eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiężkowiceMODERNIZACJA ZABYTKOWEGO BUDYNKU PRZY KOŚCIELE ŚW. ANDRZEJA APOSTOŁA W CIĘŻKOWICACH



Ogłoszenie z dnia 2024-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA ZABYTKOWEGO BUDYNKU PRZY KOŚCIELE ŚW. ANDRZEJA APOSTOŁA W CIĘŻKOWICACH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIĘŻKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661151

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 19

1.5.2.) Miejscowość: Ciężkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-190

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146285840

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ciezkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugciezkowice

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ciezkowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA ZABYTKOWEGO BUDYNKU PRZY KOŚCIELE ŚW. ANDRZEJA APOSTOŁA W CIĘŻKOWICACH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b1bc583-0fbd-406d-b9d2-6c63e0f0c5e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00632118

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018537/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja zabytkowego budynku przy ul. Św. Andrzeja 6 w Ciężkowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00526547

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GI.271.73.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „MODERNIZACJA ZABYTKOWEGO BUDYNKU PRZY KOŚCIELE ŚW. ANDRZEJA APOSTOŁA W CIĘŻKOWICACH”.
2. Zakres zamówienia:
W ramach przedmiotu zamówienia zaplanowano wykonanie następujących robót:
IZOLACJA FUNDAMENTÓW I KANALIZACJA DESZCZOWA.
Wykonanie robót budowlanych zapobiegających zawilgoceniu budynku w tym:
a. wykonanie izolacji pionowej fundamentów,
b. wykonanie opaski przy ścianach budynku od strony północnej, osłaniającej dolne partie muru przed rozbryzgującą wodą; od strony południowej wyłącznie rozebranie i odtworzenie istniejącego chodnika o nawierzchni z kostki granitowej,
c. wymiana całego systemu orynnowania, z odprowadzeniem bez zmian od strony frontowej, od strony podwórza do zaprojektowanego systemu małej retencji.
d. kanalizacja deszczowa z rur PCV wraz ze zbiornikiem na wodę deszczową, o pojemności min. 6000 litrów.
WIĘŹBA DACHOWA.
a. demontaż rynien i rur spustowych,
b. demontaż pokrycia dachu z blachy trapezowej,
c. wymiana istniejącego łacenia na deskowanie ażurowe na całej powierzchni dachu,
d. wzmocnienie części elementów więźby drewnianej,
e. wymiana ewentualnych zniszczonych elementów więźby drewnianej z zachowaniem układu belek oraz ich przekroi, na nowe,
f. zabezpieczenie elementów drewnianych antygrzybicznie i przeciwpożarowo,
g. wykonanie wiatroizolacji,
h. wykonanie kontrłat i deskowania,
i. pokrycie dachu blachą gładką obustronnie ocynkowaną, powlekaną powłoką poliuretanową, na rąbek stojący, na deskowaniu ażurowym,
j. wykonanie płotków przeciwśniegowych,
k. odtworzenie wywiewek instalacji kanalizacji,
l. wykonanie instalacji odgromowej,
m. remont kominów z przewodami wentylacji grawitacyjnej,
n. naprawa zniszczonych gzymsów w poziomie połaci dachu,
o. dodatkowe prace remontowe w obrębie wieżyczki.
Uwaga: Zamówienie nie obejmuje wykonania ETAPU II – elewacja (zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ Projekt budowlany i załączniku nr 3 do SWZ – Przedmiar robót)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 389060,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 586156,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 389060,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Wójcik F.H.U. "BKR"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731660175

7.3.4) Miejscowość: Brzozowa

7.3.5) Kod pocztowy: 33-182

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 389060,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.