Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00522880/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remonty dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Radoszyce w roku 2024”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO RADOSZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290020087
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 29
1.5.2.) Miejscowość: Radoszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-230
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 373 15 95
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radoszyce@radom.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://radoszyce.radom.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_radoszyce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remonty dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Radoszyce w roku 2024”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1ea32c6-ec7c-4eff-a5b6-54543f49c680
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00633185
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00488758/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remonty dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Radoszyce w roku 2024.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522880
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.270.1.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 609789,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 01 – Remont dróg leśnych terenie leśnictw: Lipa (droga leśna o nr inw. 220/667); Zalesie (droga leśna o nr inw. 220/674).Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remonty dróg leśnych (odcinki dróg wskazane w dokumentacji, o której mowa poniżej) o nawierzchni tłuczniowej na terenie Leśnictw: Lipa (droga leśna o nr inw. 220/667); Zalesie (droga leśna o nr inw. 220/674). Remontom podlegają odcinki dróg wskazane w dokumentacji, o której mowa poniżej.
Szczegółowy zakres prac (w szczególności lokalizacja dróg, jej parametry oraz zakres czynności budowlanych do wykonania) określa dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik nr 7.1 (Pakiet 01) OPZ do niniejszej specyfikacji, sporządzona przez firmę JR-Justyna Rybak z siedzibą w msc. Wielka Wieś 8a, 27 – 215 Wąchock.
Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia realizowane będą w oparciu o zgłoszenie robót budowlanych.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie lub źródło - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie lub źródło określają minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art 101 ust. 1-3 PZP należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 PZP dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SWZ. Zamawiający informuje, że zaoferowany produkt nie może mieć parametrów gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, europejska ocena techniczna, aprobata, specyfikacja techniczna lub inny system referencji technicznych, należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania „lub równoważne”. Wykonawca zadania udzieli minimum 2 lat gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty budowlane. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych elementów (części) dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia Podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem Podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców, jeżeli są już znani. Wskazanie takie należy umieścić na Formularzu Ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić Podwykonawcę wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. Zamawiający określił wymagania dotyczące umów o podwykonawstwo w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ. UWAGA. W zakresie, w jakim Wykonawca, na podstawie kryteriów oceny ofert zawartych w SWZ, zobowiązał się do samodzielnego wykonywania kluczowych elementów (części) zamówienia, określonych przez Zamawiającego w SWZ, Wykonawca gwarantuje, że samodzielnie wykona te elementy Przedmiotu Umowy, tj. bez udziału Podwykonawców („Samodzielna realizacja kluczowych elementów zamówienia”).
Wykonawca obowiązany jest zapewnić w wykonywaniu prac udział osób o odpowiednich kwalifikacjach i w odpowiedniej liczbie. Zgodnie z dyspozycją art. 95 PZP Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia na stanowiskach robotniczych i pokrewnych, wykonujące bezpośrednie czynności budowlane były zatrudnione na podstawie umowy o pracę, z uwagi na fakt, iż wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 z późn. zm.) – Obowiązek Zatrudnienia. Zamawiający wymaga, aby w/w zatrudnienie przy realizacji zamówienia, trwało w całym okresie wykonania zamówienia.
Szczegółowe warunki realizacji wymagań określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 95 ustawy PZP, w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte są w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ. Obowiązek realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę dotyczy również realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy Podwykonawców.
Przedmiotowe zadanie zostanie zrealizowane z materiałów własnych Wykonawcy. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie i dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r. poz. 1213) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budownictwie takie jak: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 288125,69 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 02 – Remont dróg leśnych terenie leśnictw: Krzyżówki (droga leśna o nr inw. 220/633); Ruda Pilczycka (droga leśna o nr inw. 220/666); Szkucin (droga leśna o nr inw. 220/635).Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remonty dróg leśnych (odcinki dróg wskazane w dokumentacji, o której mowa poniżej) o nawierzchni tłuczniowej na terenie Leśnictw: Krzyżówki (droga leśna o nr inw. 220/633); Ruda Pilczycka (droga leśna o nr inw. 220/666); Szkucin (droga leśna o nr inw. 220/635).
Remontom podlegają odcinki dróg wskazane w dokumentacji, o której mowa poniżej.
Szczegółowy zakres prac (w szczególności lokalizacja dróg, jej parametry oraz zakres czynności budowlanych do wykonania) określa dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik 7.2 (Pakiet 02) (OPZ) do niniejszej specyfikacji, sporządzona przez firmę JR-Justyna Rybak z siedzibą w msc. Wielka Wieś 8a, 27 – 215 Wąchock.
Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia realizowane będą w oparciu o zgłoszenie robót budowlanych.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie lub źródło - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie lub źródło określają minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art 101 ust. 1-3 PZP należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 PZP dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SWZ. Zamawiający informuje, że zaoferowany produkt nie może mieć parametrów gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, europejska ocena techniczna, aprobata, specyfikacja techniczna lub inny system referencji technicznych, należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania „lub równoważne”.
Wykonawca zadania udzieli minimum 2 lat gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty budowlane.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych elementów (części) dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia Podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem Podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców, jeżeli są już znani. Wskazanie takie należy umieścić na Formularzu Ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić Podwykonawcę wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. Zamawiający określił wymagania dotyczące umów o podwykonawstwo w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
UWAGA. W zakresie, w jakim Wykonawca, na podstawie kryteriów oceny ofert zawartych w SWZ, zobowiązał się do samodzielnego wykonywania kluczowych elementów (części) zamówienia, określonych przez Zamawiającego w SWZ, Wykonawca gwarantuje, że samodzielnie wykona te elementy Przedmiotu Umowy, tj. bez udziału Podwykonawców („Samodzielna realizacja kluczowych elementów zamówienia”).
Wykonawca obowiązany jest zapewnić w wykonywaniu prac udział osób o odpowiednich kwalifikacjach i w odpowiedniej liczbie. Zgodnie z dyspozycją art. 95 PZP Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia na stanowiskach robotniczych i pokrewnych, wykonujące bezpośrednie czynności budowlane były zatrudnione na podstawie umowy o pracę, z uwagi na fakt, iż wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 z późn. zm.) – Obowiązek Zatrudnienia.
Zamawiający wymaga, aby w/w zatrudnienie przy realizacji zamówienia, trwało w całym okresie wykonania zamówienia.
Szczegółowe warunki realizacji wymagań określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 95 ustawy PZP, w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte są w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
Obowiązek realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę dotyczy również realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy Podwykonawców.
Przedmiotowe zadanie zostanie zrealizowane z materiałów własnych Wykonawcy.
Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie i dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r. poz. 1213) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy.
Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budownictwie takie jak: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 321664,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180181,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234803,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180181,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRZYSZTOF ŁAKOMIEC PHUP "DELTABUD"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6630004451
7.3.4) Miejscowość: Ostojów 39A
7.3.5) Kod pocztowy: 26-130
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF ŁAKOMIEC
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF ŁAKOMIEC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180181,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215400,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259706,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215400,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): STW INVESTMENT KATARZYNA STAWECKA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNO BUDOWLANE "LWK" WOJCIECH STAWECKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661534091
7.3.4) Miejscowość: Jawór 44A
7.3.5) Kod pocztowy: 28-305
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STW INVESTMENT KATARZYNA STAWECKA
jakie przetargi wygrała firma
STW INVESTMENT KATARZYNA STAWECKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215400,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) dla Pakietu 01 - 35 dni od podpisania Umowy;
2) dla Pakietu 02 - 35 dni od podpisania Umowy.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
Zamówienia, o których mowa powyżej będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
Zamówienia, o których mowa będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na skutek warunków przyrodniczych bądź atmosferycznych lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych, jak również w sytuacji braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych Wykonawców robót budowlanych w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac.
Miejscem realizacji zamówień, o których mowa będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Radoszyce.
Zakres rzeczowy robót o których mowa nie przekroczy wartości 50 % wartości zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI RADOSZYCE
więcej: przetargi RADOSZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu do sali doświadczania świata obejmująca jego instalację i rozmieszczenie w ramach projektu pn.: "Akademia Przedszkolaka w ZPE-T w Bobrowie".
- Termomodernizacja części mieszkalnej budynku szkoły w Sadurkach
- Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Gminnym Klubie Malucha pod adresem: Tyble 50A, 98 - 420 Sokolniki
- Remont drogi wojewódzkiej nr 615 od km 23+472 (23+385) do km 23+972 (23+885); od km 25+159 (25+078) do km 25+883 (25+800)- nr postępowania 291/24
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Olszewnicy Starej
- Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 26 w Wałbrzychu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.