Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00537453/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
- 2024/BZP 00549588/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia sportowego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji „Bystrzyca” w Lublinie Sp. z o.o.,wg zadań 1-7:
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060972765
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Filaretów 44
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-609
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 466 51 00
1.5.8.) Numer faksu: 81 466 51 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osrodek@mosir.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_lublin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia sportowego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji „Bystrzyca” w Lublinie Sp. z o.o.,wg zadań 1-7:2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-888668c9-f2cd-444b-a951-9d568000a955
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00632825
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053391/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup wyposażenia sportowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00537453
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.260.1.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 215285,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 1 –Dostawa wyposażenia sportowegoZamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment stanowiący przedmiot zamówienia był:
a) fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i uszkodzeń, bezpieczny, kompletny;
b) spełniał wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia;
c) posiadał aktualne certyfikaty dopuszczenia do stosowania na terenie Polski, świadectwa zgodności z polskimi normami, certyfikaty lub aprobaty techniczne oraz inne aktualne atesty wymagane przepisami szczególnymi. Szczegółowy opis zawarto w Kosztorysie ofertowym stanowiących odpowiednio Zał. Nr Zał. Nr 2A do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 37649,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 2–Dostawa wyposażenia siłowniZamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment stanowiący przedmiot zamówienia był:
a) fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i uszkodzeń, bezpieczny, kompletny;
b) spełniał wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia;
c) posiadał aktualne certyfikaty dopuszczenia do stosowania na terenie Polski, świadectwa zgodności z polskimi normami, certyfikaty lub aprobaty techniczne oraz inne aktualne atesty wymagane przepisami szczególnymi. Szczegółowy opis zawarto w Kosztorysie ofertowym stanowiących odpowiednio Zał. Nr Zał. Nr 2B do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 1113,92 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 3 - Dostawa łyżewZamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment stanowiący przedmiot zamówienia był:
a) fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i uszkodzeń, bezpieczny, kompletny;
b) spełniał wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia;
c) posiadał aktualne certyfikaty dopuszczenia do stosowania na terenie Polski, świadectwa zgodności z polskimi normami, certyfikaty lub aprobaty techniczne oraz inne aktualne atesty wymagane przepisami szczególnymi. Szczegółowy opis zawarto w Kosztorysie ofertowym stanowiących odpowiednio Zał. Nr Zał. Nr 2C do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 29842,23 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 4–Dostawa leżakówZamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment stanowiący przedmiot zamówienia był:
a) fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i uszkodzeń, bezpieczny, kompletny;
b) spełniał wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia;
c) posiadał aktualne certyfikaty dopuszczenia do stosowania na terenie Polski, świadectwa zgodności z polskimi normami, certyfikaty lub aprobaty techniczne oraz inne aktualne atesty wymagane przepisami szczególnymi. Szczegółowy opis zawarto w Kosztorysie ofertowym stanowiących odpowiednio Zał. Nr Zał. Nr 2D do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 4879,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 5–Dostawa bramek do hokejaZamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment stanowiący przedmiot zamówienia był:
a) fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i uszkodzeń, bezpieczny, kompletny;
b) spełniał wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia;
c) posiadał aktualne certyfikaty dopuszczenia do stosowania na terenie Polski, świadectwa zgodności z polskimi normami, certyfikaty lub aprobaty techniczne oraz inne aktualne atesty wymagane przepisami szczególnymi. Szczegółowy opis zawarto w Kosztorysie ofertowym stanowiących odpowiednio Zał. Nr Zał. Nr 2E do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 17000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 6 - Dostawa ławek rezerwowych dla zawodnikówZamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment stanowiący przedmiot zamówienia był:
a) fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i uszkodzeń, bezpieczny, kompletny;
b) spełniał wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia;
c) posiadał aktualne certyfikaty dopuszczenia do stosowania na terenie Polski, świadectwa zgodności z polskimi normami, certyfikaty lub aprobaty techniczne oraz inne aktualne atesty wymagane przepisami szczególnymi. Szczegółowy opis zawarto w Kosztorysie ofertowym stanowiących odpowiednio Zał. Nr Zał. Nr 2F do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 7 - Dostawa ławek dla zawodników rezerwowych – siedziska na konstrukcjiZamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment stanowiący przedmiot zamówienia był:
a) fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i uszkodzeń, bezpieczny, kompletny;
b) spełniał wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia;
c) posiadał aktualne certyfikaty dopuszczenia do stosowania na terenie Polski, świadectwa zgodności z polskimi normami, certyfikaty lub aprobaty techniczne oraz inne aktualne atesty wymagane przepisami szczególnymi. Szczegółowy opis zawarto w Kosztorysie ofertowym stanowiących odpowiednio Zał. Nr Zał. Nr 2G do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 84800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2)ustawy Prawo zamówień publicznych z uwagi na fakt, iż w przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Odmowa podpisania umowy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1245,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1690,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1245,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36826,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62592,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36826,2 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piruet Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367618980
7.3.3) Ulica: ul. Lanciego 10b/12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-792
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36826,2 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3)ustawy Prawo zamówień publicznych z uwagi na fakt, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12103,2 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12103,2 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10701,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17097,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10701,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sport Grupa Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012747681
7.3.3) Ulica: ul. Dźwigowa 24
7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10701,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36285,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36285,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36285,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MTB-GROUP Bargiel Szymoniak Sp. K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361351145
7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza 40
7.3.4) Miejscowość: Myślenice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36285,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3)ustawy Prawo zamówień publicznych z uwagi na fakt, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106579,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106579,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Modernizacja systemów zabezpieczeń w obiektach podległych KWP w Lublinie
- Usługa gospodarowania odpadami komunalnymi segregowanymi i niesegregowanymi (zmieszanymi) z obiektów niemieszkalnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na terenie Lublina
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla remontu budynku Sądu Okręgowego w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 47
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek i oprogramowania na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka w Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych(..)
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji "Forum Opiekunów Kół Naukowych - Współpraca, rozwój, inspiracja" realizowanej przez Politechnikę Lubelską.
- Dostawa oprogramowania do analiz statystycznych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży sportowej i sprzętu sportowego wraz z wykonaniem nadruków w technologii trwałej, w tym sublimacji, na potrzeby Miejskiego Klubu Sportowego AVIA Świdnik Spółka z o.o. (II)
- Odbudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Komisji Edukacji Narodowej w Bardzie z Filią w Przyłęku, przy ul. Polnej 1 wraz z infrastrukturą towarzyszącą - dostawa i montaż wyposażenia.
- Modernizacja kompleksu sportowego ORLIK wraz z budową bieżni
- Modernizacja kompleksu sportowego w Gminie Rossosz
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Wikielcu
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.