eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówPrzedłużenie licencji Microsoft EES na oprogramowanie Office 365 A3 i EMS A5, przedłużenie licencji na systemy operacyjne Windows Server Datacenter; Windows Server Standard i wsparcie techniczne



Ogłoszenie z dnia 2024-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przedłużenie licencji Microsoft EES na oprogramowanie Office 365 A3 i EMS A5, przedłużenie licencji na systemy operacyjne Windows Server Datacenter; Windows Server Standard i wsparcie techniczne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO IM.BRONISŁAWA CZECHA W KRAKOWIE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000327847

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 78

1.4.2.) Miejscowość: Kraków

1.4.3.) Kod pocztowy: 31-571

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@awf.krakow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.krakow.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00632072

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-12-04

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00627881

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Zmiany postanowień zawartej umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach:
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,
2) zaistnienia siły wyższej, o której mowa § 10 - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego, z uwzględnieniem postanowień pkt 3) lit. a),
3) zmiany dotyczącej terminu wykonania umowy określonego w § 2:
a) poprzez jego wydłużenie o okres odpowiadający trwaniu przeszkody w wykonywaniu zamówienia, w wyniku zaistnienia siły wyższej, o której mowa w § 10,
b) poprzez jego wydłużenie o okres odpowiadający trwaniu przeszkody w wykonywaniu zamówienia, w wyniku wystąpienia przyczyny organizacyjnej leżącej po stronie Zamawiającego, w szczególności polegającej na braku możliwości odbioru licencji przez przedstawiciela Zamawiającego, w szczególności z powodu absencji pracowniczej tj. usprawiedliwionej lub nieusprawiedliwionej nieobecności w pracy,
c) poprzez jego wydłużenie o okres odpowiadający trwaniu przeszkody w wykonywaniu zamówienia, w wyniku wystąpienia przyczyn technicznych niezawinionych przez Wykonawcę, związanych w szczególności z okresowym brakiem dostępności licencji u producenta - poparte oświadczeniem producenta oprogramowania objętego licencją lub innym dokumentem (w przypadku braku możliwości uzyskania oświadczenia producenta),
4) zmiany podwykonawcy lub rezygnacji z podwykonawcy lub zmiany części zamówienia powierzonego podwykonawcy wskazanych w § 12 ust. 2 lub wprowadzenie podwykonawcy, w sytuacji, gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że wykona zamówienie samodzielnie - w tych sytuacjach Wykonawca zobowiązany jest wskazać przyczynę, firmę podwykonawcy i część zamówienia powierzonego podwykonawcy,
2. Zmiany postanowień zawartej umowy, o których mowa w ust. 1, wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie Strony. Wniosek o wprowadzenie zmian musi być złożony na piśmie i uzasadniony przez Stronę występującą o zmianę postanowień umowy.

Po zmianie:
1. Zmiany postanowień zawartej umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach:
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,
2) zaistnienia siły wyższej, o której mowa § 10 – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego, z uwzględnieniem postanowień pkt 3) lit. a),
3) zmiany dotyczącej terminu wykonania umowy określonego w § 2:
a) poprzez jego wydłużenie o okres odpowiadający trwaniu przeszkody w wykonywaniu zamówienia, w wyniku zaistnienia siły wyższej, o której mowa w § 10,
b) poprzez jego wydłużenie o okres odpowiadający trwaniu przeszkody w wykonywaniu zamówienia, w wyniku wystąpienia przyczyny organizacyjnej leżącej po stronie Zamawiającego, w szczególności polegającej na braku możliwości odbioru licencji przez przedstawiciela Zamawiającego, w szczególności z powodu absencji pracowniczej tj. usprawiedliwionej lub nieusprawiedliwionej nieobecności w pracy,
c) poprzez jego wydłużenie o okres odpowiadający trwaniu przeszkody w wykonywaniu zamówienia, w wyniku wystąpienia przyczyn technicznych niezawinionych przez Wykonawcę, związanych w szczególności z okresowym brakiem dostępności licencji u producenta - poparte oświadczeniem producenta oprogramowania objętego licencją lub innym dokumentem (w przypadku braku możliwości uzyskania oświadczenia producenta),
4) zmiany podwykonawcy lub rezygnacji z podwykonawcy lub zmiany części zamówienia powierzonego podwykonawcy wskazanych w § 12 ust. 2 lub wprowadzenie podwykonawcy, w sytuacji, gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że wykona zamówienie samodzielnie – w tych sytuacjach Wykonawca zobowiązany jest wskazać przyczynę, firmę podwykonawcy i część zamówienia powierzonego podwykonawcy,
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, na następujących zasadach:
1) Waloryzacja będzie dokonywana w oparciu o kwartalny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem (…).
2) Minimalna zmiana wskaźnika, o którym mowa w pkt.1 uprawniająca każdą ze Stron do złożenia wniosku o zmianę wynagrodzenia wynosi 3
3) Zasady obliczania zmiany wynagrodzenia:
a) na wniosek Zamawiającego (…).
b) na wniosek Wykonawcy: (…).
4) (…)
6) Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający, to łącznie 5 % pierwotnej wartości umowy ( w stosunku do wartości całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 umowy.
3. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę.
4. W przypadku zatrudniania przez Wykonawcę podwykonawców, Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 1-3, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy.
5. W przypadku zmiany wynikającej z okoliczności opisanych w ust. 2 pkt 1), możliwym jest ograniczenie zakresu świadczonych usług, zwiększenie ich lub zmiana częstotliwości (zwiększenie oraz zmniejszenie). W takim przypadku Wykonawca może wezwać Zamawiającego do przedstawienia kalkulacji i strony uzgodnią zmianę wynagrodzenia, jeżeli zakres zmian wpływa na jego wartość.
6. Warunkiem dokonania zmian w umowie jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian wraz z uzasadnieniem.

7. Zmiany postanowień zawartej umowy, o których mowa w ust. 1 oraz 2, wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie Strony. Wniosek o wprowadzenie zmian musi być złożony na piśmie i uzasadniony przez Stronę występującą o zmianę postanowień umowy

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-12-10 10:00

Po zmianie:
2024-12-12 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-12-10 10:30

Po zmianie:
2024-12-12 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2025-01-08

Po zmianie:
2025-01-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.