Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00571691/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Kompleksu Basenowo-Rekreacyjnego w Bytowie Spółka z.o.o. w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kompleks Basenowo-Rekreacyjny w Bytowie Sp. z.o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221721895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza
1.5.2.) Miejscowość: Bytów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598221500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@basen-bytow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: basen-bytow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5487d3a8-9b22-4bfa-9986-81846c8402f01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka prawa handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Kompleksu Basenowo-Rekreacyjnego w Bytowie Spółka z.o.o. w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5487d3a8-9b22-4bfa-9986-81846c8402f0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00634511
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00571691
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP. 261.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 560000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Kompleksu Basenowo-Rekreacyjnego w Bytowie Spółka z o.o. w roku 2025 obejmująca w szczególności:
1) zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z pływalni,
2) kontrola nad przestrzeganiem postanowień regulaminów obiektu przez wszystkich jego użytkowników, które stanowią Załącznik nr 9 do SWZ,
3) przestrzeganie instrukcji, które stanowią Załącznik nr 9-13 do SWZ,
4) obsługę ratowniczą pływalni, w skład której wchodzą:
a) basen sportowy o długości 25 m i szerokości 12,5 m (głębokość niecki zmienia się od 1,35 m do 1,8 m) z 6 torami dla zawodników,
b) basen rekreacyjny (227,30 m2 lustra wody) o głębokości od 0,90 m do 1,20 m z atrakcjami:
dzika rzeka,
wewnętrzna zjeżdżalnia rodzinna,
leżanki z masażami,
masaże poziome i pionowe,
ławeczki,
gejzery wodne,
dwa tory do nauki pływania,
c) brodzik dla dzieci (25,17 m2 lustra wody) o głębokości od 0,140 m do 0,35 m wraz ze zjeżdżalnią „słonik”,
d) dwa baseny jacuzzi,
e) dwie zjeżdżalnie zewnętrzne o długości 71m i 63 m z oddzielnymi hamowniami,
5) aktualnie obowiązujące godziny otwarcia Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie:
a) poniedziałek - piątek 7:00 – 22:00
b) sobota - niedziela, święta 8:00 – 22:00
Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w godzinach otwarcia (funkcjonowania) Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie.
6) wymaga się, aby liczba ratowników pełniących dyżur w wyznaczonych strefach Kompleksu Basenowo-Rekreacyjnego w Bytowie była zgodna z wytycznymi Załącznika nr 12 do SWZ Stanowiska Ratowników - Strefy Bytów i Załącznika nr 13 do SWZ - Planowane godziny pracy Bytów,
7) Wykonawca, w ramach realizacji zamówienia, zobowiązany będzie w szczególności do:
a) kompleksowego zabezpieczenia ratowniczego na terenie Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie,
b) udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej w godzinach otwarcia obiektu,
c) zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z pływalni stosownie do obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 350 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi,
d) wykonywania wszystkich obowiązków określonych w „zakresie obowiązków ratownika”, stanowiących Załącznik Nr 10 do SWZ,
e) prowadzenia nadzoru w zakresie przestrzegania przez osoby korzystające z pływalni obowiązujących Regulaminów Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie (Załącznik Nr 9 do SWZ), przepisów BHP i ppoż., w tym pouczania grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych korzystających z pływalni, o obowiązujących na terenie Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie przepisach,
f) zapewnienia ciągłości obsady stanowiska ratowniczych na pływalni w godzinach pracy pływalni z wyłączeniem wybranych świąt oraz przerwy technologicznej,
g) zapewnienia osoby odpowiedzialnej ze strony Wykonawcy za kontrolę i nadzór prawidłowości realizacji powierzonego zadania,
h) bieżącego wyposażenia ratowników w stroje i obuwie zgodne z wymogami BHP,
i) dbania o stanowisko ratownicze oraz konserwację powierzonego sprzętu,
j) prowadzenia podstawowej dokumentacji i systemu raportowania, w tym „Dziennika pracy ratowników” i „Dziennika pracy punktu sanitarnego”,
k) przestrzegania zakresu obowiązków i czynności ratowników na poszczególnych stanowiskach, określonych w Załączniku Nr 10 do SWZ,
l) przestrzegania procedur obowiązujących w Kompleksie Basenowo - Rekreacyjnych w Bytowie,
m) zapewnienia, aby każdy ratownik realizujący przedmiot niniejszego zamówienia, posiadał:
aktualne uprawnienia nadane przez organizację ratowniczą posiadającą zgodę na wykonywanie ratownictwa wodnego, wydane przez Ministra Właściwego do Spraw Wewnętrznych,
zaświadczenie o ukończeniu kursu Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy,
zaświadczenie o odbytym badaniu lekarskim,
orzeczenie o odbytym badaniu do celów sanitarno - epidemiologicznych,
zaświadczenie o odbyciu aktualnego szkolenia BHP
8) szacunkowa ilość godzin ratowniczych w okresie realizacji zamówienia (12 miesięcy) wynosi: 16 000, a planowane godziny i liczba ratowników została określona w załączniku nr 13 do SWZ (z zastrzeżeniem pkt. 4.5 SWZ)
a) do wyliczeń przyjęto następujące założenia:
planowana przerwa technologiczna - 7 dni,
dni świąteczne, w których pływalnia będzie nieczynna: 5 dni
b) przez jedną godzinę ratowniczą Zamawiający rozumie świadczenie usługi ratowniczej przez jedną osobę w ciągu jednej godziny. W oparciu o szacunkową ilość godzin ratowniczych powinna zostać obliczona cena ofertowa. Cena ofertowa służy tylko i wyłącznie do porównania złożonych ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej, natomiast rozliczenia następowały będą według faktycznej ilości godzin ratowniczych na podstawie cen jednostkowych przedstawionych w formularzu ofertowym. Szacunkowa ilość godzin ratowniczych nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do ich wykorzystania w trakcie trwania umowy oraz nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy
4.2.6.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze
4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71317200-5 - Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę Fundacja D.T. Sport ul. Średnia 16, 64-100 Leszno przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 576960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 768000,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego i pierwszej pomocy przedlekarskiej na basenie Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Śródmieście przy ul. Polnej 7a w Warszawie.
- Świadczenie kompleksowej usługi nadzoru ratowniczego nad osobami korzystającymi z pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Wola.
- Wykonywanie usług w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Regionalnego Centrum Sportowego Sp. z o.o. - Basen Odkryty w Lubinie w sezonie letnim 2025
więcej: Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.