Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00552942/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup systemu alarmu pożaru (SAP) wraz montażem w budynku/siedzibie Placówki Terenowej KRUS w Opatowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01251326200203
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 65B
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-389
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 348 19 00, 41 348 19 04
1.5.8.) Numer faksu: 413481920
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kielce@krus.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/krus
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zamowienia.krus.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup systemu alarmu pożaru (SAP) wraz montażem w budynku/siedzibie Placówki Terenowej KRUS w Opatowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-656565da-68da-4059-b785-11525c8efd7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00634314
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00238308/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup wraz z montażem systemu sygnalizacji alarmu pożarowego w Placówce Terenowej KRUS w Opatowie, ul. Konopnickiej 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00552942
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0500-OP.261.05.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 187659,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na zakup wraz z dostawą i montażem:
systemu alarmu pożaru (SAP) w miejsce istniejącego uszkodzonego systemu pożaru ZETTLER ZX4,
kompaktowej centrali sterującej oddymianiem w miejsce nieprawidłowo działającej centrali firmy MERCOR 9705,
w budynku/siedzibie Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Opatowie, ul. Konopnickiej 2.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności :
1) dostawę centrali CSP wraz z niezbędnymi elementami oraz akcesoriami montażowymi,
2) dostawa centrali sterowania oddymiania wraz niezbędnymi elementami oraz akcesoriami montażowymi,
3) montaż i instalacja centrali CSP zaoferowanej przez Wykonawcę wraz z kompletem niezbędnych elementów (m.in. modułu drukarki, bezobsługowych akumulatorów, modułów adresowalnych, czujek, sygnalizatorów akustycznych wewnętrznych/zewnętrznych, ręcznych ostrzegaczy pożaru i oddymiania, zasilaczy i innych) tworzących system alarmu pożaru wraz z przeprowadzeniem prób/ testów sprawdzających poprawność działania SAP,
4) montaż centrali sterowania oddymianiem wraz z przeprowadzeniem wszystkich testów potwierdzających prawidłowość jej działania w systemie przeciwpożarowym.
5) demontaż istniejącej centrali alarmu pożaru wraz z jej elementami (modułu, ręcznych ostrzegaczy pożaru, akumulatora CSP, drukarki zewnętrznej, czujek izotopowych/optycznych wraz z gniazdami),
6) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, w tym: szczegółowego opisu instalacji, rysunki określające miejsce montażu urządzeń i przewodów, specyfikacja ilości i typów zastosowanych urządzeń, zasilaczy itp., schematy linii zasilających, aprobaty techniczne (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności albo deklaracje właściwości użytkowych i świadectwa dopuszczenia użytych materiałów do stosowania w budownictwie, protokoły uruchomień i badań/pomiarów kontrolnych SAP, dokumentację techniczną zainstalowanej centrali CSP i centrali sterowania oddymianiem wraz z instrukcją jej obsługi/dokumentacją techniczno-ruchową,
7) udzielenie gwarancji na dostarczoną centralę SAP i centralę sterowania oddymianiem oraz wykonane prace montażowe/instalacyjne na okres minimum 36 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31625000-3 - Alarmy przeciwpożarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118999,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218940,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118999,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIBERTECH24 Paweł Zięć
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681977578
7.3.3) Ulica: Lipnica Dolna 211
7.3.4) Miejscowość: Lipnica Murowana
7.3.5) Kod pocztowy: 32-724
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Utylizacja czujników jonizacyjnych - Voltex Grzegorz Karnia
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118999,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą igieł do portu dożylnego dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach IZP.2411.287.2024.JM
- SUKCESYWNE DOSTAWY ZUŻYWALNYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH DLA POTRZEB KLINIKI POŁOŻNICTWA I GINEKOLOGII WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO W KIELCACH
- Sukcesywne dostawy endowaskularnego systemu do cięcia i koagulacji tkanek naczyń krwionośnych wraz z użyczeniem płyty ramiennej oraz generatora dla potrzeb Klinicznego Oddz. Chir. Naczyn. WSZZ Kielce
- Świadczenie usług pocztowych dla Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach
- Świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania w latach 2025-2026 profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników i funkcjonariuszy IAS w Kielcach i jednostek podległych - II postępowanie
- Świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania w latach 2025-2026 profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników i funkcjonariuszy IAS w Kielcach i jednostek podległych - II postępowanie
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych branży budowlanej i elektrycznej związanych z modernizacją powierzchni lokali użytkowych w budynku przy ul. Za Bramką 1 na potrzeby WPiO Urzędu Miasta Poznania.
- "Budowa 2 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie bliźniaczej w miejscowości Tuczna"
- Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Krasne
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji wraz z renowacją i konserwacją istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy ul. Wierzbowej w Zawierciu
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Siekierczynie
- Remont budynków komunalnych przy ul. Papieża Jana Pawła II nr 21 i nr 23 w Kamiennej Górze
więcej: Alarmy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.