Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00535984/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja Sali gimnastycznej na potrzeby pracowni opiekuna medycznego wraz z remontem przyległych pomieszczeń i doposażeniem pracowni przedmiotowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MEDYCZNO-SPOŁECZNE CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W JAŚLE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 181135461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Sroczyńskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: msckziu@mspjaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mspjaslo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2431c1ee-82de-4bf9-8535-02db117dc8f51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja Sali gimnastycznej na potrzeby pracowni opiekuna medycznego wraz z remontem przyległych pomieszczeń i doposażeniem pracowni przedmiotowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2431c1ee-82de-4bf9-8535-02db117dc8f5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00633685
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00435138/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Adaptacja sali gimnastycznej na potrzeby pracowni opiekuna medycznego wraz z remontem przyległych pomieszczeń i doposażeniem pracowni przedmiotowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program regionalny Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, priorytet FEPK.05 Przyjazna Przestrzeń Społeczna, działanie FEPK.05.01 Edukacja2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00535984
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SK-A.261.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Adaptacja Sali gimnastycznej na potrzeby pracowni opiekuna medycznego wraz z remontem przyległych pomieszczeń i doposażeniem pracowni przedmiotowych w Medyczno-Społecznym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaśle” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, priorytet FEPK.05 Przyjazna Przestrzeń Społeczna, działanie FEPK.05.01 Edukacja
2. Zakres prac będących przedmiotem zamówienia obejmuje: remont pomieszczeń: hol przed sekretariatem, sala nr 8, pokój obsługi, pracownia higienistki stomatologicznej z korytarzem
i łazienką, remont holu głównego szkoły oraz adaptacja sali gimnastycznej na pracownię opiekuna medycznego w Medyczno-Społecznym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
w Jaśle.
3. Szczegółowy zakres robót określa załączona dokumentacja techniczna wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) oraz przedmiary robót (wyłącznie poglądowo), stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ.
4. Równoważność:
a) Zamawiający, w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, norm, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, o których mowa w art. 101 ust. 4-5ustawy, wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w zakresie przyjętych rozwiązań technicznych, norm, użytych materiałów, wyrobów, norm pod warunkiem, że zaproponowane w ofercie są istotnie równoważne z określonymi w dokumentacji projektowej.
b) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty, normy czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca wraz z ofertą (nie podlega uzupełnieniu) przedłoży zestawienie materiałów równoważnych wraz z innymi niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie w/w wymagań, np. kart urządzeń, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, itp.
c) Za równoważne, pod względem funkcjonalnym, technicznym i użytkowym, w stosunku do wskazanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna takie, oferowane przez Wykonawcę produkty, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę
i wyposażenie, a także takie możliwości funkcjonalne i parametry techniczne co zawarte
w opisie przedmiotu zamówienia produkty o podanych parametrach referencyjnych.
d) Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiają się nazwy własne, normy, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych wyżej warunkach.
e) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, norm to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia
5. Wykonawcy są zobowiązani dokonać wnikliwej analizy otrzymanych projektów technicznych, specyfikacji technicznych, a zauważone rozbieżności, roboty, które ich zdaniem powinny być ujęte w ofercie, są błędnie przedstawione lub są zbędne, zgłosić pisemnie
w przewidzianym trybie Zamawiającemu.
6. Roboty należy wykonać zgodnie z technologią i zakresem określonym
w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zał. Nr 4 do SWZ);
7. Wszelkie zgłoszone uwagi, zastrzeżenia i nieścisłości zauważone w załączonej dokumentacji przetargowej jak również propozycje zastosowania równoważnych rozwiązań technicznych, materiałów, urządzeń i wyrobów zamawiający skonsultuje z właściwymi projektantami.
8. Okres gwarancji: Minimalny okres gwarancji 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji 72 miesięcy (kryterium oceny ofert)
UWAGA 1! Ze względu na charakter obiektu (obiekt czynny) wykonawca musi uzgodnić z zamawiającym kolejność wykonywania robót oraz zapewnić możliwość wykonywania pracy.
UWAGA 2!! Przed przystąpieniem do prac przy ścianach hallu głównego należy wykonać badania konserwatorskie pod kątem istnienia dekoracji malarskiej. Wyniki badania stanowić będą podstawę do decyzji dotyczącej kolorystyki ścian hallu głównego. Badania konserwatorskie może wykonywać osoba z wykształceniem i kwalifikacjami określonymi w art. 37a) ustawy o ochronie zabytków i opieki na zabytkami.
Uwagi 1 i 2 należy uwzględnić przy wycenie oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 620476,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 773324,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 620476,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno Handlowo-Usługowy „ZREMBUD 2” Firma Budowlana Sp. jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852280275
7.3.4) Miejscowość: Jasło
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 620476,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- ,,Budowa drogi pieszo - rowerowej w ciągu drogi powiatowej Nr 1896R Krosno - Kobylany - Toki w miejscowości Nienaszów".
- Dostawa rękawic medycznych
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz wykonanie pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych
- Dostawa systemu pobierania krwi
- Budowa chodnika w c. drogi powiatowej Nr 1851R Jasło(Sobniów) - Łaski - Nowy Glinik - Zarzecze w m. Nowy Glinik w ramach zadania inwestycyjnego pn."Budowa chodników przy drogach powiatowych"
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja pomieszczeń szkolnych" w ramach projektu pn.: "Mechanik przyszłości"
- KMP/KPP - bieżące remonty obiektów niezbędne do utrzymania należytego stanu technicznego lub wynikające z decyzji PIS
- Modernizacja sali gimnastycznej
- "Adaptacja pracowni/warsztatów ZSP/BR" w ramach projektu "Bialscy uczniowie kompetentni, wykwalifikowani, aktywni zawodowo"
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku przy ul. Czechowskiej 15 w Lublinie w ramach realizacji projektu FAMI IV
- Wzmocnienie efektywności energetycznej obiektu Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Ludwinie
więcej: Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.