Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00572995/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025 przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931963210
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 52C
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdp-olesnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zdp-olesnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10078351.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pełnienie funkcji zarządcy dróg powiatowych w rozumieniu przepisów ustawy o drogach
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025 przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d076a2d0-3079-40e6-b61a-48347842e0af
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00633146
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572995
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP-DZP.272.1.18.2024.MM-B
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025 zwane dalej „ZUD” przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy”.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie ZUD dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy na terenie powiatu oleśnickiego.
3. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo do podstawiania sprzętu wraz z jego obsługą na telefoniczne wezwanie, potwierdzone w formie pisemnej na karcie pracy, na wskazaną godzinę, nie później jednak niż w ciągu 60 minut od wezwania.
TEREN DZIAŁANIA OBWODU DROGOWEGO W OLEŚNICY
ZADANIE NR 1
Do 200 godz praca
Samochód ciężarowy z minimum 2 osiami napędowymi do piaskarki ŚNIEŻKA oraz pługa PO-97.
Ładowność powyżej 15 ton lub pojazd specjalny do zimowego utrzymania dróg jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 236520 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025 zwane dalej „ZUD” przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy”.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie ZUD dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy na terenie powiatu oleśnickiego.
3. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo do podstawiania sprzętu wraz z jego obsługą na telefoniczne wezwanie, potwierdzone w formie pisemnej na karcie pracy, na wskazaną godzinę, nie później jednak niż w ciągu 60 minut od wezwania.
TEREN DZIAŁANIA OBWODU DROGOWEGO W OLEŚNICY
ZADANIE NR 2
Do 200 godz praca
Samochód ciężarowy z minimum 2 osiami napędowymi wraz z piaskarką o pojemności powyżej 5 m3 i pługiem o szerokości odśnieżania 2,7-3,2 m, który jest w dyspozycji Wykonawcy wraz z pracą kierowcy.
Szczegółowym opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 236520,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025 zwane dalej „ZUD” przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy”.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie ZUD dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy na terenie powiatu oleśnickiego.
3. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo do podstawiania sprzętu wraz z jego obsługą na telefoniczne wezwanie, potwierdzone w formie pisemnej na karcie pracy, na wskazaną godzinę, nie później jednak niż w ciągu 60 minut od wezwania.
TEREN DZIAŁANIA OBWODU DROGOWEGO W OLEŚNICY
ZADANIE NR 3
Do 200 godz praca
Do 100 godz dyżur
Ładowarka czołowa lub koparko ładowarka o pojemności łyżki min. 0,8 m3, która jest w dyspozycji Wykonawcy wraz z pracą operatora. Wykorzystywana do załadunku materiałów, wykonywania mieszanki na bazie obwodu drogowego oraz w razie konieczności do odśnieżania dróg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 81795,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025 zwane dalej „ZUD” przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy”.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie ZUD dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy na terenie powiatu oleśnickiego.
3. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo do podstawiania sprzętu wraz z jego obsługą na telefoniczne wezwanie, potwierdzone w formie pisemnej na karcie pracy, na wskazaną godzinę, nie później jednak niż w ciągu 60 minut od wezwania.
TEREN DZIAŁANIA OBWODU DROGOWEGO W OLEŚNICY I W SYCOWIE
ZADANIE NR 4
Do 50 godz praca
Ładowarka czołowa, pojemność łyżki min. 3,0 m3, która jest w dyspozycji Wykonawcy wraz z pracą operatora.
Wykorzystywana do wykonywania mieszanki piasku i soli do ZUD oraz odśnieżania dróg.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 29889,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025 zwane dalej „ZUD” przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy”.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie ZUD dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy na terenie powiatu oleśnickiego.
3. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo do podstawiania sprzętu wraz z jego obsługą na telefoniczne wezwanie, potwierdzone w formie pisemnej na karcie pracy, na wskazaną godzinę, nie później jednak niż w ciągu 60 minut od wezwania.
TEREN DZIAŁANIA OBWODU DROGOWEGO W SYCOWIE
ZADANIE NR 5
Do 200 godz praca
Samochód ciężarowy z minimum 2 osiami napędowymi z piaskarką o pojemności minimum 5,0 m3 który jest w dyspozycji Wykonawcy do pługa PO97SL stanowiącego własność Zamawiającego wraz z pracą kierowcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. III SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 236520 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025 zwane dalej „ZUD” przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy”.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie ZUD dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy na terenie powiatu oleśnickiego.
3. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo do podstawiania sprzętu wraz z jego obsługą na telefoniczne wezwanie, potwierdzone w formie pisemnej na karcie pracy, na wskazaną godzinę, nie później jednak niż w ciągu 60 minut od wezwania.
TEREN DZIAŁANIA OBWODU DROGOWEGO W SYCOWIE
ZADANIE NR 6
Do 200 godz praca
Do 100 godz dyżur
Ładowarka czołowa lub koparko ładowarka o pojemności łyżki min. 0,8 m3, która jest w dyspozycji Wykonawcy wraz z pracą operatora. Wykorzystywana do załadunku materiałów, wykonywania mieszanki na bazie obwodu drogowego oraz w razie konieczności do odśnieżania dróg.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. III SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 81795 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 7 Miasto MiędzybórzOdśnieżanie mechaniczne chodników, wspomagane ręcznym, likwidacja śliskości na chodnikach poprzez użycie mieszanki piasku i soli o stężeniu 10%, wg poniższego wykazu ulic.
Czas na wykonanie prac do 5 godzin od momentu uzyskania akceptacji Zamawiającego lub zlecenia przez Zamawiającego rozpoczęcia prac przez Wykonawcę.
Czas reakcji do jednej godziny od otrzymania zlecenia lub akceptacji Zamawiającego.
Wykaz ulic: Miasto Międzybórz:
Droga powiatowa nr 1495D (ul. Sycowska),
Droga powiatowa nr 1492 D (ul. Polna),
Droga powiatowa nr 1488 D (ul. Rynek, ul. Kolejowa),
Droga powiatowa nr 1508 D (ul. Graniczna). Maksymalna ilość usług:
wyjazdy w ilości do 60 (20 odśnieżanie i posypywanie
20 samo posypywanie
20 samo odśnieżanie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 32400 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Usługi Transportowe GÓRTRANS s.c. Górniak Piotr, Górniak Paweł
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Pweł Górniak, Piotr Górniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9111989378
7.3.3) Ulica: ul. Oleśnicka 40
7.3.4) Miejscowość: Dobroszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 56-410
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWE GÓRTRANS S.C. GÓRNIAK PIOTR, GÓRNIAK PAWEŁ
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWE GÓRTRANS S.C. GÓRNIAK PIOTR, GÓRNIAK PAWEŁ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211734,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZUH SOBINSTAL Sylwia Sobieraj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 619-116-71-73
7.3.3) Ulica: Ślizów 68b
7.3.4) Miejscowość: Syców
7.3.5) Kod pocztowy: 56-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY "SOBINSTAL" SYLWIA SOBIERAJ
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY "SOBINSTAL" SYLWIA SOBIERAJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 263520 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95940 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95940 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95940 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Usługi Transportowe GÓRTRANS s.c. Górniak Piotr, Górniak Paweł
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Piotr Górniak, Paweł Górniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9111989378
7.3.3) Ulica: ul. Oleśnicka 40
7.3.4) Miejscowość: Dobroszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 56-410
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWE GÓRTRANS S.C. GÓRNIAK PIOTR, GÓRNIAK PAWEŁ
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWE GÓRTRANS S.C. GÓRNIAK PIOTR, GÓRNIAK PAWEŁ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94771,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26814 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26814 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26814 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Usługi Transportowe GÓRTRANS s.c. Górniak Piotr, Górniak Paweł
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Piotr Górniak, Paweł Górniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9111989378
7.3.3) Ulica: ul. Oleśnicka 40
7.3.4) Miejscowość: Dobroszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 56-410
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWE GÓRTRANS S.C. GÓRNIAK PIOTR, GÓRNIAK PAWEŁ
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWE GÓRTRANS S.C. GÓRNIAK PIOTR, GÓRNIAK PAWEŁ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26580,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182304,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182304,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano - Montażowy Krzysztof Lentka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 619-000-58-82
7.3.3) Ulica: Ul. Broniewskiego 30
7.3.4) Miejscowość: Syców
7.3.5) Kod pocztowy: 56-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180954 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93111 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93111 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93111 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZUH SOBINSTAL Sylwia Sobieraj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 619-116-71-73
7.3.3) Ulica: Ślizów 68b
7.3.4) Miejscowość: Syców
7.3.5) Kod pocztowy: 56-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY "SOBINSTAL" SYLWIA SOBIERAJ
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY "SOBINSTAL" SYLWIA SOBIERAJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91881 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49580,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49580,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWO TOWAROWE ARKADIUSZ FUSS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 619 109 76 79
7.3.3) Ulica: KRASZÓW 7
7.3.4) Miejscowość: MIĘDZYBÓRZ
7.3.5) Kod pocztowy: 56-513
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Fuss Arkadiusz Usługi Transportowo Towarowe
jakie przetargi wygrała firma
Fuss Arkadiusz Usługi Transportowo Towarowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48680,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Utrzymanie czystości oraz porządku na terenie parków i zieleńców w Oleśnicy w lutym 2025 r.
- DOSTAWA MASY MINERALNO - ASFALTOWEJ STOSOWANEJ NA GORĄCO DLA ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY - OBWÓD DROGOWY OLEŚNICA I SYCÓW
- Wymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynkach Nadleśnictwa Oleśnica Śląska
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości oraz porządku na terenie parków i zieleńców w Oleśnicy w lutym 2025 r.
- ZIMOWE UTRZYMANIE CHODNIKÓW PRZY DROGACH POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY DĘBICA W ROKU 2025
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń i otoczenia budynków Sądu Rejonowego w Nowym Targu
- Usługi kompleksowego utrzymania czystości w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny Zielona Góra
- Świadczenie usługi sprzątania wewnętrznego i zewnętrznego w obiektach Archiwum Państwowego w Gdańsku
- Zimowe utrzymanie pasów drog. w ciągach dróg woj. admin. przez ZDW w Łodzi -Zimowe utrzymanie jezdni w ciągach dróg woj. admin. przez RDW w Bełchatowie - OD w Przedborzu w sezonie wiosennym 2025 r.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.