eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWymiana wodomierzy w lokalach objętych zarządem ZZK.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wymiana wodomierzy w lokalach objętych zarządem ZZK.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932671448

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. św. Elżbiety 3

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-111

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zzk.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zzk.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zzk-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana wodomierzy w lokalach objętych zarządem ZZK.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf396776-d427-46df-b12e-dd9532d8cdb7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00633195

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056774/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.29 Wymiana wodomierzy w lokalach gminnych, w celu przygotowania do odczytu radiowego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00566654

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZK-NZ/241/3408/112/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) zakup, dostawę i wymianę 1 831 szt. wodomierzy wraz z założeniem plomby, w tym: wodomierzy wody zimnej - 952 szt., wodomierzy wody ciepłej – 879 szt.,
2) wykonanie maksymalnie 3 662 odczytów rozliczeniowych z zamontowanych wodomierzy, wg stanu na dzień: 30 czerwca i 31 grudnia 2025 r.
Ilość odczytów, jaką wykona Wykonawca będzie wynikać z terminu wymiany wodomierza na nowy, ultradźwiękowy:
a) 2 odczyty – dla wodomierzy zamontowanych przed 30 czerwca 2025r., tj. stan na 30 czerwca i 31 grudnia 2025 r.
b) 1 odczyt – dla wodomierzy zamontowanych po 30 czerwca 2025r., tj. stan na 31 grudnia 2025 r.
2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
1) demontaż starego wodomierza,
2) montaż nowego wodomierza ultradźwiękowego, posiadającego moduły komunikacyjne realizujące transmisję radiową w standardzie WM-BUS oraz LoRaWAN – przystosowanie instalacji do poprawnego działania wodomierzy (ewentualna wymiana zaworów kulowych, śrubunków lub króćców),
3) uporządkowanie miejsca po wykonaniu prac,
4) wykonanie odczytów kontrolnych,
5) wykonanie odczytów rozliczeniowych na potrzeby rozliczenia zużycia wody w lokalach,
6) udostępnienie Zamawiającemu na czas trwania umowy, aplikacji dającej dostęp do odczytów z urządzeń,
7) zapewnienie dostępu do danych archiwalnych poprzez aplikację
z możliwością generowania raportów do pliku csv/xls z dowolnego okresu czasu i grupy urządzeń będących przedmiotem umowy,
8) przeprowadzenie przyuczenia (przeszkolenia) z obsługi aplikacji.
3. Zamówienie będzie realizowane w lokalach gminnych, przede wszystkim w rejonach: A, B, F, H, I, Ł, S.

4.5.3.) Główny kod CPV: 51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38421100-3 - Wodomierze

71355000-1 - Usługi pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 693185,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 768861,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 693185,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aqua Partner sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943186790

7.3.3) Ulica: Tolkmicka 6/2

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-116

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 693185,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.