eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuławyTermomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Borowa



Ogłoszenie z dnia 2024-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Borowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PUŁAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019922

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dęblińska 4

1.5.2.) Miejscowość: Puławy

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 887-41-21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pulawy.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugpulawy.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4690ce32-9291-46a9-afad-7f2630fbd52d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Borowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4690ce32-9291-46a9-afad-7f2630fbd52d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00632944

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026896/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Borowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększenia Odporności Komponent B „Zielona energia i zmniejszenie energochłonności”, Inwestycje B.1.1.4 „Wzmocnienie efektywności energetycznej obiektów lokalnej aktywności społecznej”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514332

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IF.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia m.in. obejmuje:
a) docieplenie ścian zewnętrznych budynku, stropu i dachu (wraz z wymianą konstrukcji dachu);
b) częściową wymianę stolarki okiennej i drzwiowej;
c) przebudowa pomieszczeń, roboty wykończeniowe;
d) montaż instalacji PV o mocy 3,24 kW;
e) demontaż istniejących i montaż energooszczędnych opraw oświetleniowych LED;
f) modernizację instalacji c.o. i c.w.u., roboty demontażowe i budowlane związane z modernizacją istniejącej kotłowni gazowej (demontaż starego kotła gazowego i montaż nowego kotła gazowego kondensacyjnego);
g) montaż systemu monitorowania i zarządzania wykorzystaniem energii: regulator pogodowy z możliwością osłabień dobowych i tygodniowych, opomiarowanie umożliwiające odczyty zużycia ciepła przez instalację c.o. (ciepłomierze) oraz system nadzoru pracy instalacji PV;
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także m.in.:
a) organizację i zagospodarowanie placu budowy,
b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy,
c) oznakowanie obiektów znakami bezpieczeństwa p.poż. i wyposażenie ich w podręczny sprzęt gaśniczy zgodnie z właściwymi normami,
d) przeprowadzenie szkolenia wyznaczonych przez Zamawiającego osób z obsługi zainstalowanych urządzeń,
e) w okresie gwarancji i rękojmi - dokonywania bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych zamontowanych urządzeń (terminy przeglądów wynikające z wytycznych producenta),
f) wykonanie dokumentacji zgłoszenia przyłączenia mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej regionalnego OSD oraz uzyskanie potwierdzenia przyłączenia przez operatora sieci zgłoszenia przyłączenia mikroinstalacji,
g) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia,
h) Wykonawca zobowiązany jest wywozić śmieci i odpady materiałowe we własnym zakresie na składowisko. Koszty związane z opłatami za wysypisko ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania wszystkich obowiązków wytwórcy i posiadacza odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. (Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 z późn. zm.) i ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji niniejszego zamówienia oraz pokrywania kosztów utylizacji odpadów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
i) po zakończeniu robót - uporządkowanie i przywrócenie terenu do stanu sprzed rozpoczęcia robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ, na który składają się na nie następujące dokumenty:
1) Dokumentacja projektowa, w tym: projekt budowlany (branża architektoniczno-budowlana, sanitarna, elektryczna), projekt wykonawczy (branża architektoniczno-budowlana, sanitarna, elektryczna)
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB)
3) Audyt energetyczny;
4) Przedmiary robót.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, STWiORB oraz audycie energetycznym. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarach lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarach nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, STWiORB lub audycie energetycznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45312310-3 - Ochrona odgromowa

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 864985,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 923037,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 864985,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URB Dariusz Siudaj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7161609394

7.3.4) Miejscowość: Kotliny

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 864985,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.