eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomDostawa soli drogowej luzem do zwalczania śliskości na drogach powiatowych



Ogłoszenie z dnia 2024-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa soli drogowej luzem do zwalczania śliskości na drogach powiatowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG PUBLICZNYCH W RADOMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 672007987

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Graniczna 24

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 483815060

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@pzdp.radom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd-radom.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a4dd4ecd-f488-432a-bca2-f24ccff8760e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi na terenie powiatu radomskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa soli drogowej luzem do zwalczania śliskości na drogach powiatowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4dd4ecd-f488-432a-bca2-f24ccff8760e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00634615

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029379/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa soli drogowej luzem do zwalczania śliskości na drogach powiatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577361

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.I.261.22.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 334061,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 407 ton soli drogowej luzem, niezbrylającej się, przeznaczonej do zwalczania śliskości na drogach powiatowych powiatu radomskiego, objętej prawem opcji: dodatkowo 406 ton.
2. Zakres dostawy:
1) Zakres podstawowy: 407 ton soli drogowej należy dostarczyć do następujących miejsc w ilościach:
• 287 ton – Obwód Drogowy w Siczkach, Siczki 1, 26-630 Jedlnia-Letnisko,
• 120 ton – na terenie miast Radom lub powiatu radomskiego, dokładna lokalizacja zostanie podana po rozstrzygnięciu prowadzonego obecnie postępowania w przedmiocie zimowego utrzymania dróg powiatowych,
2) Zakres objęty prawem opcji: 406 ton soli drogowej należy dostarczyć do następujących miejsc w ilościach:
• 286 ton – Obwód Drogowy w Siczkach, Siczki 1, 26-630 Jedlnia-Letnisko,
• 120 ton – na terenie miast Radom lub powiatu radomskiego, dokładna lokalizacja zostanie podana po rozstrzygnięciu prowadzonego obecnie postępowania w przedmiocie zimowego utrzymania dróg powiatowych,
3. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:
1) Zamawiający może z opisanego w pkt. 2 ppkt 2 prawa opcji skorzystać w całości lub części;
2) zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
3) zakres zamówienia objętego prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać, zawierającego ilość zamawianej soli w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiającego;
4) termin wykonania zakresu zamówienia objętego prawem opcji nie może być dłuższy niż 21 dni od dnia przesłania zawiadomienia do Wykonawcy;
5) zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego;
6) Zamawiający zastrzega również, że cena jednostkowa netto dostawy 1 tony soli drogowej luzem, określona w formularzu oferty, będzie obowiązywać dla dostaw ujętych w zakresie zadania objętego prawem opcji i będzie niezmienna w całym okresie realizacji umowy;
7) Zamawiający zastrzega, że ilość soli drogowej luzem przewidziana w ramach prawa opcji jest wielkością maksymalną, a ilości te mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy;
8) Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji i zlecenia Wykonawcy realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt. 2 ppkt. 2, w okresie do trzech miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy.
4. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany, zmniejszenia lub zwiększenia, ilości zamówionej soli drogowej w granicach ±25 % łącznej ilości określonej w pkt. 2 ppkt. 1, w zależności od wysokości środków finansowych jakimi będzie dysponować na sfinansowanie realizacji przedmiotu zamówienia. Wielkość dostawy soli zostanie określona w umowie w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany faktycznej sumarycznej ilości dostarczonej soli drogowej w granicach ±15 ton z uwagi na logistyczne uwarunkowania realizacji dostawy.
6. Dostarczona sól drogowa powinna:
- spełniać wymagania normy PN-86/C-84081/02,
- posiadać aktualną opinię wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów oraz aktualny atest higieniczny wydany przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny, lub certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność, potwierdzające dopuszczenie oferowanej soli drogowej do posypywania nawierzchni dróg.
7. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w Specyfikacji technicznej dostawy soli drogowej luzem, stanowiącej Tom III Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145677,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184224,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145677,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Budownictwa "TRASA" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 030012853

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 301734,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie przewiduje skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.
Wartość brutto zakresu podstawowego zamówienia wynosi 145 677,51 zł.
Wartość brutto zakresu zamówienia objętego prawem opcji wynosi 145 319,58 zł.
Maksymalne zobowiązanie Zamawiającego z tytułu realizacji przedmiotu umowy nie przekroczy kwot: 151 046,46 zł dla zakresu podstawowego, 150 688,53 zł dla zakresu objętego prawem opcji.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania zakresu zamówienia objętego prawem opcji w terminie 21 dni od przesłania zawiadomienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.