Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00557411/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
- 2024/BZP 00581765/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
SZP/242-213/2024 Remont laboratoriów nr 011 i 013 w budynku D2 Politechniki Wrocławskiej przy placu Grunwaldzkim 9 we Wrocławiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.trela@pwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bda83b6d-db42-4d3c-a978-c4ab74ce87311.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SZP/242-213/2024 Remont laboratoriów nr 011 i 013 w budynku D2 Politechniki Wrocławskiej przy placu Grunwaldzkim 9 we Wrocławiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bda83b6d-db42-4d3c-a978-c4ab74ce8731
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00634397
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008019/61/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.40 Remont laboratoriów nr 011 i 013 w budynku D2 Politechnika Wrocławska przy placu Grunwaldzkim 9 we Wrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00557411
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP/242-213/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont laboratoriów nr 011 i 013 w budynku D2 Politechniki Wrocławskiej przy placu Grunwaldzkim 9 we Wrocławiu.
2. Zrealizowanie przedmiotu zamówienia oznacza: pełen zakres robót budowlano-montażowych, robót rozbiórkowych, robót demontażowych i montażowych, usług budowlanych oraz dostawy i montażu mebli stałych (wyodrębnionych w projekcie – TOM IV – WYPOSAŻENIE STAŁE I RUCHOME), zgodnie z dokumentacją projektową oraz w Specyfikacją uwarunkowań i zakresu robót budowlanych (zał. nr 3 do SWZ).
Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty jw. zgodnie z dokumentacją projektową, niniejszą umową, SWZ, zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z innymi obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej i przepisami BHP oraz przekazać je Zamawiającemu.
Uwaga: dokumentacja nie zawiera przedmiarów robót; wycenę należy oprzeć na dokumentacji
3. Zrealizowanie przedmiotu umowy oznacza:
3.1. wykonanie prac określonych w pkt. 1 i 2 niniejszego rozdziału;
3.2. uzyskanie odbioru końcowego robót budowlanych przez Zamawiającego.
4. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
5. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 roboty budowlane
45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 Roboty izolacyjne
45442100-8 Roboty malarskie
45111100-9 Roboty w zakresie burzenia
45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu
45262520-2 Roboty murowe
45410000-4 Tynkowanie
45421141-4 Instalowanie przegród
45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych
45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian
45421153-1 Instalowanie zabudowanych mebli
45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45317300-5 Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45314320-0 Instalowanie okablowania komputerowego
45315100-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45314310-7 Układanie kabli
45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe
45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
6. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na realizację przedmiotu zamówienia – min. 5 lat Szczegóły dotyczące rękojmi i gwarancji znajdują się w paragrafie 11 wzoru umowy (zał. nr 2 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2898987 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2898987 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2898987 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STANISŁAW SADOWSKI "SAD" A.K.S.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930451760
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
instalacje sanitarne, instalacje elektryczne i teletechniczne, instalacja wentylacji i klimatyzacji
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STANISŁAW SADOWSKI "SAD" A.K.S.
jakie przetargi wygrała firma
STANISŁAW SADOWSKI "SAD" A.K.S.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2898987 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-02-28INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 4 KM PSP we Wrocławiu"
- Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, ziół i jaj na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu.
- Remont dróg wojewódzkich na terenie powiatu Polkowickiego, głogowskiego i lubińskiego.
- Sukcesywna dostawa probówek do pobierania i przechowywania materiału biologicznego - krwi
- Usługa w zakresie produkcji nagrania i montażu i emisji dwóch odcinków audycji telewizyjnej, stanowiących część serii poświęconej żywieniu - rozwój polskiego sektora mleczarskiego
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na prowadzeniu zabiegów pielęgnacyjnych zieleni po przeprowadzonej rekultywacji, należących do Gminy Wrocław
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.