eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomDostawę zamkniętego systemu do pobierania krwi w technice próżniowej



Ogłoszenie z dnia 2024-12-05

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawę zamkniętego systemu do pobierania krwi w technice próżniowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA IM. DR KONRADA VIETHA W RADOMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000303060

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: LIMANOWSKIEGO 42

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 511 351 896

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rckik.radom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.radom.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

SPZOZ

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawę zamkniętego systemu do pobierania krwi w technice próżniowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74a12884-44dd-4fbd-bb00-b5b5dc62eb5d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00633920

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://rckik-radom.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://rckik-radom.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4.8.1 stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
4.8.2 komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
4.8.3 zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4.8.4 włączona obsługa JavaScript;
4.8.5 zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
4.9 Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: pdf., excel., doc., zip.
4.10 Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
4.10.1 Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): abi@rckik.radom.pl

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): abi@rckik.radom.pl

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-8/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawę zamkniętego systemu do pobierania krwi w technice próżniowej
1. System powinien zabezpieczać przed kontaktem z pobieranym materiałem osób pobierających i pacjentów/dawców. Powinien posiadać zabezpieczenie uniemożliwiające wypływ krwi z igły.
2. Igła bezpieczna zabezpieczająca personel przed zranieniem posiadająca zintegrowana osłonkę, która zablokowuje igłę po pobraniu. Zsunięcie osłonki blokującej grot igły musi być możliwe przy użyciu jednej ręki, bez używania dodatkowych powierzchni - potwierdzić instrukcją lub katalogiem producenta.
3. W zależności od przeznaczenia probówki powinny różnić się barwą korka (międzynarodowy kod znakowania probówek wg normy ISO 6710) i być oznakowane odpowiednią etykietą zawierającą następujące elementy:
• nazwa producenta i systemu,
• objętość pobieranego materiału,
• termin ważności,
• oznakowania sterylności,
• znak CE,
• numer serii,
• symbol sprzętu jednorazowego użytku
4. Probówki wykonane z tworzywa.
5. Bezbarwna etykieta na probówkach z żelem separującym.
6. Tworzywo, z którego wykonano probówki oraz sposób umieszczenia etykiety na probówce powinny umożliwiać wizualną ocenę pobranego materiału ( ilość, lipemiczność, hemolizę )
7. Probówki z kalibrowana próżnią na etapie produkcji.
8. Probówki muszą posiadać widoczne wskaźniki prawidłowego/minimalnego pobrania.
9. Korki probówek ściągane, nie wymagające odkręcania/zakręcania oraz kompatybilne ze standardowymi uchwytami mocowanymi w pojemnikach do pobierania krwi firm działających na polskim rynku.
10. Jedno wkłucie powinno umożliwić pobranie krwi do kilku probówek w zależności od potrzeb.
11. Probówki do badań metodami biologii molekularnej powinny gwarantować stabilność materiału genetycznego wirusa przez minimum 5 dni (120 godzin). Probówki te po pobraniu krwi muszą wytrzymywać temperaturę mrożenia od –20 do – 30 oC. Wymienione wymogi jakościowe powinny być potwierdzone przez Instytutu Hematologii i Transfuzjologii lub inny, niezależny od producenta instytut naukowy.
12. Pełna kompatybilność zaoferowanych wyrobów - wszystkie elementy powinny pochodzić od jednego producenta.
13. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia personelu w zakresie stosowania systemu
14. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć z pierwszą dostawą szczegółową instrukcję w języku polskim, dotyczącą:
• kolejności pobierania krwi do oferowanych probówek
• postępowania z probówkami po pobraniu krwi w celu uzyskania osocza/surowicy
o odpowiedniej jakości – sposób mieszania i parametry wirowania dla poszczególnych rodzajów probówek oraz warunków transportu
14. Igła motylkowa z zintegrowaną osłonką, która zablokowuje igłę po pobraniu. Zsunięcie osłonki blokującej grot igły musi być możliwe przy użyciu jednej ręki. Na pojedynczym sterylnym opakowaniu musi być umieszczona data ważności.
15. Dla pozycji 11 - Zamawiający wymaga aby mechanizm zabezpieczający ostrze po pobraniu mógł być aktywowany, gdy igła znajduje się w naczyniu dawcy - potwierdzić dokumentacją producenta.
16. Do każdej serii dostarczonych elementów dołączyć certyfikat jakości wydany przez producenta.
17. Do oferty należy dołączyć po próbce z każdego elementu zamkniętego systemu pobierania krwi do badań .
18. Termin ważności wszystkich elementów systemu minimum 6 miesięcy od daty dostawy do siedziby zamawiającego (3 miesiące dla probówki koagulologicznej).
19. Opakowanie jednostkowe powinno zawierać etykietę informującą o rodzaju probówek, liczbie probówek w opakowaniu, numerze serii i dacie ważności, kraju pochodzenia, objętości i rozmiarze probówek, piktogramy zawierające graficzne instrukcje użytkowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki płatności

4.3.6.) Waga: 25

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności technicznej lub zawodowej:
- Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, minimum 2 dostaw na kwotę minimum 200000,00 zł odpowiadających przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców na podstawie przesłanek wynikających z art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz następujących przesłanek wynikających z art. 109 ust. 1 ustawy Pzp :
Podstawa wykluczenia określona w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy Pzp.: wykazanie spełnienia warunków udziału, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp. następuje łącznie.
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, wobec którego zachodzi co najmniej jedna z przesłanek określonych w art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącym środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), zmienionym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022,)
Wykazanie braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 ustawy Pzp następuje przez każdego z wykonawców oddzielnie (każdy z wykonawców ma obowiązek składania dokumentów i oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu oddzielnie).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 58 ustawy Pzp, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny, kadrowy, wiedza i doświadczenie, a także sytuacja ekonomiczna i finansowa.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1 Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – oświadczenie z art. 125 ustawy Pzp.
8.2 Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia na podstawie przesłanek określonych w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 r. poz. 835) oraz przesłanek określonych w rozporządzeniu Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącym środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), zmienionym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1) – załącznik nr 9 do SWZ.
8.3 Wykaz zrealizowanych dostaw – załącznik nr 10 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający przewiduje jednokrotne wezwanie do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych gdy nie zostaną złożone, zostaną złożone nieprawidłowe lub zawierające błędy

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

9.1 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
9.1.1. Deklaracje zgodności dla przedmiotu zamówienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) - potwierdzającą oznakowanie wyrobów znakiem CE lub dokument równoważny.
9.1.3. Specyfikacja techniczna urządzeń (np. karta katalogowa producenta urządzenia) potwierdzająca oferowane parametry z OPZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

7.4 Wykazanie braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 ustawy Pzp następuje przez każdego z wykonawców oddzielnie (każdy z wykonawców ma obowiązek składania dokumentów i oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu oddzielnie).
7.5 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 58 ustawy Pzp, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny, kadrowy, wiedza i doświadczenie, a także sytuacja ekonomiczna i finansowa.
7.6 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu , w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany umowy dokonuje się w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z tym że zgodnie
z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych istotna zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić jedynie w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://rckik-radom.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-13 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.