Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00577496/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Miedźno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miedźno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398327
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ułańska 25
1.5.2.) Miejscowość: Miedźno
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-120
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 317-80-10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@miedzno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.miedzno.akcessnet.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dd38c779-20be-4939-8484-376b270b569b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Miedźno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd38c779-20be-4939-8484-376b270b569b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00634234
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022693/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Gminy Miedźno sezon 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577496
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RR.271.2.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 323971,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 1 zamówienia pn. „Zimowe utrzymanie dróg w następujących miejscowościach: Ostrowy nad Okszą – ulice: Zadworna, Kasztanowa, Tęczowa, Lipowa, Sportowa, Akacjowa, Tartakowa, Zakładowa, Parkowa, Szkolna, Graniczna, Słoneczna, Topolowa, Brzozowa, ks. L. Pawłowskiego, łącznik pomiędzy Sportową a Sosnową, Sosnowa, Krótka, Dębowa, Stawowa, łącznik od Kasztanowej do Stawowej, Różana, Liliowa, Konwaliowa, Wąska, Chabrowa, Cmentarna, droga Ostrowy do Rywaczki, łącznik Parkowa do Topolowa, Piaskowa, Bór, Leśna, łącznik pomiędzy ul. Częstochowską a Ogrodową, łącznik od Brzozowej do Rakowskiej, łącznik Zakładowa do Szkolna, Mazówki, Rywaczki, Nowy Folwark, Borowa – ulice: Radosna, Wesoła, Tęczowa, plac im. ks. Morawca, Spacerowa, łącznik Radosna do Zadworna, Piaskowa, Źródlana, Krótka, Władysławów – ulice: Bujecka, Leśna, Akacjowa, Sosnowa, Wrzosowa”1. Przedmiotem Części nr 1 zamówienia jest wykonanie zamówienia pn. „ Zimowe utrzymanie dróg w następujących miejscowościach: Ostrowy nad Okszą – ulice: Zadworna, Kasztanowa, Tęczowa, Lipowa, Sportowa, Akacjowa, Tartakowa, Zakładowa, Parkowa, Szkolna, Graniczna, Słoneczna, Topolowa, Brzozowa, ks. L. Pawłowskiego, łącznik pomiędzy Sportową a Sosnową, Sosnowa, Krótka, Dębowa, Stawowa, łącznik od Kasztanowej do Stawowej, Różana, Liliowa, Konwaliowa, Wąska, Chabrowa, Cmentarna, droga Ostrowy do Rywaczki, łącznik Parkowa do Topolowa, Piaskowa, Bór, Leśna, łącznik pomiędzy ul. Częstochowską a Ogrodową, łącznik od Brzozowej do Rakowskiej, łącznik Zakładowa do Szkolna, Mazówki, Rywaczki, Nowy Folwark, Borowa – ulice: Radosna, Wesoła, Tęczowa, plac im. ks. Morawca, Spacerowa, łącznik Radosna do Zadworna, Piaskowa, Źródlana, Krótka, Władysławów – ulice: Bujecka, Leśna, Akacjowa, Sosnowa, Wrzosowa.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowiący dodatek nr 9
2) projekt/wzór umowy dot. części nr 1 zamówienia- stanowiący dodatek nr 10a.
3. Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako jedynego kryterium oceny ofert odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, we wzorze/projekcie umowy.
4. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy:
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy (umowy o pracę) osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ze zm.
Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu usług związanych z realizacją zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie stosunku pracy.
Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności wykonywane przez tzw. pracowników fizycznych np. kierowcy samochodów obsługujących piaskarko-solarki, pługi, operatorzy sprzętu potrzebnego do należytego wykonywania usługi. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób świadczących usługi w ramach prowadzącej działalności gospodarczej np. dostawców materiałów uszorstniających, soli drogowej.
Postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w art. 95 ust. 1 ustawy, zostały określone we wzorze umowy.
Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;
3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
Na etapie realizacji umowy Wykonawca (Podwykonawca) zobowiązany będzie zgodnie z § 14 oraz § 4 ust. 4 wzoru/projektu umowy dot. części nr 1 zamówienia złożyć stosowne dowody (oświadczenia lub dokumenty).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 162771,69 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 2 zamówienia pn. „Zimowe utrzymanie dróg w następujących miejscowościach: Miedźno- ulice: Akacjowa, gen. Juliana Filipowicza Wiktorowska, droga przebiegająca przez Izbiska Duże, Marii Konopnickiej, droga przebiegająca przez Izbiska Małe, droga łącząca DP 2027S z DP 2028S,łacznik od Kołaczkowice Duże do Kołaczkowice Małe, gen. Juliusza Rómmla, Bolesława Prusa, Henryka Sienkiewicza, Elizy Orzeszkowej, Adama Mickiewicza, Zygmunta Krasińskiego, Juliusza Słowackiego, Polna, Ogrodowa , Jagiełły, Mieszka I, Św. Jadwigi, W. Łokietka, B. Chrobrego, Zygmunta Starego, Kazimierza Wielkiego Dębowa ,Kasztanowa, Sosnowa, Łąkowa, Księżycowa, Słoneczna, Gwiezdna, Szkolna, Sportowa , łącznik od DW 491 do Władysława Jagiełły , Kołaczkowice Duże i Małe, Mokra I, Mokra II, droga łącząca Mokra I z mokra III Izbiska Duże i Małe, Wapiennik-ul. Wołyńska, Golczewska, łącznik od ul. Wołyńskiej do Izbiska-ul. Częstochowska, Majowa”1. Przedmiotem Części nr 2 zamówienia jest wykonanie zamówienia pn. „Zimowe utrzymanie dróg w następujących miejscowościach: Miedźno- ulice: Akacjowa, gen. Juliana Filipowicza Wiktorowska, droga przebiegająca przez Izbiska Duże, Marii Konopnickiej, droga przebiegająca przez Izbiska Małe, droga łącząca DP 2027S z DP 2028S,łacznik od Kołaczkowice Duże do Kołaczkowice Małe, gen. Juliusza Rómmla, Bolesława Prusa, Henryka Sienkiewicza, Elizy Orzeszkowej, Adama Mickiewicza, Zygmunta Krasińskiego, Juliusza Słowackiego, Polna, Ogrodowa , Jagiełły, Mieszka I, Św. Jadwigi, W. Łokietka, B. Chrobrego, Zygmunta Starego, Kazimierza Wielkiego Dębowa ,Kasztanowa, Sosnowa, Łąkowa, Księżycowa, Słoneczna, Gwiezdna, Szkolna, Sportowa , łącznik od DW 491 do Władysława Jagiełły , Kołaczkowice Duże i Małe, Mokra I, Mokra II, droga łącząca Mokra I z mokra III Izbiska Duże i Małe, Wapiennik-ul. Wołyńska, Golczewska, łącznik od ul. Wołyńskiej do Izbiska-ul. Częstochowska, Majowa .
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowiący dodatek nr 10
2) projekt/wzór umowy dot. części nr 1 zamówienia- stanowiący dodatek nr 11b.
3. Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako jedynego kryterium oceny ofert odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze/projekcie umowy.
4. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy:
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy (umowy o pracę) osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ze zm.
Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu usług związanych z realizacją zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie stosunku pracy.
Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności wykonywane przez tzw. pracowników fizycznych np. kierowcy samochodów obsługujących piaskarko-solarki, pługi, operatorzy sprzętu potrzebnego do należytego wykonywania usługi. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób świadczących usługi w ramach prowadzącej działalności gospodarczej np. dostawców materiałów uszorstniających, soli drogowej.
Postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w art. 95 ust. 1 ustawy, zostały określone we wzorze umowy.
Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;
3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
Na etapie realizacji umowy Wykonawca (Podwykonawca) zobowiązany będzie zgodnie z § 14 oraz § 4 ust. 4 wzoru/projektu umowy dot. części nr 2 zamówienia złożyć stosowne dowody (oświadczenia lub dokumenty).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 161199,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115828,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115828,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115828,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.H.U. „BOMAX” MAJ BOGDAN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5741524779
7.3.3) Ulica: ul. Piwna 21, Zawady
7.3.4) Miejscowość: Popów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-110
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115828,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118329,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118329,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118329,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "KOP - TRANS" Piotr Bęben
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5741707988
7.3.3) Ulica: ul. Częstochowska 57C
7.3.4) Miejscowość: Miedźno
7.3.5) Kod pocztowy: 42-120
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118329,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Szczytno w 2025 roku
- Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w Ośrodku Edukacji Przyrodniczo Leśnej Dziewicza Góra oraz na parkingach leśnych Biedrusko i Morasko w 2025 roku
- "Usługa w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.