Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00578151/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2024/2025 na terenie gminy Mucharz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MUCHARZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 226
1.5.2.) Miejscowość: Mucharz
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-106
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 8761483
1.5.8.) Numer faksu: 33 8739005
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@mucharz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mucharz.ezamawiajacy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mucharz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2024/2025 na terenie gminy Mucharz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ea84296-9acd-4a15-8bc4-ab6f77c4f32d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00634056
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013300/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Mucharz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00578151
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.57.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 140856,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2024/2025 na terenie gminy Mucharz dla Zadania I.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w: załączniku nr 10 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”, załączniku nr 11 do SWZ „Specyfikacja techniczna zimowego utrzymywania dróg”, załączniku nr 12 do SWZ „mapa poglądowa” dla Zadania I.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 92592,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2024/2025 na terenie gminy Mucharz dla Zadania II.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w: załączniku nr 10 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”, załączniku nr 11 do SWZ „Specyfikacja techniczna zimowego utrzymywania dróg”, załączniku nr 13 do SWZ „mapa poglądowa” dla Zadania II.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 32407,41 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2024/2025 na terenie gminy Mucharz dla Zadania III.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w: załączniku nr 10 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”, załączniku nr 11 do SWZ „Specyfikacja techniczna zimowego utrzymywania dróg”, załączniku nr 14 do SWZ „mapa poglądowa” dla Zadania III.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 15856,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA PM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 551-226-00-37
7.3.3) Ulica: Tkacka
7.3.4) Miejscowość: Andrychów
7.3.5) Kod pocztowy: 34-120
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-25 do 2025-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2024/2025 na terenie gminy Mucharz dla Zadania II prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp do upływu terminu składania ofert tj. do 13 listopada 2024 r. do godz. 10:00, ofertę złożył następujący wykonawca:
F.U.H.P.TRANSKOP Łukasz Sopicki z siedzibą w 34-100 Wadowice, Jaroszowice przy ulicy Zakopiańska 79. Wartość oferty: 224 640,00 złotych brutto.
Bezpośrednio przed upływem terminu składania ofert zamawiający na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację, że na sfinansowanie zamówienia dla Zadania II zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 32 407,41 złotych brutto.
Wobec tego, że cena najkorzystniejszej oferty nie podlegającej odrzuceniu przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia do 13 listopada 2024 r. do godz. 10:00 tj. do dnia składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2024/2025 na terenie gminy Mucharz dla Zadania III nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI MUCHARZ
więcej: przetargi MUCHARZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi utrzymania czystości pomieszczeń i części wspólnych budynków administrowanych przez ZGL Sp. z o.o.
- Utrzymanie czystości, porządku i zieleni na terenie gminy Lubraniec
- Dozór i ochrona mienia w obiektach Zamawiającego w Toruniu i Piastowie
- MECHANICZNE ZIMOWE UTRZYMANIE ULIC ZA POMOCĄ PŁUGÓW, PIASKAREK I SOLAREK
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Lipiany w 2025 roku w tym: usuwanie - łagodzenie śliskości i odśnieżanie
- UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W INFRASTRUKTURZE KOMUNALNEJ NA TERENIE GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.