Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00646011/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie obsługi prawnej Urzędu Miasta i Gminy Dolsk w latach 2025 – 2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dolsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258164
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wyzwolenia 4
1.5.2.) Miejscowość: Dolsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-140
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 612825001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: justyna.kazmierczak@umig.dolsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolsk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie obsługi prawnej Urzędu Miasta i Gminy Dolsk w latach 2025 – 2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8562f032-451b-4bd6-af93-e87fef7b09c6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00633584
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00571988/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług w zakresie obsługi prawnej Urzędu Miasta i Gminy Dolsk w latach 2025 – 2026
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminadolsk.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminadolsk.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://gminadolsk.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dolsk, reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy z siedzibą w Urzędzie Miasta i Gminy w Dolsku, Plac Wyzwolenia 4, 63-140 Dolsk, tel. 61 28 25 001, e-mail: umig@dolsk.pl
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IOD), z którym można kontaktować się pod adresem e-mail: inspektor@rodo-krp.pl lub listownie na adres siedziby administratora, wskazany powyżej.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego RG.271.15.2024 prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku Oferent może zostać zobowiązany do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.15.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obsługa prawna Części I polegać będzie w szczególności na:
a)udzielaniu porad prawnych w zakresie szeroko rozumianej działalności Urzędu Miasta i Gminy, Rady Miasta i Gminy;
b)sporządzaniu pozwów, wszelkich pism procesowych, apelacji, zażaleń, kasacji w postępowaniach sądowych oraz pism, wniosków, odwołań od decyzji i skarg do sądu administracyjnego w postępowaniach administracyjnych;
c)sporządzaniu pozwów, wszelkich pism procesowych, apelacji, zażaleń, kasacji w postępowaniach sądowych oraz pism, wniosków, odwołań od decyzji i skarg do sądu administracyjnego w postępowaniach administracyjnych;
d)reprezentowaniu Gminy – na podstawie udzielonych pełnomocnictw – przed prokuraturą, sądami powszechnymi, administracyjnymi, Samorządowymi Kolegiami Odwoławczymi oraz innymi organami administracji państwowej i samorządowej;
e)wydawaniu pisemnych opinii prawnych;
f)opiniowaniu, uzgadnianiu pod względem formalno-prawnym (parafowaniu) oraz współudziale w opracowywaniu:
i.umów, aneksów, porozumień, ugód zawieranych przez Gminę lub na jej rzecz;
ii.polis ubezpieczeniowych, gwarancji bankowych i innych dokumentów zabezpieczających roszczenia;
iii.projektów decyzji i innych rozstrzygnięć administracyjnych z wyłączeniem podatkowych;
iv.uchwał, zarządzeń oraz wewnętrznych regulaminów;
v.projektów pism i innych dokumentów wymagających – w ocenie właściwej komórki merytorycznej – konsultacji prawnej;
vi.ustnym lub pisemnym interpretowaniu i wykładni umów, obowiązujących przepisów prawnych oraz przepisów wewnątrzzakładowych w sprawach zgłaszanych przez komórki merytoryczne,
vii.doraźnej obecności (także poza godzinami urzędowania) w przypadku konieczności rozwiązania zagadnień prawnych w których niezbędne jest zachowanie określonych terminów;
viii.obsłudze Rady Miasta i Gminy, w tym między innymi opiniowanie oraz przygotowanie projektów pism i dokumentów Rady, udzielanie porad i opinii prawnych na pisemny wniosek radnych i komisji Rady.
2.Wykonawca w ramach realizacji obsługi prawnej zobowiązany jest do:
a)pełnienia w każdym miesiącu 5 stałych dyżurów w Urzędzie Miasta i Gminy Dolsk po 7 godz. 1 dyżur - wg harmonogramu ustalonego z Zamawiającym;
b)w sposób zdalny (konsultacje telefoniczne i mailowe) w wymiarze nie więcej niż 4 godzin tygodniowo.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w Formularzu ofertowym udostępnionym przez Zamawiającego na stronie prowadzonego postępowania https://gminadolsk.ezmawiajacy.pl. Wzór formularza ofertowego udostępnionego na RG.271.15.2024 22 stronie internetowej stanowi załącznik nr 1 do SWZ. 2. Zamawiający wymaga określenia w ofercie wynagrodzenia w formie ryczałtu miesięcznego w złotych polskich z dokładnością do pełnych groszy. 3. Cenę całkowitą oferty należy obliczyć zgodnie z zasadami wskazanymi w załączniku 1 do SWZ Formularz ofertowy. Cenę oferty należy podać jako cenę ryczałtową brutto, tj. z uwzględnieniem podatku VAT.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe adwokata/radcy prawnego (D1)
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie adwokata/radcy prawnego w świadczeniu obsługi prawnej jednostki samorządu terytorialnego (D2)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - obejmuje świadczenie usług w Urzędzie Miasta i Gminy Dolsk w zakresie obsługi prawnej zamówień publicznych oraz zadań Referatu Finansowego;
1)Obsługa prawna Części II polegać będzie w szczególności na:
a)udzielaniu porad prawnych w zakresie działalności Referatu Finansowego Urzędu Miasta i Gminy oraz spraw z zakresu zamówień publicznych;
b)udziale w pracach związanych lub wynikających z postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
c)weryfikacji i analizie dokumentów, o których mowa w ustawie Prawo zamówień publicznych;
d)w razie potrzeby udziale w pracach komisji przetargowej w wybranych postępowaniach o zamówienie publiczne;
e)opiniowaniu dokumentów składanych przez wykonawców w postępowaniach o zamówienie publiczne;
f)przygotowywaniu – przy udziale właściwej komórki merytorycznej – odpowiedzi na odwołania w postępowaniach prowadzonych przed Krajową Izbą Odwoławczą (KIO);
g)sporządzaniu skarg do sądu powszechnego na wyroki KIO;
h)reprezentowaniu Zamawiającego – na podstawie udzielonych pełnomocnictw –sądami administracyjnymi, Samorządowymi Kolegiami Odwoławczymi, Krajową Izbą Odwoławczą oraz innymi organami administracji państwowej i samorządowej;
i)doradztwie w zakresie prawa podatkowego i finansów publicznych;
j)doradztwie i nadzorze, a w przypadkach wskazanych przez Zamawiającego, prowadzenie egzekucji należności stanowiących podatkowe i publiczno – prawne dochody gminy;
k)wydawaniu pisemnych opinii prawnych.
2)Wykonawca w ramach realizacji obsługi prawnej zobowiązany jest do:
a)pełnienia w każdym miesiącu 3 stałych dyżurów w Urzędzie Miasta i Gminy Dolsk po 5 godz. 1 dyżur - wg harmonogramu ustalonego z Zamawiającym;
b)w sposób zdalny (konsultacje telefoniczne i mailowe) w wymiarze nie więcej niż 5 godzin tygodniowo.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w Formularzu ofertowym udostępnionym przez Zamawiającego na stronie prowadzonego postępowania https://gminadolsk.ezmawiajacy.pl. Wzór formularza ofertowego udostępnionego na RG.271.15.2024 22 stronie internetowej stanowi załącznik nr 1 do SWZ. 2. Zamawiający wymaga określenia w ofercie wynagrodzenia w formie ryczałtu miesięcznego w złotych polskich z dokładnością do pełnych groszy. 3. Cenę całkowitą oferty należy obliczyć zgodnie z zasadami wskazanymi w załączniku 1 do SWZ Formularz ofertowy. Cenę oferty należy podać jako cenę ryczałtową brutto, tj. z uwzględnieniem podatku VAT.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe adwokata/radcy prawnego (D1)
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie adwokata/radcy prawnego w świadczeniu obsługi prawnej jednostki samorządu terytorialnego (D2)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca musi posiadać aktualny wpis na listę radców prawnych lub listę adwokatów, prowadzoną przez właściwą Okręgową Izbę Radców Prawnych lub Okręgową Radę Adwokacką wraz z aktualnym zaświadczeniem o obowiązkowym ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanego zawodu.
3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie niższą niż 500 000,00 zł.
4)zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a)posiada doświadczenie zawodowe tj. wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie lub wykonuje należycie bieżącą obsługę prawną co najmniej 3 podmiotów sektora finansów publicznych przez okres nie krótszy niż 24 miesiące,
b)w zakresie zdolności zawodowej dysponuje lub wykaże, że będzie dysponował zarówno na etapie udzielenia zamówienia, jak i w czasie jego realizacji osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego, zgodnie z ustawie z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych ( Dz. U. z 2024 poz. 499), ustawie z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (Dz. U. z 2024 r. poz. 1564) w ustawie z dnia 05 lipca 2002 roku o świadczeniu pomocy prawnej przez prawników zagranicznych w Rzeczpospolitej Polskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 823) w tym:
A.Dla Części I
a)dysponuje co najmniej 1 osobą, która posiada co najmniej trzyletnie (3) doświadczenie zawodowe w obsłudze prawnej jednostek sektora finansów publicznych;
b)dysponuje co najmniej 1 osobą, która prowadziła kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy przed składaniem ofert na rzecz co najmniej 1 jednostki samorządu terytorialnego (gminy, powiatu lub województwa samorządowego),
B.Dla Części II
a)dysponuje co najmniej 1 osobą, która posiada co najmniej trzyletnie (3) doświadczenie zawodowe w obsłudze prawnej jednostek sektora finansów publicznych w zakresie zamówień publicznych oraz finansów publicznych;
b)dysponuje co najmniej 1 osobą, która prowadziła lub prowadzi obsługę prawną w zakresie zamówień publicznych i finansów publicznych nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy przed składaniem ofert na rzecz co najmniej 1 jednostki samorządu terytorialnego (gminy, powiatu lub województwa samorządowego).
UWAGA
Wykonawca nie może wykazać jednej i tej samej osoby jako osoby z doświadczeniem z dla Części I i Części II.
3.Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4.Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 5.Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust. 4, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
6.Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1)oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ;
2)odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3)wykaz usług porównywalnych z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia spełniających wymagania określone w rozdz. VI pkt 2 ppkt 4 lit. a SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określają czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy te roboty zostały wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów
– inne dokumenty– oświadczenie wykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ;
4)wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających wymagania określone:
c)w rozdz. VI pkt 2 ppkt. 4 lit.b – A(a) i A(b) SWZ wraz z informacjami dotyczącymi ich doświadczenia zawodowego i kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z załącznikiem nr 5a do SWZ;
d)w rozdz. VI pkt 2 ppkt. 4 lit.b – B(a) i B(b) SWZ wraz z informacjami dotyczącymi ich doświadczenia zawodowego i kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z załącznikiem nr 5b do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 (nr 2a) do SWZ.
2.Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3.Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składają odrębnie:
1)wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SWZ,
2)podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy – załącznik nr 2a do SWZ.
4.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1)odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
2)pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 1,
3)zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale IX pkt 3 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego zasób Wykonawcy,
4)w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a)pełnomocnictwo, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
i.postępowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy;
ii.wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby;
iii.ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,
b)oświadczenie, o którym mowa w rozdziale X pkt. 3 SWZ (Zamawiający dopuszcza złożenia tego oświadczenia na formularzu ofertowym);
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, o którym mowa w ust. 1.Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminadolsk.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-12 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-10
INNE PRZETARGI DOLSK
więcej: przetargi DOLSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pomocy prawnej dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Obsługa prawna dla 32 jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiego Policji.
- Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. "Usługi wspierające pieczę zastępczą"
- Zakup kompleksowej obsługi prawnej działań podejmowanych przez Studio Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
- Świadczenie pomocy prawnej z zastosowaniem prawa angielskiego na rzecz NFOŚIGW
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.