eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁowiczDostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Łowiczu



Ogłoszenie z dnia 2024-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Łowiczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Łowiczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000782942

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiejska 3

1.5.2.) Miejscowość: Łowicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_lowicz@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f257ec03-d177-4209-8f32-483351470c0f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zakład Karny w Łowiczu

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Łowiczu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f257ec03-d177-4209-8f32-483351470c0f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00632764

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00102080/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Łowiczu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00562550

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DKW.2232.4.2024.JA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 269108,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – przyprawy, sosy, przetwory warzywne, woda mineralna (CPV: 15871270-7, 15817260-4, 15331000-7, 15981000-8)

Lp. Asortyment Ilość [kg]
1 Czosnek granulowany [kg] 6
2 Herbata granulowana [kg] 750
3 Jarzynka – przyprawa [kg] 980
4 Kawa zbożowa [kg] 380
5 Liść laurowy [kg] 30
6 Majeranek [kg] 60
7 Ocet [l] 530
8 Papryka ostra mielona [kg] 90
9 Pieprz naturalny mielony [kg] 120
10 Przyprawa do zup w płynie [l] 850
11 Sos biały [kg] 200
12 sos boloński [kg] 220
13 Sos cygański [kg] 380
14 Sos myśliwski [kg] 380
15 Sól spożywcza [kg] 1750
16 Ziele angielskie [kg] 23
17 Barszcz biały [kg] 285
18 Chrzan tarty [kg] 380
19 Bazylia [kg] 21
20 Oregano [kg] 15
21 Curry [kg] 23
22 przyprawa do gulaszu [kg] 50
23 Koncentrat pomidorowy 30% [kg] 3400
24 Musztarda [kg] 200
25 Szczaw konserwowy [kg] 550
26 Woda mineralna gaz/n [l] 15000
27 Koperek suszony [kg] 22
28 Nać pietruszki suszona [kg] 22
29 Wafle ryżowe [kg] 110
30 Leczo pieczarkowe [kg] 200
31 zupa żurek [kg] 200
32 Zupa grzybowa [kg] 200

4.5.3.) Główny kod CPV: 15871270-7 - Mieszanki przypraw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15331000-7 - Warzywa przetworzone

15981000-8 - Wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 89652,82 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - cukier biały ( CPV: 15831000-2)

Lp. Asortyment Ilość [kg]
1 Cukier biały rafinowany 4 200

4.5.3.) Główny kod CPV: 15831000-2 - Cukier

4.5.5.) Wartość części: 18699,98 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – przetwory owocowe (CPV: 15332200-6)

Lp. Asortyment Ilość [kg]
1 Dżem truskawkowy 3 600
2 Marmolada wieloowocowa niskosłodzona 3 300
3 Syrop owocowy różne smaki 7 100

4.5.3.) Główny kod CPV: 15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania

4.5.5.) Wartość części: 68202,73 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV – strączkowe (CPV: 03212210-5)

Lp. Asortyment ZK Łowicz
1 Groch połówki łuskany [kg] 4 200
2 Fasola średnia [kg] 3 300
3 Kostka sojowa [kg] 1 400
4 Kotlety sojowe [kg] 500

4.5.3.) Główny kod CPV: 03212210-5 - Warzywa strączkowe suszone

4.5.5.) Wartość części: 51967,98 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V - zbożowe i sypkie (CPV: 15613000-8)

Lp. Asortyment Ilość [kg]
1 Ryż biały 4 500
2 Mąka pszenna typ 650 2 600
3 Mąka ziemniaczana 500
4 Makaron spaghetti 2 100
5 Makaron formy grube 6 000
6 Kasza pęczak 3 800
7 Kasza jęczmienna drobna 5 800
8 Kasza manna [kg] 550

4.5.3.) Główny kod CPV: 15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż

4.5.5.) Wartość części: 74716,86 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11298,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12201,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11298,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Greek Trade Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790005092

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11298,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65005 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65005 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65005 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe IGA Anna Środa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8911189153

7.3.4) Miejscowość: Skrzynki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65005,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54447,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54447,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54447,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe IGA Anna Środa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8911189153

7.3.4) Miejscowość: Skrzynki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54447,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66373,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78125,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66373,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe IGA Anna Środa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8911189153

7.3.4) Miejscowość: Skrzynki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66373,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.