Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi organizowania autokarowych wycieczek, imprez turystycznych i kulturalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitactyjny SP ZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890053731
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Mariański 7/8
1.5.2.) Miejscowość: Lądek-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-540
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@23wszur.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.23wszur.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi organizowania autokarowych wycieczek, imprez turystycznych i kulturalnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3337d52-5d14-435e-a280-bf25cd1ed603
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00633860
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050554/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Organizowanie autokarowych wycieczek i imprez kulturalnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a3337d52-5d14-435e-a280-bf25cd1ed6033.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: SWZ, rozdz. VIII: ) W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz wszelkich oświadczeń odbywa się przy użyciu Platformy o której mowa w Rozdziale II, pkt 5
niniejszej SWZ, https://ezamowienia.gov.pl . Korzystanie z platformy jest bezpłatne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: SWZ, rozdz. XI: 1) Ofertę oraz wszystkie załączniki, w tym oświadczenia z art. 125, ust. 1 ustawy Pzp. , składa się pod rygorem nieważności przy użyciu środków elektronicznych, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym : zaufanym lub osobistym .
2) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy której mowa w Rozdziale II, pkt 5 SWZ, pod adresem https://ezamowienia.gov.pl .
3) Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej.
4) Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z platformy https://ezamowienia.gov.pl . Ofertę należy złożyć w oryginale. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w formie skanu dokumentu pierwotnie wytworzonego i wypełnionego w postaci papierowej, pod warunkiem opatrzenia powstałego w ten sposób dokumentu elektronicznego podpisem elektronicznym . Powstały w ten sposób dokument elektroniczny Zamawiający traktował będzie jako ofertę złożoną w postaci elektronicznej niezależnie od tego, czy jej postać elektroniczna powstała wyłącznie przy użyciu programu komputerowego, czy też na skutek przekształcenia postaci papierowej do postaci elektronicznej, jeżeli tylko dokument ten ostanie opatrzony podpisem elektronicznym.
UWAGA: Każdy plik musi posiadać odpowiednią nazwę dokumentu ( np. formularz ofertowy, zał. nr 1; Oświadczenie, zał. nr 2, itd. )
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): SWZ, rozdz. XI, pkt 6: 2) Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Pzp wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Inspektor ochrony danych osobowych – korespondencję kierować na adres e-mail: iod@23wszur.pl .
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 10 / P podst. / 24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie kompleksowych usług w zakresie organizowania autokarowych wycieczek, imprez turystycznych i kulturalnych w zakresie określonym w załączniku nr 3 do SWZ.
Dla kuracjuszy/żołnierzy przebywających na turnusach leczniczo – profilaktycznych, 14 dniowych.
Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w/w załączniku oraz w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 4 do SWZ ).
Wymienione załączniki zamieszczono na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-05 do 2025-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień . Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca przedstawi obowiązujące zezwolenie na prowadzenie działalności turystycznej objętej niniejszą SWZ :Zaświadczenie o wpisie do Rejestru Organizatorów i Pośredników Turystycznych, (rozdz. 4, art. 24
ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z dnia 24.11.2017 r. tj. Dz. U z 2023 r. poz. 2211 z póz. zm. ). Ocena na podstawie wymaganych dokumentów.
Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi , do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej-
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada dokumenty potwierdzające, zabezpieczenie finansowe, o którym mowa w art. 7 ust 2 pkt 1-3 cyt. ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 2211 z póz. zm. . Ocena na podstawie wymaganych dokumentów.
4) zdolności technicznej lub zawodowej,
Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości:
4).1. W zakresie dostaw i usług - Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zamówienie odpowiadające co do wartości przedmiotowemu, wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane Ocena na podstawie oświadczenia wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SWZ.
4).2 zakresie kwalifikacji zawodowych - Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wskazane w wykazie osób, posiadają uprawnienia, w zakresie kompetencji zawodowych w międzynarodowym transporcie drogowym osób pojazdami samochodowymi ( certyfikat / licencja na wykonywanie międzynarodowego transportu drogowego zakresie przewozu osób, o której mowa w ustawie z dn. 06.09 2001 r. tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 1539 r. rozdział 2 z póz. zm. „Zasady podejmowania i wykonywania transportu drogowego” Ocena na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczenia wg wzoru określonego w załączniku nr 8 do SWZ .
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie, zał. nr 2; oświadczenie zał. nr 6
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie zał. nr 2; oświadczenie zał. nr 6; wpis do rejestru; zabezpieczenie finansowe; wykaz usług; oświadczenie o uprawnieniach; certyfikat dla kierowcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
9.500,00 zł, słownie: dziewięć tysięcy pięćset złotych.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
SWZ, rozdz. XI, pkt 4: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp. dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy / usługi wykonają poszczególni Wykonawcy ( wzór własny ).6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik numer 4, postanowienia zawarte we wzorze nie podlegają negocjacjom.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy zgodnie z art. 454 i 455 ustawy Pzp. i na warunkach określonych we wzorze umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-18 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć za pośrednictwem platformy ( patrz SWZ rozdział VIII i IX)
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-18 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-16
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
b/zINNE PRZETARGI LĄDEK-ZDRÓJ
- Usługi organizowania imprez kulturalnych gastronomicznych
- Usługi organizowania autokarowych wycieczek, imprez turystycznych i kulturalnych
- Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego.
więcej: przetargi LĄDEK-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego zorganizowania 26 wycieczek jednodniowych dla uczniów Technikum wraz z opiekunami
- Usługi rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych oraz kolejowych, rezerwacji i zakupu miejsc hotelowych, ubezpieczenia oraz pośredniczenia w procesie uzyskiwania wiz na potrzeby GIS
- Usługa organizacji wizyt studyjnych dla studentów i nauczycieli w ramach projektu KOMPAS AGH - DE-dzp.272-702/24
- Usługa obsługi krajowych i zagranicznych podróży służbowych na rzecz Agencji Badań Medycznych
- Usługi organizowania autokarowych wycieczek, imprez turystycznych i kulturalnych
więcej: Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.