Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00552953/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
- 2024/BZP 00563566/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu w ramach Projektu "Przyszłość rodzi się w przedszkolu" na potrzeby Przedszkoli z terenu Gminy Babiak
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BABIAK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 5
1.5.2.) Miejscowość: Babiak
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-620
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@babiak.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babiak.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/babiak1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu w ramach Projektu "Przyszłość rodzi się w przedszkolu" na potrzeby Przedszkoli z terenu Gminy Babiak2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18e18933-d178-4f40-9298-6e05cdc9c31c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00634368
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00000392/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 "Zakup i dostawa sprzętu w ramach Projektu "Przyszłość rodzi się w przedszkolu" na potrzeby Przedszkoli z terenu Gminy Babiak.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Przyszłość rodzi się w przedszkolu” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 (FEW) współfinansowany z Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji (FST).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00552953
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenie w sprzęt niezbędny do prowadzenia terapii z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi sal SI do Przedszkoli z terenu gminy Babiak.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39161000-8 - Meble przedszkolne
39130000-2 - Meble biurowe
33121100-5 - Elektroencefalografy
33121400-8 - Audiometry
4.5.5.) Wartość części: 401685,74 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenie w sprzęt niezbędny do prowadzenia terapii z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi sal SI do Przedszkoli z terenu gminy Babiak.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232150-0 - Drukarki atramentowe
4.5.5.) Wartość części: 12180,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenie w sprzęt niezbędny do prowadzenia terapii z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi sal SI do Przedszkoli z terenu gminy Babiak.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenie w sprzęt niezbędny do prowadzenia terapii z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi sal SI do Przedszkoli z terenu gminy Babiak.4.5.3.) Główny kod CPV: 30231320-6 - Monitory dotykowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 27580,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części I zamówienia wynosi: 401 685,74 zł brutto.
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp podjął decyzję o unieważnieniu Części I postępowania, ponieważ obecna sytuacja finansowa Zamawiającego oraz wysokość środków jakimi dysponuje na realizację przedmiotowego zamówienia, nie pozwalają na zwiększenie kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10026,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aktywnie w szkole Angelika Grandyberg
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272265863
7.3.4) Miejscowość: Błaszki
7.3.5) Kod pocztowy: 98-235
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85370,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95697,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85370,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Aktywnie w szkole Angelika Grandyberg
jakie przetargi wygrała firma
Aktywnie w szkole Angelika Grandyberg
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85370,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17696,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17696,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aktywnie w szkole Angelika Grandyberg
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272265863
7.3.4) Miejscowość: Błaszki
7.3.5) Kod pocztowy: 98-235
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17696,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku w Bolesławcu przy ulicy Szkolnej (działka nr 332/3,338/1) - Pierwsze wyposażenie żłobka
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I WYPOSAŻENIA
- Dostawa mebli do wykonania na wymiar, foteli obrotowych oraz innych przedmiotów zamówienia wyszczególnionych w częściach
- Doposażenie dla zawodu TPS oraz MPS w ramach realizacji projektu pn.: "Z kwalifikacjami w przyszłość".
- Remont i modernizacja infrastruktury Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Wilkasach w ramach projektu ,,Amplifikator kultury-zwiększamy zasięg"
- 2/2025/meble i asystory stomatologiczne Dostawa i montaż mebli i asystorów stomatologicznych ujęta w 2 pakietach
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.