Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00543357/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
- 2024/BZP 00553553/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi kompleksowego sprzątania budynku Starostwa Powiatowego w Iławie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT IŁAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Władysława Andersa 2 A
1.5.2.) Miejscowość: Iława
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 6490742
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-ilawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat-ilawski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/spilawa/public/postepowanie?postepowanie=752616961.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi kompleksowego sprzątania budynku Starostwa Powiatowego w Iławie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9c5d4b4-b622-4319-9308-78e40ad1ff4d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00632248
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051899/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Sprzątanie budynku Starostwa Powiatowego w Iławie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543357
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 598920,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w budynku Starostwa Powiatowego w Iławie z zastosowaniem materiałów i środków o nieniszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i wystrój.
2. Na powierzchnię budynku biurowego Starostwa Powiatowego w Iławie składają się: piwnice, parter, I piętro, II piętro, III piętro o łącznej powierzchni 3352,02 m2.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia uwzględnia usługi w zakresie kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynku obejmujące w szczególności:
1) utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych i w innych pomieszczeniach użytkowych oraz ciągach komunikacyjnych,
2) utrzymanie czystości w sanitariatach,
3) mycie okien i innej powierzchni oszklonej oraz drzwi,
4) mycie, odkurzanie, szorowanie i nabłyszczanie posadzek z płytek podłogowych ceramicznych, z PCV, lastryka, itp.,
5) mycie, odkurzanie, nabłyszczanie i konserwacje podłóg drewnianych (parkiet, panele) itp.
6) pranie firan i czyszczenie żaluzji i rolet, w tym również czyszczenie zewnętrznych rolet okiennych,
7) opróżnianie pojemników (koszy) na śmieci i niszczarek, wynoszenie śmieci
do miejsc wyznaczonych przez Zamawiającego, wymiana worków plastikowych,
8) codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych, klatek schodowych, holów, sal narad i sali konferencyjnej oraz pomieszczeń socjalnych oraz codzienne czyszczenie i utrzymanie czystości w windzie.
4. Szczegółowy zakres i częstotliwość prac objętych zamówieniem określa załącznik nr 1 do wzoru umowy
– Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
6. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 90910000-9 – Usługi sprzątania, 90911200-8 Usługi sprzątania budynków
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 741510,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 741510,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 741510,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAK-BUD Jakub Budziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652847671
7.3.3) Ulica: ul. Rudzicka 40 I, Wola Podłężna
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 741510,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika oraz butli medycznych dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
- Artykuły spożywcze ( 2 /2025 )
- Dostawa paliw: oleju napędowego, benzyny bezołowiowej oraz gazu LPG dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
- Remont mostu zlokalizowanego na działce nr 116 położonej w obr. Mozgowo gm. Zalewo w ciągu drogi stanowiącej własność Skarbu Państwa
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Wikielcu
- Budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej i przepustów w ciągu dróg powiatowych
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie czystości w siedzibach prokuratur okręgu włocławskiego.
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym obiektów administrowanych przez Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2 Cz_v2
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Utrzymanie czystości i porządku w obiektach biurowych Biura Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców - Warszawa część II oraz Oddział Terenowy Kraków.
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.