Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00559945/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utzrymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego w sezonie 2024 - 2025, w zakresie części na 3 - REJON GAWORZYCE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390688630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: św. Sebastiana 1
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76/ 72 99 235
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzdp.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5d7e8180-f3d0-4859-93f3-769f7aefdc451.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
drogi publiczne, powiatowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utzrymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego w sezonie 2024 - 2025, w zakresie części na 3 - REJON GAWORZYCE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d7e8180-f3d0-4859-93f3-769f7aefdc45
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00632532
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00084071/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego w sezonie 2024-2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00559945
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZDP.254.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 138211 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pn.: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego w sezonie 2024-2025”, w zakresie części nr 3: REJON GAWORZYCE, polegająca na realizacji zadań:
a) działania profilaktyczne w tym np. bierną osłonę dróg przed zawiewaniem, analizę meteo itp.,
b) odśnieżanie ciągów dróg tj. jezdni,
c) zwalczanie śliskości pośniegowej nawierzchni dróg oraz gołoledzi (poprzez posypywanie),
d) usuwanie śliskości zimowej poprzez stosowanie topników do odladzania jezdni lub materiałów uszorstniających,
e) utrzymanie sprzętu do zwalczania skutków zimy w stałej gotowości,
f) gotowość do świadczenia usług.
2. Rodzaj wykonywanych zadań jest uzależniony od rodzaju prac wykonywanych na poszczególnych częściach zamówienia.
3. Warunki zamówienia:
a) Zamawiający zapewnia Wykonawcom materiały szorstkie do posypywania dróg i chodników.
b) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę, jak i Podwykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
c) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków spowodowane nieprawidłową realizacją zamówienia lub zaniechaniem prac.
d) Wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji niniejszego zamówienia posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków.
e) Wykonawca przy realizacji zamówienia powinien dysponować pracownikami niezbędnymi do wykonania zamówienia (kierowcy, operatorzy), przeszkolonymi na stanowisku pracy i posiadający odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia wymagane przepisami prawa - za co całkowitą odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
f) Przed rozpoczęciem pracy operator powinien dokonać oględzin sprzętu oraz sprawdzić prawidłowość działania i stan techniczny. W czasie pracy operator powinien wykonywać wyłącznie czynności związane z obsługą sprzętu, w sposób ciągły obserwować sprzęt roboczy, zwracać baczną uwagę na bezpieczeństwo osób i pojazdów znajdujących się w pobliżu, przestrzegać obowiązujących zasad Kodeksu Drogowego.
g) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia stałego kontaktu Zamawiającego z osobami uczestniczącymi w zimowym utrzymaniu dróg w trakcie świadczonych usług.
h) Zamawiający zastrzega sobie prawo zainstalowania systemu monitorowania pracy sprzętu (typu GPS). W przypadku uszkodzenia w/w sprzętu należy niezwłocznie powiadomić pracownika Zamawiającego. Uszkodzenie systemu monitorowania powstałe z winy Wykonawcy będzie naprawiane na jego koszt,
i) Ilość godzin zimowego utrzymania dla poszczególnych części zamówienia będzie zależna od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego wynikających z warunków pogodowych.
j) Każdorazowo przed rozpoczęciem i po zakończeniu pracy operator pojazdu ZUD (kierowca) przekaże telefoniczną informację dyżurnemu PZDP. Powyższa informacja potwierdzona przez dyżurnego PZDP, w oparciu o zapisy systemu monitoringu GPS i stanowić będzie podstawę ustalenia czasu pracy sprzętu wykonującego usługę ZUD w terenie.
k) Sprzęt powinien być przygotowany w takim stopniu, aby Wykonawca mógł go użyć do pracy w ciągu max. 2 godzin od momentu telefonicznego zlecenia Zamawiającego. Pojazdy używane do wykonywania prac przy zimowym utrzymaniu dróg, powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej zgodnie z wymaganiami ustawy - Prawo o ruchu drogowym.
l) W cenie zamówienia za części nr 1, 2, 3, 4, Wykonawca zobowiązany jest wliczyć gotowości techniczną, tzw. dyżur dyspozytorski, w czasie kiedy Wykonawca nie znajduje się w bezpośredniej dyspozycji Zamawiającego. Pełnienie powyższego dyżuru będzie realizowane w terminie od 01.11.2024 r. do 31.03.2025 r. W przypadku zawarcia umowy po 01.11.2024 r. gotowość techniczna Wykonawcy za dany miesiąc będzie liczona proporcjonalnie do faktycznie przepracowanych dni w danym miesiącu.
m) Wykonawca w ramach realizacji usługi zapewnienia plac składowania solanki. Dla każdej części możliwa jest tylko jedna lokalizacja.
n) W przypadku niekorzystnej lokalizacji proponowanych miejsc składowania lub nie zapewnienia właściwego zabezpieczenia solanki przed warunkami atmosferycznymi Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania miejsca załadunku na terenie bazy technicznej PZDP (ul. Fabryczna 16, 59-170 Przemków).
o) W cenie jednostkowej utrzymania placu składowania Wykonawca zobowiązany jest wliczyć koszt załadunku solanki (pierwszy załadunek). Czas potrzebny na pierwszy załadunek nie jest wliczany do pracy sprzętu.
p) W przypadku konieczności ponownego załadunku solanki na środek transportujący (w trakcie wykonywania usługi) czas potrzebny na załadunek będzie wliczany do czasu pracy sprzętu, jednak nie może on być dłuższy niż 0,5 h. W przypadku gdy z zapisu systemu monitoringu GPS załadunek będzie trwał dłużej, Zamawiający do czasu pracy zaliczy jedynie 0,5 h.
q) Podana w formularzu ofertowym cena ofertowa brutto powinna zawierać wszystkie koszty Wykonawcy związane z:
• pracą sprzętu do mechanicznego odśnieżania i posypywania jezdni;
• utrzymaniem placu składowania mieszanki piaskowo-solnej oraz zabezpieczenie zmagazynowanego materiału przed wypłukiwaniem soli (np. plandeka, zadaszenie);
• załadunek mieszanki piaskowo – solnej na środki transportowe;
• gotowość techniczną do realizacji usługi.
r) Zakres zadań w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD), warunki utrzymania dróg według standardów ZUD oraz wykaz dróg objętych zamówieniem wraz ich lokalizacją zawarte zostały w Specyfikacji technicznej – załącznik nr 11 do SWZ, w Planie operacyjnym ZUD 2024-2025 – załącznik nr 12 do SWZ oraz mapie poglądowej - załącznik nr 13 do SWZ.
s) Pozostałe warunki związane z wykonaniem zamówienia określają wzory umów – Załącznik nr 10 do SWZ.
4. Opis części
Zadanie obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych nr: 1018D, 1024D, 1150D, 1151D, 1153D, 1158D, 1185D – zgodnie z załącznikiem nr 13 do SWZ.
Łączna długość dróg objętych zadaniem wynosi: 26.886 m.
Usługę należy wykonać przy użyciu środków transportowych Wykonawcy tj. samochód ciężarowy o ładowności min. 5 Mg lub ciągnika rolniczego o mocy min 100 KM, wyposażonego w pług odśnieżny o szerokości roboczej min. 2,6 m zawieszany z przodu oraz piaskarkę (min. P-1). Załadunek środków uszorstniających na placu składowania Wykonawcy powinien odbywać się przy pomocy ładowarki.
Usługa wykonywana będzie na bieżąco - zgodnie z poleceniami Zamawiającego.
Wykonawca zadania ma obowiązek zapewnienia utwardzonego placu składowania na terenie Gminy Chocianów lub Radwanice, lub Polkowice, na który zostanie przewieziony materiał w postaci mieszanki piaskowo-solnej. Do Wykonawcy należy odpowiednie utrzymanie placu składowania oraz ładowanie materiału na środki transportowe. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć zmagazynowany na placu materiał przed wypłukiwaniem soli (np. plandeka, zadaszenie). Okresową dostawę materiału na plac zapewni Zamawiający.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Łukasz Zielonka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 390757502
7.3.4) Miejscowość: Kłobuczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 59-180
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ŁUKASZ ZIELONKA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ŁUKASZ ZIELONKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Budowa i przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami - ul. Bursztynowa, Al. Dębowa , ul. Orzechowa w Sobinie gm. Polkowice.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- " Renowacja sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz ze studniami na Osiedlu Młodych w Polkowicach."
- Organizacja letniego wypoczynku dla dzieci i młodzieży w wieku 9-17 lat z miejscowości bezpośrednio sąsiadujących z Obiektem Unieszkodliwiania Odpadów Wydobywczych "Żelazny Most"
- Wykonanie dokumentacji projektowej w technologii BIM do zadania "Modernizacja budynków mieszkalnych"
- "Zakup sprzętu, oprogramowania i urządzeń na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach" w ramach realizacji projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego"
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wyjazdu edukacyjnego do Międzyzdrojów zwiększającego kompetencje kluczowe uczniów w ramach realizowanego projektu" Wsparcie kształcenia ogólnego w Gminie Połczyn -Zdrój"
- "KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE 4 DNIOWEJ ZAGRANICZNEJ WIZYTY STUDYJNEJ, DOTYCZĄCEJ WYPRACOWANYCH MODELI USŁUG WSPARCIA, DOBRYCH PRAKTYK W OBSZARZE FAS/FASD"
- Świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania terenów zielonych, prac porządkowych oraz utrzymania zimowego ciągów komunikacyjnych.
- Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanym przy ul. Nowy Zjazd 1 w Warszawie.
- Świadczenie usługi przewozu uczestników podczas programowych obozów letnich wraz z usługą przewodnicką
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.