Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00544804/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury niezbędnej do użytkowania autobusów elektrycznych w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKA KOMUNIKACJA SAMOCHODOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850490500
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sandomierska 3
1.5.2.) Miejscowość: Dębica
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 014 6823598
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mks.debica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mks.debica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-503b643c-0525-4c02-a842-eb98ef4f85ae1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - usługi transportowe
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa infrastruktury niezbędnej do użytkowania autobusów elektrycznych w formule zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-503b643c-0525-4c02-a842-eb98ef4f85ae
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00633984
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Ograniczenie niskiej emisji w Dębicy poprzez zakup nowoczesnych, elektrycznych autobusów” dofinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00544804
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MKS/3526/06/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1221850 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1 Zakup, dostawa i montaż 3 szt. dwustanowiskowych ładowarek o mocy 120 kW każda (2 x 60 kW). Tym samym zaplanowano punkt ładowania o dużej mocy tzw. punkt szybkiego ładowania. System ładowania pojazdu elektrycznego: plug-in. Ładowarki będą kompatybilne z autobusami elektrycznymi planowanymi do zakupu,
1.2 Budowa stacji transformatorowej wraz z niezbędnymi jej elementami, służącej obsłudze zakupionych ładowarek i pojazdów elektrycznych Zakres zadania obejmuje budowę stacji transformatorowej o mocy 400 kVA, wraz z wykonaniem przyłącza energetycznego oraz montażem linii kablowej średniego napięcia o długości ok. 160m, a także wykonaniem podłączenia zasilania 3 zestawów ładowarek ze stacją transformatorową. W ramach niniejszego zadania przewidziano także zakup baterii kondensatorów kompensacji mocy biernej (1 szt.). Niniejsze elementy pozwolą na utworzenie niezbędnej infrastruktury do ładowania zeroemisyjnych pojazdów elektrycznych. Zaplanowana moc stacji Trafo nie została przewymiarowana i jej wielkość jest w pełni adekwatna do potrzeb ładowania zakupionego taboru
1.3 Zakup i montaż paneli fotowoltaicznych służących produkcji energii z OZE do zakupionych ładowarek i pojazdów elektrycznych. W ramach zadania planuje się zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 75 kW. Moc instalacji nie została przewymiarowana i jej wielkość jest adekwatna do potrzeb ładowania zakupionego taboru. Zastosowanie instalacji przyczyni się do wykorzystania OZE do ładowania pojazdów, co będzie stanowić wartość dodaną w zakresie korzystnego oddziaływania na środowisko.
1.4 Dokumentacja projektowo-techniczna W ramach niniejszego zadania wykonana zostanie niezbędna dokumentacja techniczna projektu (projekty budowlane) dot.: stacji transformatorowej, sieci rozdzielczej oraz paneli fotowoltaicznych. Dokumentacja ta również będzie niezbędna do uzyskania pozwolenia na budowę.
2. Przedmiot zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SWZ (Załącznik nr 4, Program Funkcjonalno – Użytkowy). Szczegółowe parametry ładowarek do ładowania magazynów energii elektrycznej (baterii, akumulatorów trakcyjnych) stanowi załącznik Nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31158000-8 - Ładowarki
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
32441100-7 - Telemetryczny system nadzoru
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1221850 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1515741,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1221850 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa AC-DC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722426882
7.3.3) Ulica: Lip iny 219 A
7.3.4) Miejscowość: Pilzno
7.3.5) Kod pocztowy: 39-220
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA "AC-DC" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA "AC-DC" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1221850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Nasadzenia drzew i krzewów, ich utrzymanie oraz wycinka na gruntach stanowiących własność Gminy Miasta Dębica.
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół, przedszkoli i specjalistycznych placówek oświatowych
- DIETET. ŚR. SPOŻ. SPEC. PRZEZN. ŻYWIEN.: MLEKO DLA NIEMOWLĄT W P. I, DIETA KOMPLETNA W P. II ORAZ DIETA NIEKOMPLETNA WSPOMAG. LECZENIE RAN - SUPLEMENT DIETY W P. III DLA AP. SZPIT. W ZOZ W D-CY
- Sukcesywny zakup i dostawa żywności w 2025r. dla Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Jana Pawła II w Dębicy
- Dostawa paliw płynnych w roku kalendarzowym 2025 dla Zarządu Dróg Powiatowych w Dębicy
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Dębicy wraz z terenem przyległym oraz utrzymaniem zieleni a także sprzątania w pomieszczeniach Ośrodka Kuratorskiego nr 6 w Dębicy
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.