tekstyliów i odzieży; odpady niebezpieczne; przeterminowane leki; odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek; przeterminowane chemikalia; odpady budowlane i rozbiórkowe. 3.2. Zbiórka od właścicieli nieruchomości odpadów zmieszanych oraz posegregowanych odbywać się będzie z zgodnie harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym i aakceptowanym przez Zamawiającego. 3.3. Wykonawca nie może łączyć transportu odpadów na terenie Gminy Kuryłówka z odpadami zebranymi na terenie innych gmin. 3.4. Podczas odbierania odpadów z danej nieruchomości, Wykonawca odnotuje ilość worków/pojemników z odpadami zmieszanymi oraz ilość worków z odpadami segregowanymi. 3.5. W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamknięcie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową i harmonogramem, sposób i termin odbioru odpadów komunalnych będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą i może polegać na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości czy ustaleniu innych terminów odbioru. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 3.6. Jeżeli w toku realizacji Zamówienia nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie pojemników wynikłe z winy Wykonawcy, ich naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego należy do Wykonawcy. Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą głównie w pojemnikach 120 l lub 240 l. 3.7. Odpady segregowane gromadzone będą w workach o minimalnej pojemności 60 l w następującej kolorystyce: 1) żółty – worek z napisem „Metale i tworzywa sztuczne” przeznaczony na tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metale; 2) niebieski – worek z napisem „Papier” przeznaczony na papier i tekturę; 3) zielony – worek z napisem „Szkło” przeznaczony na szkło opakowaniowe; 4) brązowy – worek z napisem „Bio” przeznaczony na odpady ulegające biodegradacji i odpady zielone; 5) szary – worek z napisem „Popiół i żużel” przeznaczony na zimny popiół i żużel. 3.8. Zasady segregowania odpadów określa Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kuryłówka.3.9. Wykonawca przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych w wypadku niedopełnienia niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, sporządza na tą okoliczność dokumentację (np. notatkę lub zdjęcie) o szczegółowości umożliwiającej wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej w zakresie zmiany wysokości opłaty. 3.10. Grubość worków musi być dostosowana do ilości i rodzaju odpadów w taki sposób by uniemożliwiać jego rozerwanie. 3.11. Pierwszy komplet worków do selektywnej zbiórki odpadów segregowanych Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w ilościach zapewniających funkcjonowanie systemu, tj. 5 szt. (po jednym worku koloru żółtego, niebieskiego, zielonego, brązowego, szarego) przed realizacją zadania odbioru odpadów. 3.12. Wykonawca będzie dostarczał na swój koszt worki właścicielom nieruchomości w trakcie comiesięcznej zbiórki w ilościach i kolorach odpowiadających odebranym napełnionym workom. 3.13. Wykonawca dostarczy na swój koszt worki o określonej kolorystyce w każdej potrzebnej ilości do siedziby Zamawiającego lub do miejsc przez niego wskazanych po każdorazowym zgłoszeniu Zamawiającego. 3.14 Maksymalna ilość wymaganych worków do obliczenia ceny ryczałtowej należy przyjąć jako 1000 szt. 4. Szczegóły opisano w dziale II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 512150 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 512150 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 512150 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Kuryłówce
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180821177
7.3.3) Ulica: Kuryłowka
7.3.4) Miejscowość: Kuryłówka
7.3.5) Kod pocztowy: 37-303
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W KURYŁÓWCE
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W KURYŁÓWCE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 512150 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług wywozu i składowania odpadów komunalnych dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika
- Usługa opróżniania lokali lub pomieszczeń do nich przynależnych znajdujących się w zasobie Oddziału Terenowego Małopolskiego
- Zimowe utrzymanie ulic powiatowych, ciągów pieszych i rowerowych na terenie m. Stalowej Woli w sezonie zimowym 2025/2026
- Odbiór i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych wytwarzanych w oczyszczalni ścieków w Borzytuchomiu
- Rozbiórki obiektów budowlanych na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 WOG: Zadanie nr 1 - budynek nr 516,517,518 w Darłowie; Zadanie nr 2 - budynki nr 14 i 15 w Bobolin.
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon II
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.