eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubskoMonitorowanie i ochronę obiektu Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Lubsku Sp z o o przy ul. Traugutta 3 w Lubsku na rok 2025



Ogłoszenie z dnia 2024-12-04

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Monitorowanie i ochronę obiektu Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Lubsku Sp z o o przy ul. Traugutta 3 w Lubsku na rok 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W LUBSKU - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970754452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wrocławska 3

1.5.2.) Miejscowość: Lubsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-300

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 684577700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgkimlubsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimlubsko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Osoba prawna określona w art.4 pkt 3 ustawy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Monitorowanie i ochronę obiektu Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Lubsku Sp z o o przy ul. Traugutta 3 w Lubsku na rok 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21c239c3-4996-4e1f-84bb-0216ba3ff362

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00632228

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-21c239c3-4996-4e1f-84bb-0216ba3ff362

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e – Zamówienia, oraz poczty elektronicznej, które dostępne są pod adresami: https://ezamowienia.gov.pl/pl/, sekretariat@pgkimlubsko.pl. Pełna dokumentacja postępowania znajduje się pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e1abb1ab-fbd7-11ee-b016-82aaee56c84c Przy czym złożenie oferty następuje wyłącznie za pośrednictwem Platformy e – Zamówienia.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-21c239c3-4996-4e1f-84bb-0216ba3ff362

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 05/ZP/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 165000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ochrona budynku przy ul. Traugutta 3 w Lubsku będzie świadczona po godzinach urzędowania Zakładu Usług Komunalnych i Transportu w następujący sposób:

Miesiąc Dni Robocze Soboty, Niedziele, Święta
Styczeń – Maj Poniedziałki od 18:00 do 07:00
Wtorek-Piątek od 15:00 do 07:00 Całodobowo
za wyjątkiem pierwszej
i ostatniej soboty miesiąca kiedy dozór zaczyna się od godz.13:00
Czerwiec – Wrzesień Poniedziałki od 18:00 do 06:00
Wtorek-Piątek od 15:00 do 06:00
Październik – Grudzień Poniedziałki od 18:00 do 07:00
Wtorek-Piątek od 15:00 do 07:00

Doraźnie prace porządkowe. Do podstawowych zadań w tym zakresie należy:
a) udostępnianie i zabezpieczanie listy obecności pracowników firmy,
b) w przypadku wystąpienia awarii instalacji, która musi być usunięta natychmiast w miarę możliwości zareagowanie odpowiednim działaniem (zamknąć odpowiedni zawór wody, wyłączyć energię itp.) oraz natychmiastowe powiadomienie kierownika zakładu,
c) dbanie o porządek przy wjeździe do warsztatu i garaży oraz wejście do szatni, do portierni (pozbieranie śmieci, zamiatanie),
d) w okresie zimowym odśnieżanie i odladzanie.
4. W zakres ochrony fizycznej osób i mienia wchodzi:
a) całodobowa ochrona mienia firmy;
b) prowadzenie książki dyżurów i raportów przebiegu służby oraz zdawanie sprawozdań z przebiegu służby zamawiającemu;
c) interwencja w przypadkach zakłóceń porządku i bezpieczeństwa na terenie firmy;
d) obsługa oświetlenia zewnętrznego firmy (uruchomienie i wyłączenie);
e) przestrzeganie oraz realizacja procedur wynikających z instrukcji bezpieczeństwa pożarowego firmy;
f) przeszkolenie pracowników ochrony obiektu przez wykonawcę z zakresu ochrony przeciwpożarowej realizowanej dla pracowników firmy w ramach postanowień instrukcji bezpieczeństwa pożarowego.
5. Służba wykonawcy powinna być pełniona w następujący sposób:
a) pracownicy winni być wyposażeni w identyfikatory z imieniem, nazwiskiem.
b) pracownicy wykonawcy muszą posiadać umundurowanie z oznaczeniem „OCHRONA”
c) wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia wszystkich pracowników w sposób jednolity, umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację wykonawcy.
d) Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia obiektu logiem firmy ochroniarskiej.
6. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia przez osoby sprawne fizycznie, posiadające aktualne badania lekarskie stwierdzające zdolność do wykonywania zadań pracownika ochrony oraz osoby, które są jednocześnie niekarane, posiadają znajomość przepisów określających szczegółowy tryb działań oraz prawa i obowiązki pracowników ochrony, znajomość regulaminów i instrukcji obowiązujących w firmy, a także zdolne do niezwłocznego podejmowania skutecznych działań w sytuacjach kryzysowych, cechujące się kulturą osobistą, zdyscyplinowaniem oraz komunikatywnością. Wykluczeni są pracownicy z dysfunkcją narządów mowy, ruchu, słuchu wzroku lub zaburzeniami psychicznymi.
7. Przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia pracownicy ochrony bezwzględnie powinni być przeszkoleni przez wykonawcę w zakresie przepisów BHP, ppoż. oraz z zakresu udzielania pierwszej, pomocy przedmedycznej.
8. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania swoich pracowników z:
1) przepisami BHP i ppoż. obowiązującymi na terenie chronionego obiektu;
2) rozmieszczeniem, zasadami użycia i umiejętnością obsługi głównych wyłączników prądu, za-worów wodnych, znajdujących się w chronionych obiektach;
3) topografią obiektów, w tym rozkładem pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych, wyjść z obiektu, pomieszczeń szczególnie chronionych, lokalizacji sprzętu ppoż. oraz zabezpieczeń technicznych;
4) wszelkimi regulaminami, instrukcjami, zarządzeniami, poleceniami, które obowiązują na tere-nie firmy.
9. Do obowiązków pracowników pełniących służbę należy:
1) punktualne rozpoczynanie i kończenie służby wg zatwierdzonego harmonogramu, w przypad-ku choroby lub innego zdarzenia losowego niezwłoczne powiadomienie o powyższym fakcie swoich przełożonych w celu zorganizowania zastępstwa na służbie;
2) po przejęciu służby sprawdzanie zamknięcia bram garażowych,
3) otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych do budynku furtki oraz bramy wjazdowej na pod-stawie ustaleń przekazanych przez zamawiającego;
4) dokonywanie obchodów całego obiektu, sprawdzanie stanu ogrodzenia, bramy wjazdowej i oświetlenia zewnętrznego;
5) nadzorowanie powierzonego mienia przed kradzieżą, włamaniem, pożarem oraz innymi szko-dami;
6) kontrolowanie zamknięcia okien i drzwi na ciągach komunikacyjnych wewnątrz obiektu w go-dzinach popołudniowych i nocnych;
7) Pracownicy ochrony powinni realizować powierzone zadania z należytą starannością i zdyscyplinowaniem, skrupulatnie wykonywać wszystkie czynności służbowe.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-13 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-13 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.