Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00566010/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania – 8 zadań:
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690587670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 19A
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-105
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pzdw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dd99b8ad-b4a3-4830-a799-832ed0cdb9b21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zamawiający jest jednostką organizacyjną wykonującą zadania w zakresie planowania, budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg, na podstawie ustawy o drogach publicznych.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania – 8 zadań:2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd99b8ad-b4a3-4830-a799-832ed0cdb9b2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00634017
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050452/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania (np. komputery, drukarki, sprzęt sieciowy, licencje, itp. )
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00566010
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZDW/WZP/243/IT/5/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa oprogramowania4.5.3.) Główny kod CPV: 48620000-0 - Systemy operacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234100-9 - Dysk magnetyczny
30236111-3 - Pamięć dynamiczna o dostępie swobodnym (DRAM)
30216110-0 - Skanery komputerowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
48321000-4 - Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD)
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 5284,55 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pamięci RAM i dysków SSD4.5.3.) Główny kod CPV: 48620000-0 - Systemy operacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234100-9 - Dysk magnetyczny
30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)
30216110-0 - Skanery komputerowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
48321000-4 - Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD)
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 11333,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa skanera A44.5.3.) Główny kod CPV: 48620000-0 - Systemy operacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234100-9 - Dysk magnetyczny
30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)
30216110-0 - Skanery komputerowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
48321000-4 - Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD)
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 3252,03 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego A34.5.3.) Główny kod CPV: 48620000-0 - Systemy operacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234100-9 - Dysk magnetyczny
30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)
30216110-0 - Skanery komputerowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
48321000-4 - Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD)
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 6666,67 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Aktualizacja oprogramowania inżynierskiego4.5.3.) Główny kod CPV: 48620000-0 - Systemy operacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234100-9 - Dysk magnetyczny
30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)
30216110-0 - Skanery komputerowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
48321000-4 - Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD)
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 14634,15 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa oprogramowania inżynierskiego4.5.3.) Główny kod CPV: 48620000-0 - Systemy operacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234100-9 - Dysk magnetyczny
30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)
30216110-0 - Skanery komputerowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
48321000-4 - Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD)
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 11788,62 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu sieciowego4.5.3.) Główny kod CPV: 48620000-0 - Systemy operacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234100-9 - Dysk magnetyczny
30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)
30216110-0 - Skanery komputerowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
48321000-4 - Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD)
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 4186,99 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 4-kanałowego zestawu mikrofonów konferencyjnych4.5.3.) Główny kod CPV: 48620000-0 - Systemy operacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234100-9 - Dysk magnetyczny
30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)
30216110-0 - Skanery komputerowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
48321000-4 - Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD)
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 2682,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5763,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8241,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5815,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOFTFLIX SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387757358
7.3.3) Ulica: Ul. 1 Maja 53/13
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 46-020
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5815,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-04Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12815,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36949,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12815,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690323384
7.3.3) Ulica: ul. Legionów 31
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-111
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12815,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-04Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3540,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3540,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "FRAMKO 2" J. STRYKOWSKI, S. MIAZGA SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290600436
7.3.3) Ulica: ul. Duża 22
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-013
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FRAMKO 2" J. STRYKOWSKI, S. MIAZGA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"FRAMKO 2" J. STRYKOWSKI, S. MIAZGA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3540,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-04Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7011,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11070,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7011,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690323384
7.3.3) Ulica: ul. Legionów 31
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-111
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7011,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-14Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16341,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19372,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16341,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCAD Adam Skarbiecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 830228150
7.3.3) Ulica: Al. Armii Krajowej
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-307
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16341,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-04Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11800,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17158,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCAD Adam Skarbiecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830228150
7.3.3) Ulica: Al. Armii Krajowej
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-307
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11800,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-04Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4786,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5313,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4786,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "FRAMKO 2" J. STRYKOWSKI, S. MIAZGA SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290600436
7.3.3) Ulica: ul. Duża 22
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-013
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FRAMKO 2" J. STRYKOWSKI, S. MIAZGA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"FRAMKO 2" J. STRYKOWSKI, S. MIAZGA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4786,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-04Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3407,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4797,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3407,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690323384
7.3.3) Ulica: ul. Legionów 31
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-111
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3407,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-04INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa sukcesywna paliw do samochodów i sprzętu będącego w posiadaniu Zarządu Dróg Powiatowych w Rzeszowie - zamówienie z podziałem na 4 zadania
- Dostawa wózków reanimacyjnych
- Wykonanie bieżących napraw, wymiana opon i wyważanie kół pojazdów, (...) i drobnego sprzętu użytkowanego w PZDW i jednostkach terenowych w 2026 r. - Zadanie nr 7, RDW Stalowa Wola - II postępowanie
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla potrzeb PZPW w Rzeszowie w tym projektów: RaPSTEAM oraz Zdrowo-cyfrowo w przedszkolu II, zamówienie z podziałem na 3 części.
- Sukcesywna dostawa tlenu medycznego w butlach zamawiającego i dzierżawionych butlach wykonawcy dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem automatycznego ekspresu do kawy
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, konfiguracja i wdrożenie systemu centrum logów, systemów zaawansowanego backupu oraz dokumentacji SZBI dla Gminy Sędziszów
- Dostawa sprzętu, oprogramowania z usługą wdrożenia"Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w gm. Oborniki Śl. oraz MGOPS" i dostawa pakietów biurowych:Edukacja dla przyszłości w Gminie Oborniki Śl.
- Dostawy urządzeń serwerowych i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Rozbudowa systemu bezpieczeństwa FortiGate-200F
- Dostawa urządzeń sieciowych Ubiquiti w celu ich wymiany
- "Wzrost bezpieczeństwa systemu informacji w Gminie Koźminek"
więcej: Skanery komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





